AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Jo bedre vi har det sammen jo mer tenker jeg på andre. Når vi har en dårlig periode skrus på en måte lystene av og da tenker jeg ikke på andre. Noen ganger starter jeg dårlige perioder med vilje for å slippe å tenke på andre. Hva kan jeg gjøre? Når samboer og jeg har det bra kan jeg kanskje tenke på andre en til to ganger i timen gjennom hele dagen. Da blir jeg veldig fort betatt i alt fra naboer til venner og fremmede Anonymkode: ca477...a88
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Har du hatt en dårlig oppvekst? For dette er jo åpenbart veldig destruktivt både for deg og partner. Anonymkode: 6d742...0b5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Jeg er litt lik selv. Jeg er en kvinne i midten av førtiårene og vært sammen med min mann i over 25 år. Jeg har aldri vært utro, men kan innrømme at jeg flørter litt. Men når jeg har det veldig bra med meg selv og forholdet til mannen blomstrer, så får jeg ofte en ny utstråling og tiltrekker meg mye oppmerksomhet sånn ellers også. I fjor sommer hadde jeg det helt fantastisk med min mann. Vi hadde mye sex og var mye ute med venner osv. Og når jeg er på topp, så får jeg mye oppmerksomhet i fra andre menn og. Menn helt ned i 25 års alderen kan kommentere hvor flott og vakker jeg er osv (noe jeg ikke helt kjøper, men men allikavel kjekt å få høre slikt). Det er da tankene mine også begynner å vandre. Jeg får lyst på et lite eventyr og tenker litt hvordan det hadde vært å hatt sex med han eller han.. Mannen min blir også mer oppmerksomme på meg og føler han må konkurrere litt om meg. Og jeg liker at han verter meg opp Jeg har ikke hatt en dårlig oppvekst. Er mellombarn, så kanskje blitt litt mindre sett (men føler det ikke har satt sine spor pga jeg har veldig gode foreldre). Jeg har ellers aldri fått oppmerksomhet rundt skoleprestasjoner eller i arbeidslivet. Der føler jeg meg alltid forbigått. Anonymkode: 09d9e...c64 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Dersom et par har sterk fysisk kjemi tror jeg det kan slå ut i at seksualdriften i noen tilfeller tar overhånd om man ikke tøyler seg. Ikke til å unngå at man kan føle seksuell tiltrekning mot andre enn partneren men man bør bestemme seg for ikke å gjøre noe med det men fortsatt " holde seg på matta"! Lykke til! Anonymkode: e6bc8...584
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 9.54): Noen ganger starter jeg dårlige perioder med vilje for å slippe å tenke på andre. Anonymkode: ca477...a88 Stakkars kjæresten din. Anonymkode: 289b0...29e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 Du er et rødt flagg for mannen din. Hadde du likt det hvis det var omvendt? Anonymkode: 0922f...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå