AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Jeg tenner bare på kvinner, synes ikke menn er så veldig interessante fysisk sett. Jeg drømmer om kvinner og fantaserer om kvinner. Bard kvinner. Men, jeg har bare hatt sex med menn og tanken på kjønnssaftene til en kvinne er ganske frastøtende. F.eks. hadde jeg ikke villet slikke en jente som hadde utflod i trusa uten at hun vasket seg først (truseinnlegg løser ikke dette problemet). Jeg synes det er ekkelt å tenke på at kvinner en gang i måneden får eggløsningsslim og gjerne mer utflod. Og at det kan bli mye kjønnsaft når hun blir kåt. Osv. Finnes det lesber som ikke slikker? Finnes det lesber som foretrekker strap-on f.eks? Å bare bli fingret for resten av livet hadde også vært problematisk for meg... Jeg kommer ikke av oralsex heller. Hva gjør man i min situasjon? 🤣 Blir sammen med en mann og fortsetter å fantasere om kvinner, eller blir sammen med en kvinne og synes hun er ekkel? 🤣 Føles så håpløst ut. Anonymkode: 15e12...620
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Rart du føler det sånn hvis du virkelig er lesbisk? Men jeg er heterofil så jeg vet ikke om flere lesbiske føler sånn? Jeg føler vemmelse ved tanken på å skulle slikke en kvinne, fordi jeg tenker også på det med kjønnnsafter. Jeg synes også tanken på å slikke en fitte generelt er ekkel. Men trodde det var annerledes for dere som liker kvinner? Anonymkode: e34a9...db3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenner bare på kvinner, synes ikke menn er så veldig interessante fysisk sett. Jeg drømmer om kvinner og fantaserer om kvinner. Bard kvinner. Men, jeg har bare hatt sex med menn og tanken på kjønnssaftene til en kvinne er ganske frastøtende. F.eks. hadde jeg ikke villet slikke en jente som hadde utflod i trusa uten at hun vasket seg først (truseinnlegg løser ikke dette problemet). Jeg synes det er ekkelt å tenke på at kvinner en gang i måneden får eggløsningsslim og gjerne mer utflod. Og at det kan bli mye kjønnsaft når hun blir kåt. Osv. Finnes det lesber som ikke slikker? Finnes det lesber som foretrekker strap-on f.eks? Å bare bli fingret for resten av livet hadde også vært problematisk for meg... Jeg kommer ikke av oralsex heller. Hva gjør man i min situasjon? 🤣 Blir sammen med en mann og fortsetter å fantasere om kvinner, eller blir sammen med en kvinne og synes hun er ekkel? 🤣 Føles så håpløst ut. Anonymkode: 15e12...620 Jeg er bifil, og er lykkelig gift med en mann. I tillegg har jeg en besteveninne som jeg er intim med når vi føler for det. Jeg var som deg, synes utflod mm. var ekkelt. Når det imidlertid er en jeg har blitt veldig glad i, er det ikke noe problem siden vi normalt dusjer sammen før vi har sex, og da vasker vi hverande godt der nede. Jeg ville aldri hatt tilfeldig sex med en fremmed kvinne eller mann. Begge deler er ekkelt. Jeg må vite at hygienen er god. Vi slikker mye og bruker også strapon noen ganger, men da for hennes del. Hun er gift med jobben sin (og delvis meg), mens mannen min dekker mitt behov for penetrering. Du må rett og slett prøve deg frem. Jeg foreslår at du tester ut med en annen kvinne, og at dere går langsomt frem og ikke har sex første gang dere treffes, slik at du er trygg på det hygieniske. Hvis dette ikke fungerer, er det bare å gå tilbake til en mann igjen. Eller hvis det er mulig; begge deler:) Anonymkode: 1e9a0...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Det er da flere alternativer enn å slikke en uvasket kjønnsorgan… Jeg er hetero og tenner på mannen min. Men synes uvasket penis lukter og smaker ekkelt. Jeg suger bare han når penis er nydusjet. Helt uproblematisk at man ikke vil ha oralsex på kjønnsorgan som ikke er rent. Vi har som rutine at begge dusjer nåde morgen og kveld før vi legger oss så oppleves uproblematisk å ha god nok hygiene Anonymkode: 6fd1f...868 1
Myrmica Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 21.36): Rart du føler det sånn hvis du virkelig er lesbisk? Men jeg er heterofil så jeg vet ikke om flere lesbiske føler sånn? Jeg føler vemmelse ved tanken på å skulle slikke en kvinne, fordi jeg tenker også på det med kjønnnsafter. Jeg synes også tanken på å slikke en fitte generelt er ekkel. Men trodde det var annerledes for dere som liker kvinner? Anonymkode: e34a9...db3 Nei, det er ikke nødvendigvis noe rart i det. Å være homofil er å bli forelsket eller føle tiltrekning til samme kjønn. Det er ikke bare tiltrekning til kjønnsorganer... Man trenger slett ikke like å slikke andre kvinner selv om man er lesbisk. Det finnes også heterofile menn som ikke liker å slikke dama, eller damer som ikke liker å suge pikk, de er ikke mindre heterofile av den grunn. Og så har man selvsagt homofile menn som ikke er så begeistret for analsex. Legning og seksuelle preferanser er to forskjellige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå