AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 I fjor fikk jeg utbetalt skattepengene i november. Vil det automatisk bli utbetalt like seint i år? Tidligere år har jeg alltid fått skattepengene i juni. Dette var jo da de betalte ut noen få ganger i året. Nå betaler de jo ut fortløpende. Anonymkode: 6109c...faf
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Jeg leverte 2.mai og sjekket akkurat - ser at det står at jeg kan få skatteoppgjøret før 26.mai men at de ikke kan si akkurat når det skjer. Kanskje du har en tilsvarende beskjed? Anonymkode: 15da1...40f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): I fjor fikk jeg utbetalt skattepengene i november. Vil det automatisk bli utbetalt like seint i år? Tidligere år har jeg alltid fått skattepengene i juni. Dette var jo da de betalte ut noen få ganger i året. Nå betaler de jo ut fortløpende. Anonymkode: 6109c...faf Nei. Du vil ikke automatisk få like seint i år. Men hvorfor sørger du ikke for å betale litt for lite skatt i løpet av året så slipper du å vente så lenge på penger det hadde vært veldig kjekt å hatt i juni. I fjor fikk jeg en restskatt på 900, i år fikk jeg en restskatt på ca 500 kr etter at jeg fikk skatteoppgjøret seint (september) i 2021. Jeg gidder ikke vente så lenge på penger. Og må du betale så trenger du ikke betale før 20.august. Anonymkode: 709b5...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå