AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Jeg begynte å snakke med en fyr over nettet som var lett å snakke med, men ettersom dagene har gått merker jeg at han mest snakker om seg selv. Han prøver nok å vise seg fram. Maten han lager, hva han gjør på fritida. Han spør litt hva jeg driver med, men følger ikke opp med nye spørsmål. Jeg vet han er ute etter et seriøst forhold. Vil men bare ha ei dame som har det grunnleggende på plass? Hvorfor er han ikke ute etter å bli kjent med hele meg, liksom? Anonymkode: b763a...934
Andro Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Han presenterer seg for deg. Hvordan presenterer du deg og livet ditt for ham? Skal han måtte forhøre deg for å få vite hvem hele du er, eller greier du å formulere det på eget initiativ? 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Vi har snakket om og spurt frem og tilbake om ting som hva vi ser etter i en partner, hvordan vi er som mennesker, hobbyer, jobb. Men det stopper der. Og det er jo å komme i dybden som er interessant, men jeg kommer ikke dit på han når jeg prøver, og han ser ikke ut til å ville det med meg. Jeg mister interessen av å snakke om hva han spiser til middag og når han skal på jobb og at han får besøk av en onkel. Er jeg utålmodig? Anonymkode: b763a...934
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Jobber denne mannen i politiet?😜 Anonymkode: f67ad...09b
Andro Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har snakket om og spurt frem og tilbake om ting som hva vi ser etter i en partner, hvordan vi er som mennesker, hobbyer, jobb. Men det stopper der. Og det er jo å komme i dybden som er interessant, men jeg kommer ikke dit på han når jeg prøver, og han ser ikke ut til å ville det med meg. Det har ikke slått deg at han kanskje ikke har noen dybde? Grunne mennesker finnes. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Det har ikke slått deg at han kanskje ikke har noen dybde? Grunne mennesker finnes. Det er det jeg har begynt å føle på.... Ville vel bare ikke innse det 😄 ts. Anonymkode: b763a...934 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #7 Skrevet 14. mai 2023 Nei takk. En som snakker om seg selv i stedet for å vise interesse for meg er faktisk ikke interessert. Hvorfor bruke tid på han? Anonymkode: 16f3c...9ff
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #8 Skrevet 14. mai 2023 Selvom han sier han er ute etter noe seriøst betyr ikke det at han vil det med akuratt deg. Også er det en del menn som bare vil ha et forhold som sirkulerer rundt dem og deres behov med kvinnen som en kuliss, og ikke en likeverdig partner de kjenner fra innsiden og ut. Anonymkode: b8112...434
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Orker ikke folk som bare snakker om seg selv og er blitt veldig bevisst på at jeg ikke gjør det selv, heller. Har en mannlig nabo som kan prate i ett på innpust og utpust om seg selv og sitt i timesvis. Han er jo hyggelig men har aldri stilt meg et spørsmål. For min del, er det bedre om man har andre ting å prate om, som felles interesser og slike ting. Kan du ikke foreslå at dere drar og finner på noe sammen så du finner ut hvordan han er i virkeligheten? Jeg kunne ikke blitt godt kjent med noen via chat. Derfor bruker jeg ikke datingsider og satser på å heller treffe noen i det virkelige liv. Anonymkode: a9e92...995
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #10 Skrevet 17. mai 2023 On 5/14/2023 at 5:08 PM, Andro said: Han presenterer seg for deg. Hvordan presenterer du deg og livet ditt for ham? Skal han måtte forhøre deg for å få vite hvem hele du er, eller greier du å formulere det på eget initiativ? Joda, det er jo hyggelig det! Men det skal jo ikke være et intervju, men en dialog. Litt gjensidig interesse! Eller er det det samme for han hvem hun er? Er han ikke nysgjerrig på å finne ut av hva slags drømmer og mål hun har? Hvordan hun havnet der hun er nå? Hvorfor snakke om middag og "hvordan var dagen din" når det finnes så mange mer interessante temaer? TS: Jeg tror han er selvopptatt og kjedelig. Har gitt flere slike menn en sjanse fordi jeg trodde de snakket mest om seg selv av nervøsitet, at de ville endre seg etterhvert. Det har aldri skjedd, haha. Etter to år med han ene går det fortsatt i hva han spiser til middag og hvordan dagen hans har vært. Om han fikk byttet det paret med sko og at han har en kvise bak øret. Ingen spørsmål til meg annet enn det han føler han må for å ikke være uhøflig, og aldri oppfølgningsspørsmål. Om jeg forsøker å snakke om temaer som er interessante for meg tar han opp mobilen og lukker ørene. Jeg holdt på med han i to år først fordi jeg trodde ting ville endre seg, og deretter fordi jeg var redd det ville være for mye forlangt med mer gjensidighet. Men det er det ikke, og for å være ærlig - det samme kan det være. Jeg orker ikke en slik relasjon uansett. Anonymkode: 5a466...544 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå