Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
post-449-1136581649.gifHjelp, hva har skjedd med min avatar?!!? Den knasker og tygger på noe ett øyeblikk, så ser det ut som om den chok'es fullstedig! HVORFOR?!?! Det er da den samme jeg har hatt før, tror jeg i alle fall....
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort like dan. Hadde ikke maktet å svelge unna. :ler:

Skrevet

Tror du får bedre svar på dataforumet ang, dette, så jeg flytter den dit. :)

Å plukke ut ting som sitter fast i halsen på en avatar er vi ikke spesialister i :ler:

Sorry, klarte bare ikke å dy meg ;)

Remyline Moderator

Skrevet

Anyone??!!

Skrevet

Ja, du kan le, du.... :sur:

Skrevet

Jeg tror ikke det var den du hadde før jul jeg. Den du hadde da var vel litt større og gladere?

Skrevet
Jeg tror ikke det var den du hadde før jul jeg. Den du hadde da var vel litt større og gladere?

Der er forklaringen. Den sure kjerringa er for liten for det hun stapper i munnen. :ler: Sett henne på noe mer lettfordøyelig. :ler:
Skrevet
Ja, du kan le, du.... :sur:

Har tatt en titt på animasjonen din LilleMy, og problemet ser ut til å være at den er satt til å kjøre en gang, og så stoppe.

I Animation Shop (JASC) ser jeg følgende i Animation Properties:

Looping - "Play it 1 time"

i stedet for "Repeat the animation indefinately"

Skrevet
Har tatt en titt på animasjonen din LilleMy, og problemet ser ut til å være at den er satt til å kjøre en gang, og så stoppe.
Den er vel mett da. :ler:
Skrevet

Men... her ser den bare sur ut fordi den kveles, stakkars!!!! Jeg har bare en større versjon - og den er ikke animert!!! Og jeg kastet da om meg med popcorn eller hva det nå er før jul også?!

Skrevet
Den er vel mett da. :ler:

Kan du ikke bare hjelpe meg til å få den til å kjøre konstant da?! Type NEVER END??!! :ler: Hadde vært flott, altså.......... :sjenert:

Skrevet
Men... her ser den bare sur ut fordi den kveles, stakkars!!!!
Ja og den er nesten hysterisk morsom. Ler bare jeg ser den. Kommer til å være mange tusen visninger her etterhvert, fordi jeg må inn for å se. :ler:

For ei kjerring - hestehalen rett til værs, små pinneføtter og sur som en sitron. :ler:

Skrevet
Kan du ikke bare hjelpe meg til å få den til å kjøre konstant da?! Type NEVER END??!! :ler: Hadde vært flott, altså.......... :sjenert:

Kanskje den er programert inn på januarslanking Lillemy. :ler:
Skrevet

FYYYYYY, så slemme dere er!!!!!!

Skrevet

Ah... så fiiiin!!!!!

Skrevet

Og jeg som både har krympet og fått rosa kjole i mellomtiden!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...