AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 En av mine største komplekser er at jeg snakker alt for fort. Særlig når jeg snakker om noe som er vanskelig eller at jeg blir stresset, så begynner jeg å snakke kjempefort. Jeg klarer ikke å kontrollere dette. Har dere noen bra tips? Anonymkode: d5341...c70
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Jeg har ingen tips eller råd, men sliter med det samme. Føler med deg, fordi jeg prøver å unngå å gjøre det. Når jeg begynner å snakke så fort så merker jeg at jeg ikke tenker før jeg snakker, og at det ofte blir rot så jeg sier ting jeg ikke skal eller glemmer å si viktige ting. *sukk*. Anonymkode: dd166...464
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Det roer seg med alderen. Anonymkode: 22c5c...7d6
Serafin Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En av mine største komplekser er at jeg snakker alt for fort. Særlig når jeg snakker om noe som er vanskelig eller at jeg blir stresset, så begynner jeg å snakke kjempefort. Jeg klarer ikke å kontrollere dette. Har dere noen bra tips? Anonymkode: d5341...c70 Logoped?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå