Gå til innhold

Føles ut som at jeg ikke klarer å holde på livet,venner og ikke vet hvem jeg er-savner han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

En gutt kontaktet meg for sex, og jeg er ikke flink til p se meg rundt etter gutter. Er en jente som skjeldent liker gutter,og jeg har ingen planer om p endre på tiltrekningen min,for det er jo hva som gjør kjærlighet. At du skal ønske deg noe.

Jeg kom tilbake til ham,og lang historie kort. Vi delte nudes,snakket og holdt kontakten. Han er en heldig sosial type,og gjennom hans liv,fikk han meg til p se sider ved meg selv,om jeg kansje har fortrengt?

Venninner,opplevelser og at de stiller opp for hverandre. Først og fremst kansje setter pris på og backer hverandre opp,gjennom sosiale medier.  Dette lo bare mine venninner av,og der gjorde de for meg kjipe.

Jada,er lættis med SOME,men vi stiller jo opp for hverandre? Merker at mine venninner ble<late> der,kan sikkert diskuteres om de bare ikke ville,synes jeg var for kravstor eller at jeg kansje også opplever at mine venninner er og var forskjellige fra hvem jeg ønsker p være.

Jeg savner faktisk han,han synes jeg tok for mye kontakt,det skulle i prinsippet kun være sex,men så snudde han flere ganger. Plutselig kom jeg på tider det ikke passet,protestere jeg-fikk jeg kjeft.

Med andre ord; Han orket ikke mitt <mas>, og hans ynes det er rart at jeg savner han,rart at jeg la så mye ned i <relasjonen>.

Er alene,han han blokkert meg overalt, kalte meg seperat etter han,savner meg da altså ikke i det hele tatt. Ser han kose seg ute med vennene,ettersom de legger ut og tagger han på some.

Noe ingen av mine venninner gjør. Helt annen kultur,mine venninner sier< helt andre verdier>,men jeg savner jo alt! Så er ikke verdier,spørsmålet er jo om jeg kan det!

Hvordan skal jeg komme over en gutt,som har alt jeg ønsket,og ville ha,men ikke klarer få tak i,prøver og feiler- og jeg har allerede snakket med kompisene hans,han ga meg denne ene siste sjansen,og jeg blåste den!

Hjelp??!

Anonymkode: 762c2...65e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene deg. Hva er det som gjør at du kommer tilbake, gang etter gang, og tror at du skal få nye svar på gamle spørsmål? 

Anonymkode: b99e9...68e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...