AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Er en ung gutt på 21 år og lurer på om jeg kan ha angst. Jeg føler alltid at alle ser stygt på meg uansett hvor jeg drar, livredd for rykter og da mener jeg alvorlige rykter. At noen lyver om at jeg er voldtektsmann, pedo eller kvinnemisshandler. Og så gjerne at hele landet vet hvem jeg er og hater meg. Redd for at jeg er ekstremt stygg, styggere enn det jeg ser at jeg er. Aldri hadd sex og redd for det fordi penisen min er rellativt liten. Jeg har ingen venner på grunn av dette, tørr ikke. Jobber som lastebilsjåfør så jobben takler jeg og liker godt da jeg er mye for meg selv. Men kjenner jo at jeg er sliten av å ha det son. Fastlege sa: Du vokser deg ut av det er bare dårlig selvtilitt. Men er dette virkelig bare det da? Føler det er angst og lurer på hvem jeg kan be om hjelp da fastlege ikke hører på hva jeg har å si. Har noen her angst og kan si noe om hvordan dere opplever det? For jeg er jo ganske sikker at det er det jeg også har. Anonymkode: ea027...fcd
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Si at du har dårlig livskvalitet og trenger hjelp. Si at det ikke er dårlig selvtillit men angst og du vil utredes for dette. Si at du vil ha en utredning hos psykolog eller dps da dette hemmer hele ditt sosiale liv. Si at du er bekymret for de paranoide tankene dine,og at du opplever de som ikke normalt (det høres ikke normalt ut) Anonymkode: 4a6d3...690 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Du kan ta kontakt med psykisk helse team i kommunen din selv. Det er helt gratis og du behøver ikke henvisning fra fastlege. Anonymkode: 3587c...a2d 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Jeg tenker du har en betydelig nok grad av psykisk uhelse til å skulle få hjelp. Be om henvisning til psykolog, betal evt privat. Jeg har hatt mye angst, men trigges av helt andre ting. Dette er jo veldig forskjellig fra person til person. Anonymkode: 976ae...717 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå