AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Hei! For 5 måneder siden hadde jeg besøk av en jeg "holdt på med" var egentlig bare å ha en å finne på ting med, var ærlig fra starten at jeg ikke skulle ha noe forhold. Han er over 30 og jeg er 26 Det endte med at vi hadde sex et par ganger jeg sa greit men at vi stoppet om noen fikk følelser Nå kom han på besøk jeg sa jeg var trøtt så vi satte på en film jeg våkner til at han fingrer meg jeg tar vekk hånda hans. Sovner igjetog våkner at det skjer igjen dette gjentar seg 5 ganger før jeg sier nei med store bokstaver... Han fortsetter og det ender med at han legger seg over meg å har sex med meg.. Med kondom heldigvis. Jeg skrev til han at jeg følte meg presset og at dette ikke var greit.. Han sa unnskyld og at han hadde begynt å få følelser for meg og at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen.. Jeg sa jeg kunne ødelagt livet hans men valgte å la være.. Fordi han har 2 barn.. Men så møtte jeg på han kjørende for et par uker siden og hele tiden i mellom har jeg tenkt på at det kan skje med andre.. At han kan gjøre det med andre.. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg anmelde han for voldtekt? Og hvordan går man frem? Og hva må man regne med? Eller skal jeg bare glemme det å la ting gå sin gang? 🥺 Anonymkode: 83eb3...132 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! For 5 måneder siden hadde jeg besøk av en jeg "holdt på med" var egentlig bare å ha en å finne på ting med, var ærlig fra starten at jeg ikke skulle ha noe forhold. Han er over 30 og jeg er 26 Det endte med at vi hadde sex et par ganger jeg sa greit men at vi stoppet om noen fikk følelser Nå kom han på besøk jeg sa jeg var trøtt så vi satte på en film jeg våkner til at han fingrer meg jeg tar vekk hånda hans. Sovner igjetog våkner at det skjer igjen dette gjentar seg 5 ganger før jeg sier nei med store bokstaver... Han fortsetter og det ender med at han legger seg over meg å har sex med meg.. Med kondom heldigvis. Jeg skrev til han at jeg følte meg presset og at dette ikke var greit.. Han sa unnskyld og at han hadde begynt å få følelser for meg og at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen.. Jeg sa jeg kunne ødelagt livet hans men valgte å la være.. Fordi han har 2 barn.. Men så møtte jeg på han kjørende for et par uker siden og hele tiden i mellom har jeg tenkt på at det kan skje med andre.. At han kan gjøre det med andre.. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg anmelde han for voldtekt? Og hvordan går man frem? Og hva må man regne med? Eller skal jeg bare glemme det å la ting gå sin gang? 🥺 Anonymkode: 83eb3...132 Ser jeg publiserte denne litt for fort uten å lese igjennom, han gjorde dette for 5 måneder siden.. Da han kom på besøk for 5 måneder siden skjedde dette. Og jeg er fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre.. Har slettet han fra alle sosiale medier etter jeg skrev det satte spor i meg.. Og jeg ba han dra etter han hadde kommet og kastet kondomen... Så sendte jeg meldingen om at det ikke var greit Anonymkode: 83eb3...132 2
Pippi Lotta Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Jeg synes du skal ta kontakt med noen du kan snake med. Det er vanlig at ofre trenger lang tid til å bearbeide slike opplevelser, så hjelpeapparatet er vant til å snake med folk etter det har gått tid. Så du kan ta kontakt med voldtektsmottaket for eksempel. Det er ikke dit ansvar å stoppe han!!! Det er kun hans eget ansvar om han velger å skade andre, så jeg synes ikke du skal anmelde kun for å beskyte andre. Ønsker du å anmelde for din egendel så kan du gjøre det, men du må være forberedt på at det blir tøft. Systemet er dårlig og selv med gode bevis blir det ikke alltid domer. Håper det går bra med deg og at du tar kontakt med noen som kan gi deg bedre rådgivning en KG. Slike tråder blir nesten alltid stygge her inne, så har nesten lyst til å be deg ikke lese flere svar ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Du er en voksen kvinne og siden dette er en sex partner hvor dere har hatt sex frivillig er ikke dette noe jeg anser som noe alvorlig. Man trenger ikke ødelgge livet til en mann og hans barn på et så tynt grunnlag. Du er vant med ons og sex . Men hadde dette vært en uerfaren og mindreårig 15 åring så hadde situasjonen vært en helt annen. Da tenåringer er sårbare og sex er noe veldig inngripende særlig når man ikke vet hva sex innebærer. Da skaper ekte voldtekt større traumer. Anonymkode: 9c4f7...34a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er en voksen kvinne og siden dette er en sex partner hvor dere har hatt sex frivillig er ikke dette noe jeg anser som noe alvorlig. Man trenger ikke ødelgge livet til en mann og hans barn på et så tynt grunnlag. Du er vant med ons og sex . Men hadde dette vært en uerfaren og mindreårig 15 åring så hadde situasjonen vært en helt annen. Da tenåringer er sårbare og sex er noe veldig inngripende særlig når man ikke vet hva sex innebærer. Da skaper ekte voldtekt større traumer. Anonymkode: 9c4f7...34a Regner med du troller???? Anonymkode: 042c0...e7c 6 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er en voksen kvinne og siden dette er en sex partner hvor dere har hatt sex frivillig er ikke dette noe jeg anser som noe alvorlig. Man trenger ikke ødelgge livet til en mann og hans barn på et så tynt grunnlag. Du er vant med ons og sex . Men hadde dette vært en uerfaren og mindreårig 15 åring så hadde situasjonen vært en helt annen. Da tenåringer er sårbare og sex er noe veldig inngripende særlig når man ikke vet hva sex innebærer. Da skaper ekte voldtekt større traumer. Anonymkode: 9c4f7...34a Men dette var jo likevel en voldtekt! Sex uten samtykke når = voldtekt. Ts sa i tillegg tydelig NEI flere ganger. Helt åpenbart voldtekt. Skremmende at det finnes personer med sånne holdninger som deg. Til ts: vet dessverre ikke hva gangen er hvis du anmelder. Synes uansett det kan være lurt å snakke med noen og bearbeide følelsene. Anonymkode: 9b078...094 5 3
Pippi Lotta Skrevet 14. mai 2023 #7 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er en voksen kvinne og siden dette er en sex partner hvor dere har hatt sex frivillig er ikke dette noe jeg anser som noe alvorlig. Man trenger ikke ødelgge livet til en mann og hans barn på et så tynt grunnlag. Du er vant med ons og sex . Men hadde dette vært en uerfaren og mindreårig 15 åring så hadde situasjonen vært en helt annen. Da tenåringer er sårbare og sex er noe veldig inngripende særlig når man ikke vet hva sex innebærer. Da skaper ekte voldtekt større traumer. Anonymkode: 9c4f7...34a Dette er grunnen til at jeg ikke vill TS skal lese tråden… Dette temaet er en magnet på troll. 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #8 Skrevet 14. mai 2023 Dette er voldtekt. Du kan anmelde det om du vil. Og du kutter i alle fall all kontakt med denne søppelfyren asap! Anonymkode: e8219...64f 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #9 Skrevet 14. mai 2023 La livet gå sin gang. Ikke ødelegge livet til to uskyldige barn. Du har uansett ikke bevis på dette så politiet kommer til å henlegge dette. Anonymkode: a765c...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #10 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La livet gå sin gang. Ikke ødelegge livet til to uskyldige barn. Du har uansett ikke bevis på dette så politiet kommer til å henlegge dette. Anonymkode: a765c...8b7 GI DEG!!!!!! Anonymkode: e8219...64f 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #11 Skrevet 14. mai 2023 Har du noe skriftlig bevis på at han har gjort dette mot deg. Altså hvor han innrømmer at han tråkket over grensene dine? Har du det så anmeld, hvis ikke du har det så ville jeg latt dette gå. Det er ikke verdt det for din egen del. Det kommer mest sannsynlig til å bli henlagt på bevisets stilling hvis du ikke har skriftlig bevis i form av sms. Og du må forvente at det også kan bli henlagt selv om du har bevis. Gikk selv gjennom en anmeldelse av en som hadde forgrepet seg 20 ganger da jeg var mindreårig. Det var et helvete med avhør, gå å vente 1 år på rettssak, opplevelsen av å møte denne 26 år eldre mannen i retten, samt slaget i trynet da han kun fikk em betinget dom og slapp å betale erstatning. Dette var riktignok på en tid hvor man ikke prioriterte slike saker sånn som de gjør nå, men likevel. Det kommer ikke til å være verdt det. Oppsøk hjelp for deg selv, psykolog e.l. og kom deg videre i livet. Klem ❤️ Anonymkode: 1ac78...ae5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #12 Skrevet 14. mai 2023 Dette er en VOKSEN person og ikke en tenåring , hun har et utsvevende sex liv fra før. Så det kan umulig være en krise eller traumer for henne fordi det er noe hun stadig holder på med !!!! Men uansett ikke greit at han ikke stoppet når hun sa nei, men en krise er det IKKE !!!! Anonymkode: 9c4f7...34a
Isambard Skrevet 14. mai 2023 #13 Skrevet 14. mai 2023 Det er helt klart voldtekt. Jeg tenker det helt opp til TS om hun vil anmelde. Det høres ut som om meldingene kan være bevis. Jeg har en viss forståelse for at ikke alle ønsker å anmelde alt, men i det minste synes jeg fyren fortjener å høre at det var voldtekt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #14 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): GI DEG!!!!!! Anonymkode: e8219...64f Har du vært gjennom anmeldelse av voldetekt uten masse bevis? Selv med bevis er det vanskelig å få personen dømt. Vente på rettsak osv. Du vinner ingenting på å anmelde. Anonymkode: a765c...8b7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #15 Skrevet 14. mai 2023 SLUTT å lage drama på tynt grunnlag !!! Dette er ingen alvorlig "voldtet av en uerfaren sårbar person "!!!! Anonymkode: 9c4f7...34a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #16 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er en VOKSEN person og ikke en tenåring , hun har et utsvevende sex liv fra før. Så det kan umulig være en krise eller traumer for henne fordi det er noe hun stadig holder på med !!!! Men uansett ikke greit at han ikke stoppet når hun sa nei, men en krise er det IKKE !!!! Anonymkode: 9c4f7...34a Hva faen?!?!?!?!?! Anonymkode: e8219...64f 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #17 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er en VOKSEN person og ikke en tenåring , hun har et utsvevende sex liv fra før. Så det kan umulig være en krise eller traumer for henne fordi det er noe hun stadig holder på med !!!! Men uansett ikke greit at han ikke stoppet når hun sa nei, men en krise er det IKKE !!!! Anonymkode: 9c4f7...34a Du vet man ikke får lov til å voldta sin kone, selv om man er gift og har hatt sex flere ganger før? Anonymkode: 042c0...e7c 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #18 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du vært gjennom anmeldelse av voldetekt uten masse bevis? Selv med bevis er det vanskelig å få personen dømt. Vente på rettsak osv. Du vinner ingenting på å anmelde. Anonymkode: a765c...8b7 Ja, det har jeg faktisk! Anonymkode: e8219...64f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #19 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ser jeg publiserte denne litt for fort uten å lese igjennom, han gjorde dette for 5 måneder siden.. Da han kom på besøk for 5 måneder siden skjedde dette. Og jeg er fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre.. Har slettet han fra alle sosiale medier etter jeg skrev det satte spor i meg.. Og jeg ba han dra etter han hadde kommet og kastet kondomen... Så sendte jeg meldingen om at det ikke var greit Anonymkode: 83eb3...132 Har du skriftlig at du konfronterer og han innrømmer/sier unnskyld så ville jeg ha anmeldt det. Anonymkode: 737fe...162 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #20 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): SLUTT å lage drama på tynt grunnlag !!! Dette er ingen alvorlig "voldtet av en uerfaren sårbar person "!!!! Anonymkode: 9c4f7...34a En voldtekt er ikke «drama på tynt grunnlag» Seriøst, hva i helvete er det med kg-troll? Anonymkode: e8219...64f 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå