AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Jeg er så lei og må bare blåse ut! Jeg bor 20 minutter kjøretur unna moren min, men hun kommer aldri hit omtrent. Hun og mannen kommer hit når barnebarnet har bursdag og når jeg har bursdag. Utenom dette kommer de aldri! Jeg spør, men alltid et nei. Hvis vi skal møte dem må vi enten til dem eller så må jeg spørre om hun vil være med på treningen til barnebarnet. Da må jeg også komme å hente henne for å kjøre selv er uaktuelt. Nå har jeg vært nede og hentet posten mens de har vært på ferie (det var også bare en selvfølge for dem at jeg gjorde det. Det er ikke et sted jeg kjører forbi daglig og det er derfor ekstra turer for meg). På fredag fikk jeg sms om at jeg måtte komme ned med posten en dag hvor jeg bare svarte "ok, kommer kanskje på søndag". Skrev til henne nå at jeg har ikke mulighet idag pga ting vi må gjøre hjemme, men skrev at de kunne jo komme en svipptur opp hit. Fikk til svar: "holder på med planter". Jeg gadd ikke svare og vurderer om den posten bare skal bli liggende her! Verdens snilleste folk, men jeg er så lei. Anonymkode: 173e8...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er så lei og må bare blåse ut! Jeg bor 20 minutter kjøretur unna moren min, men hun kommer aldri hit omtrent. Hun og mannen kommer hit når barnebarnet har bursdag og når jeg har bursdag. Utenom dette kommer de aldri! Jeg spør, men alltid et nei. Hvis vi skal møte dem må vi enten til dem eller så må jeg spørre om hun vil være med på treningen til barnebarnet. Da må jeg også komme å hente henne for å kjøre selv er uaktuelt. Nå har jeg vært nede og hentet posten mens de har vært på ferie (det var også bare en selvfølge for dem at jeg gjorde det. Det er ikke et sted jeg kjører forbi daglig og det er derfor ekstra turer for meg). På fredag fikk jeg sms om at jeg måtte komme ned med posten en dag hvor jeg bare svarte "ok, kommer kanskje på søndag". Skrev til henne nå at jeg har ikke mulighet idag pga ting vi må gjøre hjemme, men skrev at de kunne jo komme en svipptur opp hit. Fikk til svar: "holder på med planter". Jeg gadd ikke svare og vurderer om den posten bare skal bli liggende her! Verdens snilleste folk, men jeg er så lei. Anonymkode: 173e8...0a4 At du gidder. Hadde droppa å reise dit… Anonymkode: df15c...7f3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Sånn er mine svigerforeldre også . Anonymkode: 117da...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå