Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg er særboere (selv ønsker jeg å bli samboere, men har ikke funnet et passende felles hus, og flere andre ting spiller inn), og jeg mener vi møtes for sjelden.

Uka som har vært nå, har vi kun møttes ved at han overnatten søndag til mandag og torsdag til fredag. Han kom sent søndag kveld, og vi dro begge på jobb mandag morgen. Og så kom han sent på kvelden igjen (22-tiden) på torsdag, overnattet til fredag hvor vi begge dro på jobb om morgenen.

Jeg lurte på når vi sees igjen, før han dro på fredag morgen. Da sa han at han hadde mye å gjøre, men at lørdag kveld bød på noen muligheter, eller at han kom til meg på søndag. Jeg slo meg til ro med det, så for meg en nydelig romantisk kveld og overnatting hos han på lørdag.

Lot han få ro og fred til å gjøre ting på fredag og lørdag. Ringte han rundt 21 på kvelden, siden jeg ikke hadde hørt noe før. Spurte hvordan det gikk, hva han holdt på med. Da sa han at han holdt på ute, skulle bl.a. sage noe så måtte "bråke" fra seg før det ble for sent, til 22.

Og hva vil du etter det, spurte jeg. Da sa han at han fikk vel gjøre seg klar for å legge seg, og gjøre mer i morgen. Hva med meg da, spurte jeg. Jo, kanskje vi kan møtes i morgen, han kunne rydde inne først sa han.

Så det om lørdag kveld var nok ikke ektefølt eller noe han mente. Sa jeg ble lei meg, fordi jeg trodde jeg skulle overnatte hos han lørdag til søndag. Javel, du får vel komme da sa han. Om en time foreslo jeg, og ja, om en time. Vi sa ha det.

Men, tenkte på det etterpå, at han tydeligvis ikke hadde en intensjon om at jeg skulle komme og overnatte. At jeg egentlig inviterte meg selv. Så jeg sendte en melding og skrev at han virket stresset, og at det kanskje var en dårlig ide at jeg skulle komme, og at det ikke føltes bra at han ikke egentlig inviterte meg. Fikk ikke noe svar. Ikke noe svar i dag så langt heller.

Altså, møtes vi ikke for sjelden til å ha et ordentlig forhold, og i alle fall for lite til å utvikle forholdet og ha en framtid sammen?

Anonymkode: 9a9d1...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er i hvert fall ikke forelsket i deg, men det har du vel forstått alt.

Anonymkode: ced01...834

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

En person som vil tilbringe tid med deg vil gjøre det den kan for å få det til. 

Anonymkode: 02fbc...738

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det er lite å være sammen fire dager i uka som kjærester. 

Man er særboere av en grunn, fordi man trenger alenetid og et liv utenom. Ønsker du å være rundt han mere bør du spørre om dere skal bli samboere. 

Anonymkode: a9418...eb3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Folk har helt ulike ønsker for hvordan de lever ut et forhold. Det høres ut som om dere har helt ulike ønsker og behov. Det hadde ikke fungert for meg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle ting med måte

Anonymkode: 2eacd...955

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Han er ikke interessert i selve deg, men syns det er godt å ha en kropp å sove inntil en sjelden gang.
Enten er han asosial og trives best i eget selskap, eller så er det noe annet som interesserer ham mer....
Dersom du innvilger deg et par uker der du ikke tar noe som helst initiativ til kontakt, hva skjer da?
Jeg ville ikke ha ønsket å bli samboer med en slik særing, som helt åpenbart ikke lengter etter deg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

To netter fra 22 til man skal på jobb neste morgen er på ingen måte fire dager i uka. Det er ikke engang en. Ikke en eneste kveld heller.

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Virker som dere har veldige forskjellige behov. Virker som han mer vil ha en deltidskjæreste. 

Anonymkode: 3d031...db3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man er særboere av en grunn, fordi man trenger alenetid og et liv utenom. Ønsker du å være rundt han mere bør du spørre om dere skal bli samboere. 

Nå er det vel 4 netter de har vært ilag, altså mesteparten av tiden sov de fordi de skulle på jobb. Kan vel ikke kalle det 4 dager. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt ikke-kjærester (elskere) der vi var mere sammen enn dere i løpet av en uke - vi var aldri sammen i helger. 

Anonymkode: 41b58...d63

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er i hvert fall ikke forelsket i deg, men det har du vel forstått alt.

Anonymkode: ced01...834

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Virker som dere har veldige forskjellige behov. Virker som han mer vil ha en deltidskjæreste. 

Jeg må si meg enig i dette 👆

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 minutter siden):

To netter fra 22 til man skal på jobb neste morgen er på ingen måte fire dager i uka. Det er ikke engang en. Ikke en eneste kveld heller.

Jeg er enig i at det at han kommer så sent og drar tidlig indikerer at han bare bruker henne for sex og ikke er med henne fordi han elsker henne og trives i å dele livet med henne, for de deler jo ikke akuratt livet sammen av å bare sove og se på tv sammen... 

Jeg leste nok HI litt fort da jeg omtalte det som fire dager samvær i uka. Jeg møter kjæresten min bare en dag/overnatting i uka pga avstand og syns det er helt passe for jeg trenger alenetid, men da er vi også sammen hele dagen og finner på masse koselig og gøy sammen. Hadde nok følt meg mer som en pulevenn om han bare kom sent og ikke ville ha opplevelser sammen med meg. Jeg skal lese HI litt saktere før jeg svarer neste gang :)

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fire dager? Har møtt han to kvelder denne uka, begge ganger kom han etter 22. Altså en time før leggetid, og så dro han i 7-tiden neste morgen fordi vi begge skulle på jobb.... Det er altså IKKE fire dager, langt ifra.

Ja, har sagt jeg ønsker å bo sammen, han har visst ikke hastverk med det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å være sammen typ en time før leggetid, og så kanskje bare en kjapp frokost sammen på morgenen. Regner du det som å være sammen i to dager? 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå er det vel 4 netter de har vært ilag, altså mesteparten av tiden sov de fordi de skulle på jobb. Kan vel ikke kalle det 4 dager. 

To netter......

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at fyren er fri og ikke har en kone/ samboer på lur? Dette høres bra fishy ut....

Anonymkode: f7abc...d2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du sikker på at fyren er fri og ikke har en kone/ samboer på lur? Dette høres bra fishy ut....

Anonymkode: f7abc...d2b

Ja, er helt sikker på det. Er jo hjemme hos han med ujevne mellomrom, iblant også uten at det er avtalt på forhånd.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette ikke er sånn hver uke, forstår jeg ikke helt problemet. Det er også litt relevant hvor gamle dere er. 

Anonymkode: 00d0f...2a8

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dette ikke er sånn hver uke, forstår jeg ikke helt problemet. Det er også litt relevant hvor gamle dere er. 

Anonymkode: 00d0f...2a8

Det er sånn de fleste uker vil jeg si. Er noen unntak selvsagt. Vi er begge over 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...