Gå til innhold

Noen som har erfaring med elixir produkter + noen som kan anbefale en god mascara til korte vipper? ( wow effekt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) jeg har rosacea, prøvd mye men huden min er rød, tørr som sandpapir :( lest litt om elixir, noen som har prøvd det og kan anbefale noe? :) noen som også har en god mascara å anbefale fra kicks / fredrik og Louisa med wow effekt for korte vipper? :) hilsen kvinne 39 

Anonymkode: 40c60...9e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde Acticlear kremen til Elixir som de mener skal være god mot rosacea og rødheter. Fikk kviser av den og merket ingen bedring på rødheter så var bortkastet penger for meg. 

Anonymkode: 62b52...451

AnonymBruker
Skrevet

Elixir Sulfactil kremen er veldig bra mot rosacea! Flere har vært utsolgt for kremen, men Sulfactil finnes også i rens som man kan la være på huden i fem minutter (på det berørte området) før man skyller av. 

Anonymkode: e7c02...62a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elixir Sulfactil kremen er veldig bra mot rosacea! Flere har vært utsolgt for kremen, men Sulfactil finnes også i rens som man kan la være på huden i fem minutter (på det berørte området) før man skyller av. 

Er den effektiv mot rødheter også eller kun å fjerne papupler og små kviser fra rosacea? 

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Er den effektiv mot rødheter også eller kun å fjerne papupler og små kviser fra rosacea? 

Det er moren min som bruker den, og på henne har den effekt på begge deler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...