Thorthor Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Er det flere menn her som tenner på å ha på seg sexy dameundertøy. Ikke ren Crossdressing, men fetish for sexy dameundertøy. Da mener jeg hofteholder med opptil 14 stropper, ekte retro non strech nylonstrømper, sort fransk silketruse? Jeg har det ofte under mine vanlige klær, men av og til har jeg vært på en pub for likesinnede, da full Crossdressing med kort lamell miniskjørt, siliconpupper og en sort sateng topp. Hva synes damene om dette? PS, jeg er veldig hetero. 2
Nattehimmel Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 (endret) Morsomt og spennende. Noe litt "forbudt" som bryter med en ellers pliktfylt og relativt repetativ og monoton hverdag. Men, alt handler jo om balanse. Jeg liker det dersom det er noe vi gjør av og til, men det må ikke ta for mye plass eller, gud forby, ta helt overhånd. Også liker jeg det heller ikke om det blir en sånn parodi-greie. Men ellers så er det tommel opp fra meg. Endret 14. mai 2023 av Nattehimmel Skrivefeil. 1
Andro Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 Jeg liker at folk er seg selv, og tør å leve ut særhetene sine. Jeg tenner ikke på at en mann har dameundertøy, men det gjør meg tryggere på ham at han er tro mot seg selv. Generelt er jeg skeptisk til folk som virker alt for A4, og vegrer seg mot alt som er litt sært. De har for mange komplekser, og for mange ting de skjuler, tenker jeg. Det ville ikke vært noe i veien for at jeg kasta meg over en mann i dameundertøy. Min nåværende er en veldig tradisjonell mann, men jeg har en bi eks som likte å gå i skjørt, og jeg syntes at han var fin med det 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 Nei, for meg er dette en dealbreaker. Anonymkode: 7b653...ac8 3 1
BeaBae Skrevet 14. mai 2023 #7 Skrevet 14. mai 2023 Jeg ville ikke vært i et forhold med en sånn mann selv, men jeg syns alle skal få være seg selv. Det er noen som liker og aksepterer det meste. Det gjelder bare å finne dem. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #8 Skrevet 14. mai 2023 En mann i dameundertøy er det mest turn off og usexy jeg kan tenke meg. Bare veldig veldig stakkarslig. Anonymkode: 82abb...37c 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #9 Skrevet 14. mai 2023 Andro skrev (43 minutter siden): Jeg liker at folk er seg selv, og tør å leve ut særhetene sine. Jeg tenner ikke på at en mann har dameundertøy, men det gjør meg tryggere på ham at han er tro mot seg selv. Generelt er jeg skeptisk til folk som virker alt for A4, og vegrer seg mot alt som er litt sært. De har for mange komplekser, og for mange ting de skjuler, tenker jeg. Det ville ikke vært noe i veien for at jeg kasta meg over en mann i dameundertøy. Min nåværende er en veldig tradisjonell mann, men jeg har en bi eks som likte å gå i skjørt, og jeg syntes at han var fin med det Flott det finnes kvinner med slik tankesett som deg👍🙌😃 Anonymkode: 14061...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #10 Skrevet 14. mai 2023 Hadde holdt meg unna. Anonymkode: 6bfbf...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #11 Skrevet 14. mai 2023 Hah, nei. Syns ærlig talt det er litt kvalmt og latterlig å kle seg ut sånn. Anonymkode: c49fc...331 3 1
Andro Skrevet 14. mai 2023 #12 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hah, nei. Syns ærlig talt det er litt kvalmt og latterlig å kle seg ut sånn. Anonymkode: c49fc...331 Men det er ikke latterlig at kvinner "kler seg ut"? 3
Snok1 Skrevet 14. mai 2023 #14 Skrevet 14. mai 2023 Jeg tar på meg lange strømper av og til, og synes følelsen er deilig. Partner tenner ikke på det, men tenner på at jeg leker med egne fetisjer akkurat som hun har sine hangups som naturlig følger med et tett og intimt forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #15 Skrevet 14. mai 2023 For meg er det skikkelig turnoff! Og jeg vet hva jeg snakker med for jeg bor med en sånn mann 😖 Anonymkode: cfe23...8cf 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #16 Skrevet 14. mai 2023 Det får oss ordentlige transer til å se ut som særinger og at det handler om en eller annen ekkel fetisj. Folk får gjøre som de vil, men det hadde ikke funket i mitt forhold. Anonymkode: 62715...1b9 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #17 Skrevet 14. mai 2023 Jeg liker det, men så er jeg litt into pegging også da 🤤😛 Anonymkode: 49230...dd6 2 2
Blåjojo Skrevet 14. mai 2023 #18 Skrevet 14. mai 2023 Liker at folk er seg selv og lever ut de fetishene og fantasiene de ønsker. Har tidligere vært i forhold med en CD, så synes det er helt greit at menn går med dameundertøy. 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #19 Skrevet 14. mai 2023 Personlig tenner jeg ikke på det, jeg tenner på mannens maskulinitet, og da passer ikke kvinneundertøy inn i det. Ellers kan jeg godt tenne på crossdressing når en kvinne kler seg som en mann. Som en butch lesbe i dress, feks. Så alt koker vel ned til hvilken legning man har. Jeg kjenner noen kvinner som tenner på menn i kvinneundertøy, men de er dominante kvinner som liker at mannen er underdanig. Har inntrykk av at de fleste kvinner som tenner på dette er dominante...? Anonymkode: 183e0...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #20 Skrevet 14. mai 2023 Jeg er ikke der. Jeg tar på meg kjoler, sminke og parykk og ser ut som en dame. Anonymkode: e00f1...20d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå