Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er usikker på om jeg har skjønt dette rett, og spør derfor dere eksperter! 

Dersom man får positiv eggløsningstest, si 1/1 klokken 12:00, så har jeg lest at man får eggløsning mellom 12-48 timer etter dette. Si jeg får eggløsning 24 timer senere, altså 2/1 klokken 12:00. Ville da 1DPO ha vært 3/1? 

Og si man får positiv test klokken 12:00 den 1/1, da er det altså ikke mulig å være helt sikker på når 1DPO er, er det korrekt?

Anonymkode: 8f911...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett som det øverste du skriver. I snitt kommer el et døgn etter positiv eltest.

hvis man loggfører temper i fertilityfriend vil man ofte se når el skjedde. Også ved å sjekke tappen daglig , når den lukker seg helt er som regel el over.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei! Er usikker på om jeg har skjønt dette rett, og spør derfor dere eksperter! 

Dersom man får positiv eggløsningstest, si 1/1 klokken 12:00, så har jeg lest at man får eggløsning mellom 12-48 timer etter dette. Si jeg får eggløsning 24 timer senere, altså 2/1 klokken 12:00. Ville da 1DPO ha vært 3/1? 

Og si man får positiv test klokken 12:00 den 1/1, da er det altså ikke mulig å være helt sikker på når 1DPO er, er det korrekt?

Anonymkode: 8f911...f98

Du kan ha positiv eggløsningstest i mange dager før eggløsningen faktisk skjer. Du kan også ha positiv test uten at egget slipper. Du har ingen garanti for når det skjer. 

Anonymkode: 5a928...454

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du kan ha positiv eggløsningstest i mange dager før eggløsningen faktisk skjer. Du kan også ha positiv test uten at egget slipper. Du har ingen garanti for når det skjer. 

Anonymkode: 5a928...454

Dette. EL-tester kan ikke garantere noe, dessverre. Men en liten pekepinn kan det gi.

Anonymkode: 24448...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...