LilleMy Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 Hjelp, hva har skjedd med min avatar?!!? Den knasker og tygger på noe ett øyeblikk, så ser det ut som om den chok'es fullstedig! HVORFOR?!?! Det er da den samme jeg har hatt før, tror jeg i alle fall....
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 Jeg hadde gjort like dan. Hadde ikke maktet å svelge unna.
Mette Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Tror du får bedre svar på dataforumet ang, dette, så jeg flytter den dit. Å plukke ut ting som sitter fast i halsen på en avatar er vi ikke spesialister i Sorry, klarte bare ikke å dy meg Remyline Moderator
Marianne Skrevet 6. januar 2006 #8 Skrevet 6. januar 2006 Jeg tror ikke det var den du hadde før jul jeg. Den du hadde da var vel litt større og gladere?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #9 Skrevet 6. januar 2006 Jeg tror ikke det var den du hadde før jul jeg. Den du hadde da var vel litt større og gladere? ← Der er forklaringen. Den sure kjerringa er for liten for det hun stapper i munnen. Sett henne på noe mer lettfordøyelig.
finnslarken Skrevet 6. januar 2006 #10 Skrevet 6. januar 2006 Ja, du kan le, du.... ← Har tatt en titt på animasjonen din LilleMy, og problemet ser ut til å være at den er satt til å kjøre en gang, og så stoppe. I Animation Shop (JASC) ser jeg følgende i Animation Properties: Looping - "Play it 1 time" i stedet for "Repeat the animation indefinately"
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #11 Skrevet 6. januar 2006 Har tatt en titt på animasjonen din LilleMy, og problemet ser ut til å være at den er satt til å kjøre en gang, og så stoppe.Den er vel mett da.
LilleMy Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2006 Men... her ser den bare sur ut fordi den kveles, stakkars!!!! Jeg har bare en større versjon - og den er ikke animert!!! Og jeg kastet da om meg med popcorn eller hva det nå er før jul også?!
LilleMy Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. januar 2006 Den er vel mett da. ← Kan du ikke bare hjelpe meg til å få den til å kjøre konstant da?! Type NEVER END??!! Hadde vært flott, altså..........
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #14 Skrevet 6. januar 2006 Men... her ser den bare sur ut fordi den kveles, stakkars!!!! Ja og den er nesten hysterisk morsom. Ler bare jeg ser den. Kommer til å være mange tusen visninger her etterhvert, fordi jeg må inn for å se. For ei kjerring - hestehalen rett til værs, små pinneføtter og sur som en sitron.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #15 Skrevet 6. januar 2006 Kan du ikke bare hjelpe meg til å få den til å kjøre konstant da?! Type NEVER END??!! Hadde vært flott, altså.......... ← Kanskje den er programert inn på januarslanking Lillemy.
Gjest Hel Skrevet 6. januar 2006 #17 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Bedre? http://i7.photobucket.com/albums/y285/CocoPuff_/lillemy.gif Endret 6. januar 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #19 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Bedre? http://i7.photobucket.com/albums/y285/CocoPuff_/lillemy.gif ← Der kan du se Lillemy, hvordan det går når hun skal spise i ett sett. Endret 6. januar 2006 av Trille
LilleMy Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #20 Skrevet 6. januar 2006 Og jeg som både har krympet og fått rosa kjole i mellomtiden!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå