Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg overhørte han og kompisen, han sa: Hun har store pupper og trener en del så har stor rumpe.

Jeg er helt knust :( Er dette vanlig? Jeg er 28 år og han er 32 år. Jeg snakker ikke son om andre menn. Er dette tegn på at han kommer til å bli utro?

Anonymkode: 9f949...5e3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han jobber i butikk og dette er ei som er hans sjef.

AnonymBruker
Skrevet

Du kødder nå? Enn å være så lite trygg på deg selv?! Herregud man kan da kommentere andre sitt utseende og synes andre er fin uten at det betyr noe???

Anonymkode: 9ecf4...29b

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Menn slutter ikke å synes damer er fine selv om de går inn i ett forhold, så dette er ikke noe å bry seg om

Anonymkode: 94c9c...5fd

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tegn på noe annet enn umodenhet.

Anonymkode: e747d...2a4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kødder nå? Enn å være så lite trygg på deg selv?! Herregud man kan da kommentere andre sitt utseende og synes andre er fin uten at det betyr noe???

Jeg spør da dette er mitt første seriøse forhold og jeg selv er ganske så liten/tynn av meg. Sliter med å opp i vekt, sliter med å bygge rumpa til tross for trening og kosthold. Ja jeg blir usikker, for jeg vet ikke hva som er vanlig i forhold.

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn slutter ikke å synes damer er fine selv om de går inn i ett forhold, så dette er ikke noe å bry seg om

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke tegn på noe annet enn umodenhet.

Anonymkode: e747d...2a4

Okay, så bra. Jeg var redd dette kanskje var første steg i rettning mot utroskap.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! Jeg er gift og jeg ser jo om andre menn er pene og attraktive eller ikke. Det betyr jo ikke noe av den grunn☺️

Anonymkode: d604d...ded

• Liker 10
Skrevet (endret)

1. Dersom han sa ordrett det du skrev, beskrev han faktisk bare kroppen hennes. Han sa ingenting om hvorvidt han fant henne attraktiv. 

2. Å kommentere kvinners kropp på den måten burde han ha blitt ferdig med i tenårene. 

3. Du bør jobbe med selvtilliten din. Det må være lov å synes andre er attraktive selv om man er i et forhold. Hvorvidt man trenger å fortelle det til kjæresten er en annen sak, men i dette tilfellet var det altså ikke deg, men kompisen sin han snakket til. 

Endret av Batteri
  • Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Veldig umodent å snakke om sjefen sin på den måten. Æsj 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg overhørte han og kompisen, han sa: Hun har store pupper og trener en del så har stor rumpe.

Jeg er helt knust :( Er dette vanlig? Jeg er 28 år og han er 32 år. Jeg snakker ikke son om andre menn. Er dette tegn på at han kommer til å bli utro?

Du er sikkert flott, men det er mange andre kvinner også.

Typen din gjorde en observasjon og er ikke i ferd med å forlate deg.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff sa han det altså. Da skal du vite at han trolig finner 90% av alle andre kvinner attraktive også, langt ifra bare deg.

Anonymkode: ed375...84d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis han er typen som går rundt å vurderer "menyen" så øker det risiko for at han kommer å bli utro.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke damer slutter å synes det heller. Men han burde bli mer forsiktig med når han gir uttrykk for det. Tryggest å ikke la oss damer få vite det.

Anonymkode: 578f3...d7e

• Liker 2
Skrevet

Min kjære og jeg ser på damer sammen... men vi snakker ikke om folk på jobben i seksualiserte ordelag.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du respekt for den du er sammen med så gjør du ikke det! Å snakke om at dere syns andre er fin osv i forholdet sammen ja, men ikke til andre på den måten. Respektløst!

Anonymkode: 85c97...bd6

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du respekt for den du er sammen med så gjør du ikke det! Å snakke om at dere syns andre er fin osv i forholdet sammen ja, men ikke til andre på den måten. Respektløst!

Hva er forskjellen på om han hadde sagt det til henne kontra i en privat samtale med kompisen sin?

Anonymkode: 910e2...0fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts overhørte han og en kompis. Må da få lov å prate med vennene sine vel? Det var ikke sånn at han sa det til ts.

Anonymkode: 23e72...0b1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg spør da dette er mitt første seriøse forhold og jeg selv er ganske så liten/tynn av meg. Sliter med å opp i vekt, sliter med å bygge rumpa til tross for trening og kosthold. Ja jeg blir usikker, for jeg vet ikke hva som er vanlig i forhold.

Vil du bygge rumpe for egen del eller for at kjæresten ønsker at du skal? Har han sagt dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Voldsomt så streng mange er her. Jeg er i et forhold, men har en singel venninne. Hun snakker stadig om menn hun dater, hva som er attraktivt med den og den, hva hun liker... jeg synes det ville vært rart om jeg skulle si "beklager, jeg kan dessverre ikke delta i denne diskusjonen. Har type". Jeg sier også meningen min om ditten og datten når det gjelder menn, det endrer INGENTING mellom meg og kjæresten min. Han er uansett den beste for meg.

Anonymkode: 58a57...1a9

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...