Gå til innhold

Voldtekt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du vært gjennom anmeldelse av voldetekt uten masse bevis? Selv med bevis er det vanskelig å få personen dømt. Vente på rettsak osv. Du vinner ingenting på å anmelde. 

Anonymkode: a765c...8b7

Jo. Min sak ble henlagt, men han er markert i systemet. Tenk på neste som opplever det samme og anmelder så vinner vi stort. Man kommer aldri noen vei om man ignorerer voldtekter. Det er jo som å si at det du gjorde er helt greit. 

Anonymkode: 737fe...162

• Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

La livet gå sin gang. Ikke ødelegge  livet til to uskyldige barn. Du har uansett ikke bevis på dette så politiet kommer til å henlegge dette. 

Det skulle vel fyren tenkt på? Han son risikerer å ødelegge alle parter sine liv. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En voldtekt er ikke «drama på tynt grunnlag»

Seriøst, hva i helvete er det med kg-troll?

Anonymkode: e8219...64f

Det er forskjellige grader av hvor alvorlig en voldtekt er !  Skjønner du ikke såpass ????

Anonymkode: 9c4f7...34a

AnonymBruker
Skrevet

Til TS:

Det første jeg ville gjort, var å kontakte nærmeste overgrepsmottak. 
https://www.dixi.no/overgrepsmottak/

Her får du snakke med profesjonelle og finne ut veien videre. Kanskje du vil anmelde, kanskje ikke. Det som er sikkert, er at du ikke skal skyve vekk dette helt alene. Og her på KG spretter bare trikken frem nåe man tar opp temaet. Ta kontakt allerede i dag. Lykke til! ❤️

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er forskjellige grader av hvor alvorlig en voldtekt er !  Skjønner du ikke såpass ????

Voldtekt er voldtekt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt ærlig.

Suck it up and walk on....

Selvsagt skal man respektere et nei for et nei.

Men dere er tidligere sex partnere og dere har tidligere gjort det samme.

Jeg stusser mer på at du sovner en 4-5 ganger hvor han tar seg til rette og du FREMDELES ikke hiver han ut, og stusser like mye på han som tar seg til rette med en sovende kvinne, så han er åpenbart et creepy rasshøl uansett hvordan du snur og vender på det.

Men ærlig talt, ta det på "tabbekvoten" og kutt kontakten.

Og ja, om han er såpass til "kar" at han beføler og har sex med en sovende kvinne, atpåtil i edru tilstand, så er han nok sannsynligvis truende til å gjøre det med andre.

Aka, rasshøl...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (1 minutt siden):

Helt ærlig.

Suck it up and walk on....

Selvsagt skal man respektere et nei for et nei.

Men dere er tidligere sex partnere og dere har tidligere gjort det samme.

Jeg stusser mer på at du sovner en 4-5 ganger hvor han tar seg til rette og du FREMDELES ikke hiver han ut, og stusser like mye på han som tar seg til rette med en sovende kvinne, så han er åpenbart et creepy rasshøl uansett hvordan du snur og vender på det.

Men ærlig talt, ta det på "tabbekvoten" og kutt kontakten.

Og ja, om han er såpass til "kar" at han beføler og har sex med en sovende kvinne, atpåtil i edru tilstand, så er han nok sannsynligvis truende til å gjøre det med andre.

Aka, rasshøl...

Victim blaming. Patetisk. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så fort noen sier klart og tydelig nei og en annen tråkker over den grensen så er det voldtekt. Om noen er beruset og ikke kan gi samtykke så er det voldtekt. 

Du kan ha gitt samtykke til sex og si at du ikke vil fortsette midt i sexen. Da skal den andre parten stoppe, eller så er det voldtekt. 

Jeg har selv vært igjennom overgrep som barn, den tør jeg ikke anmelde for da ødelegger jeg hele min familie. Jeg har anmeldt en annen voldtekt som skjedde da jeg var 16, den var så grov og fæl. Den ble henlagt. 

Som 27 åring datet jeg en fyr ganske lenge, han fikk vite om mine traumer og var utrolig forståelsesfull. Første gang vi hadde sex så stoppet vi underveis. Han godtok det. Andre gangen vi hadde sex så skjedde det noe som ga uutholdelige smerter og jeg begynte å blø nedentil. Jeg ble liggende i fosterstilling og var på vei til å besvime. Jeg lå helt stille i 30 min, han ga meg vann og smertestillende. Jeg klarte tilslutt å gå på do. Da tørket jeg meg for blod og gikk tilbake for å sove. Jeg sa tydelig ifra at det blir ikke mer i dag for dette gjør så vondt. Om det var en cyste som sprakk eller noe med spiralen, vet jeg ikke. Uansett tvang han seg på og fullførte mens jeg sa nei hele veien og prøvde å få han vekk. 

Betyr det at han kunne fortsette å ha sex med meg? Eller var det faktisk ikke greit? Er dette en del av tabbekvoten min for å ha gått å lagt meg? 

Nei, det er voldtekt uansett. Fordi en sa nei. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Victim blaming. Patetisk. 

Nei, jeg klandrer begge to som åpenbart bør bli voksne.

AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (Akkurat nå):

Man skal få lov til å sove uten å bli befølt. Det er ikke hennes skyld. 

Så hvis en jente går lettkledd på byen så må hun godta at andre tar på henne? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (3 minutter siden):

Du er på jordet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

La livet gå sin gang. Ikke ødelegge  livet til to uskyldige barn. Du har uansett ikke bevis på dette så politiet kommer til å henlegge dette. 

Jeg har bevis på at han sier det selv av snapper han sendte meg etterpå

Anonymkode: 83eb3...132

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (30 minutter siden):

Dette er grunnen til at jeg ikke vill TS skal lese tråden… Dette temaet er en magnet på troll.

TS leser nok sin egen tråd. Hva du vil, er utenfor virkeligheten.

Anonymkode: 1809c...656

AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (47 minutter siden):

Jeg synes du skal ta kontakt med noen du kan snake med. Det er vanlig at ofre trenger lang tid til å bearbeide slike opplevelser, så hjelpeapparatet er vant til å snake med folk etter det har gått tid. Så du kan ta kontakt med voldtektsmottaket for eksempel.

Det er ikke dit ansvar å stoppe han!!! Det er kun hans eget ansvar om han velger å skade andre, så jeg synes ikke du skal anmelde kun for å beskyte andre. Ønsker du å anmelde for din egendel så kan du gjøre det, men du må være forberedt på at det blir tøft. Systemet er dårlig og selv med gode bevis blir det ikke alltid domer. 

Håper det går bra med deg og at du tar kontakt med noen som kan gi deg bedre rådgivning en KG. Slike tråder blir nesten alltid stygge her inne, så har nesten lyst til å be deg ikke lese flere svar ❤️ 

Takk, jeg er veldig frem og tilbake da det er noe i meg som sier jeg bør.. Og noe sier jeg ikke bør..

Skrevet

Jeg tenker du bør anmelde han og søk voldsoffererstatning. Det kan jo hende saken blir henlagt, men han trenger tydeligvis en reality check på hvordan han trår over andres grenser. Han vil nok gjøre dette mot andre ellers. Om andre anmelder han for det samme vil jo de ha en sterkere sak når de ser i systemet at du også har anmeldt han. 

Bevisene er kontakten dere har hatt på meldinger hvor han beklager for dette her. Ikke uvanlig at man venter lenger med å anmelde når det er noen man har hatt en relasjon til. Det er omtrent kun de som opplever overfallsvoldtekter av en fremmed som anmelder umiddelbart. 

Det er skremmende for meg å lese noen av svarene du får her. Håper du likevel får snakket med noen om dette. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du er en voksen kvinne og siden dette er en sex partner hvor dere har hatt sex frivillig er ikke dette noe jeg anser som noe alvorlig. Man trenger ikke ødelgge livet til en mann og hans barn på et så tynt grunnlag. Du er vant med ons og sex  . Men hadde dette vært en uerfaren og mindreårig 15 åring  så hadde situasjonen vært en helt annen. Da tenåringer er sårbare og sex er noe veldig inngripende særlig når man ikke vet hva sex innebærer. Da skaper ekte voldtekt større traumer.

Jeg sa fra start at jeg ikke ville og vi hadde ikke fast følge 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk, jeg er veldig frem og tilbake da det er noe i meg som sier jeg bør.. Og noe sier jeg ikke bør..

Smiso er det noe som heter. 

Skrevet

Voldtekt. Er ikke riktig tid å komme med tips, men når en mann har to barn og prøver seg på en mye yngre kvinner så er det ofte en grunn til det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa unnskyld og at han hadde begynt å få følelser for meg og at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen.. 

Så han prøvde å manipulere deg til at dette var greit, altså han kunne voldta deg fordi han hadde følelser? For voldtekt er det, uansett om du ikke ba han gå etter første gang du våknet av at han fingret deg, uansett hva dere har gjort før så samtykket du ikke til sex denne gangen. 

Jeg hadde anmeldt drittsekken, du er nok ikke den første og heller ikke den siste og det er greit å få han i rasshøl registeret om du har kapasitet til det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
frøkna skrev (16 minutter siden):

Jeg tenker du bør anmelde han og søk voldsoffererstatning. Det kan jo hende saken blir henlagt, men han trenger tydeligvis en reality check på hvordan han trår over andres grenser. Han vil nok gjøre dette mot andre ellers. Om andre anmelder han for det samme vil jo de ha en sterkere sak når de ser i systemet at du også har anmeldt han. 

Bevisene er kontakten dere har hatt på meldinger hvor han beklager for dette her. Ikke uvanlig at man venter lenger med å anmelde når det er noen man har hatt en relasjon til. Det er omtrent kun de som opplever overfallsvoldtekter av en fremmed som anmelder umiddelbart. 

Det er skremmende for meg å lese noen av svarene du får her. Håper du likevel får snakket med noen om dette. 

Tusen takk for saklig  svar ❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...