AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Del Skrevet 14. mai 2023 Hei! Er usikker på om jeg har skjønt dette rett, og spør derfor dere eksperter! Dersom man får positiv eggløsningstest, si 1/1 klokken 12:00, så har jeg lest at man får eggløsning mellom 12-48 timer etter dette. Si jeg får eggløsning 24 timer senere, altså 2/1 klokken 12:00. Ville da 1DPO ha vært 3/1? Og si man får positiv test klokken 12:00 den 1/1, da er det altså ikke mulig å være helt sikker på når 1DPO er, er det korrekt? Anonymkode: 8f911...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. mai 2023 #2 Del Skrevet 14. mai 2023 Stort sett som det øverste du skriver. I snitt kommer el et døgn etter positiv eltest. hvis man loggfører temper i fertilityfriend vil man ofte se når el skjedde. Også ved å sjekke tappen daglig , når den lukker seg helt er som regel el over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei! Er usikker på om jeg har skjønt dette rett, og spør derfor dere eksperter! Dersom man får positiv eggløsningstest, si 1/1 klokken 12:00, så har jeg lest at man får eggløsning mellom 12-48 timer etter dette. Si jeg får eggløsning 24 timer senere, altså 2/1 klokken 12:00. Ville da 1DPO ha vært 3/1? Og si man får positiv test klokken 12:00 den 1/1, da er det altså ikke mulig å være helt sikker på når 1DPO er, er det korrekt? Anonymkode: 8f911...f98 Du kan ha positiv eggløsningstest i mange dager før eggløsningen faktisk skjer. Du kan også ha positiv test uten at egget slipper. Du har ingen garanti for når det skjer. Anonymkode: 5a928...454 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kan ha positiv eggløsningstest i mange dager før eggløsningen faktisk skjer. Du kan også ha positiv test uten at egget slipper. Du har ingen garanti for når det skjer. Anonymkode: 5a928...454 Dette. EL-tester kan ikke garantere noe, dessverre. Men en liten pekepinn kan det gi. Anonymkode: 24448...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå