Anonym199429 Skrevet 14. mai 2023 #1 Del Skrevet 14. mai 2023 Hei. Jeg merker jeg er sjukt forvirra nå, tracket eggløsning med clearblue å eveline denne syklusen. Fikk positiv el test med begge den 29 april, fikk ikke tatt flere tester fra clearblue. Men jeg fortsatte å tracke med eveline dag for dag å nådde maks både den 30 april og 1 mai, på 2 mai så var jeg på lav så jeg er sikker på at el skjedde 1, kan det stemme? Eveline appen mener jeg skal ha neste mens i dag, har ingen tegn på at den skal komme med det første for å si det sånn 🤷🏼♀️ Jeg la også inn positiv el test på flo appen å da forskøyv den mens til 17 mai så nå kan jeg si jeg er sjukt forvirra 😳 Jeg har også testet svakt positiv over noen dager nå med clearblue, lloyds pharmacy å metode (gikk tom for 2 dager siden). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke testen da det er 4 dager siden første svake strek dukka opp, så føler jo at den doblinga ikke sjer helt, men i dag virka det som clearblue var et snev sterkere enn i går men dette kan jo være ønsketenkning 🤷🏼♀️ Jeg vet jeg bør snakke med legekontoret men får ikke komme å ta blodprøve da de mener at positivt er positivt så ekke nødvendig med blodprøve da, samt at de sa at om jeg tester negativt på urinprøve der så hadde det ikke så mye å si om jeg tester positivt hjemme 😳 Kan el ha skjedd noe senere enn hva el testene sier? Kan egget ha brukt noe ekstra tid før det festet seg å at jeg er litt utenom der normale? Jeg merker at det gjør meg forvirra med svake tester som ikke blir sterkere. Hadde en SA i april som legevakten mente kunne være en kjemisk graviditet uten at de heller ville ta noen tester 🤷🏼♀️ Jeg trenger å høre noen solskinnshistorier fra folk som faktisk har opplevd svake tester rundt mens som det har gått bra til 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. mai 2023 #2 Del Skrevet 14. mai 2023 En test vil bare si det at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. En en app vil bare gå etter 28 dagers syklus og dermed gi deg mens etter du setter inn eggløsning. Så du kan ha hat det senere Har du bilde av positive gravid testene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mai 2023 Sofakona skrev (16 minutter siden): En test vil bare si det at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. En en app vil bare gå etter 28 dagers syklus og dermed gi deg mens etter du setter inn eggløsning. Så du kan ha hat det senere Har du bilde av positive gravid testene? Mine apper går ikke ut i fra en 28 dagers syklus siden jeg har lagt inn syklusen mine på begge appene å den kalkulerer mensen utfra det. Mensen min ble flyttet fordi jeg la til positiv el test, så flo appen har forlenget syklus med 4 dager. ja har bilde men får ikke lagt inn her siden jeg er relativt ny ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Del Skrevet 14. mai 2023 Det er vanskelig å si, men er desverre ikke et godt tegn at testene ikke øker i styrke etter 4 dager. Det kan selvfølgelig enda snu og før mensen kommer er ikke håpet ute ❤️ Jeg håper hvertfall at strekene øker i styrke og at det satt denne gangen for deg ❤️ men om ikke vil jeg på det sterkeste anbefale deg å begynne å tempe, det vil gi deg en mye bedre oversikt over syklusen din. Har desverre ikke personlig erfaring med svake tester over så mange dager, men det kan jo også hende du har hatt en kjemisk dersom de ikke utvikler seg noe mer. Krysser fingrene for deg❤️🤞🏻 Anonymkode: 7c546...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Del Skrevet 14. mai 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 9b4e6...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 9b4e6...ea5 Manglende overskrift? Hva skulle overskriften ha vært da? 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er vanskelig å si, men er desverre ikke et godt tegn at testene ikke øker i styrke etter 4 dager. Det kan selvfølgelig enda snu og før mensen kommer er ikke håpet ute ❤️ Jeg håper hvertfall at strekene øker i styrke og at det satt denne gangen for deg ❤️ men om ikke vil jeg på det sterkeste anbefale deg å begynne å tempe, det vil gi deg en mye bedre oversikt over syklusen din. Har desverre ikke personlig erfaring med svake tester over så mange dager, men det kan jo også hende du har hatt en kjemisk dersom de ikke utvikler seg noe mer. Krysser fingrene for deg❤️🤞🏻 Anonymkode: 7c546...27e Var det jeg tenkte meg, var jo sånn sist syklus også men da begynte jeg å blø 3 dager før forventa mensturasjon å i dag er det ingen tegn på noe blødning 🤞🏻❤️ Men skal prøve temping, takk for tips 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. mai 2023 #8 Del Skrevet 14. mai 2023 Utfra eltestene hadde du sannsynligvis eggløsning 1 mai. da skal du etter boka ha mensen 16 mai, dvs 14 hele dager lutealfase. vdr svake g tester spørs det hvor svake. Har du bilde? Kan jo være bare skygger og ingen graviditet siden de ikke stiger ? ville ventet og sett om mensen kom ila noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 14. mai 2023 Laura80 skrev (52 minutter siden): Utfra eltestene hadde du sannsynligvis eggløsning 1 mai. da skal du etter boka ha mensen 16 mai, dvs 14 hele dager lutealfase. vdr svake g tester spørs det hvor svake. Har du bilde? Kan jo være bare skygger og ingen graviditet siden de ikke stiger ? ville ventet og sett om mensen kom ila noen dager. Ja okei, da er det godt mulig jeg har testa for tidlig da? 🤷🏼♀️ For har ingen tegn på at den skal dukke opp i dag for å si det sånn, syklusen min er normalt på 30 dager å jeg mistet 14 april, la det inn som blødning i appen så er nok derfor det ble noe kluss 😳 Ja har masse bilder men får ikke lagt til bilder her enda siden jeg er så fersk ☺️ Viste de til hu på apoteket å hu mente det var graviditetsstreker siden de har farge, aldri vært plaga med skygger å vet det ikke er indentlines siden jeg alltid leser av test før tiden ☺️ Men hadde vært greit å vist noen andre de bildene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. mai 2023 #10 Del Skrevet 15. mai 2023 Anonym199429 skrev (11 timer siden): Ja okei, da er det godt mulig jeg har testa for tidlig da? 🤷🏼♀️ For har ingen tegn på at den skal dukke opp i dag for å si det sånn, syklusen min er normalt på 30 dager å jeg mistet 14 april, la det inn som blødning i appen så er nok derfor det ble noe kluss 😳 Ja har masse bilder men får ikke lagt til bilder her enda siden jeg er så fersk ☺️ Viste de til hu på apoteket å hu mente det var graviditetsstreker siden de har farge, aldri vært plaga med skygger å vet det ikke er indentlines siden jeg alltid leser av test før tiden ☺️ Men hadde vært greit å vist noen andre de bildene også Tja, en svak strek vil også være sterkere om du tester to dager etterpå fordi hcg øker jevnt og dobler seg hver andre dag ca, i normale svangerskap. I dag burde du nok derfor se en tydelig strek dersom du er gravid. Så ta en ny test og er den enda negativ eller veldig svak ville jeg tenkt at du enten ikke er gravid og får mensen snart , eller du opplever en kjemisk graviditet/ mister tidlig. Da kan strekene holde seg svake noen dager før mensen kommer , kanskje litt senere enn normalt også. Er streken din tydeligere i dag er du nok gravid lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 15. mai 2023 Laura80 skrev (21 minutter siden): Tja, en svak strek vil også være sterkere om du tester to dager etterpå fordi hcg øker jevnt og dobler seg hver andre dag ca, i normale svangerskap. I dag burde du nok derfor se en tydelig strek dersom du er gravid. Så ta en ny test og er den enda negativ eller veldig svak ville jeg tenkt at du enten ikke er gravid og får mensen snart , eller du opplever en kjemisk graviditet/ mister tidlig. Da kan strekene holde seg svake noen dager før mensen kommer , kanskje litt senere enn normalt også. Er streken din tydeligere i dag er du nok gravid lykke til. Begynte å spotte i går kveld uten blødning i natt, men kommer blod når jeg tørker meg, å er skikkelig uvel å kvalm. Var litt små murringer i går kveld men ingenting nå 🤷🏼♀️ Skjønner ingenting 😳 Men har uansett valgt å ikke ta test før denne blødningen er over, for må finne ut om det evt er SA eller implantasjonsblødning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. mai 2023 #12 Del Skrevet 15. mai 2023 Anonym199429 skrev (6 timer siden): Begynte å spotte i går kveld uten blødning i natt, men kommer blod når jeg tørker meg, å er skikkelig uvel å kvalm. Var litt små murringer i går kveld men ingenting nå 🤷🏼♀️ Skjønner ingenting 😳 Men har uansett valgt å ikke ta test før denne blødningen er over, for må finne ut om det evt er SA eller implantasjonsblødning Det kan dessverre virke som det er mensen som holder på å komme , er jo ca riktig tid og veldig typisk mensen starter med spotting 1-2 dager før den kommer i gang hos mange, inkludert meg. Hvis mensen ikke kommer og spottingen opphører ville jeg tatt en ny test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 15. mai 2023 Har aldri opplevd spotting selv før mensturasjon, tror nok det er en ny SA sia jeg allerede har testet svakt, men tror jeg tar en ny test om noen dager bare for sikkerhetensskyld ☺️ Blødningen er veldig ulik mens å ikke nok til at det kan fylle en tampong eller bind 🤷🏼♀️ Ikke hatt særlig vondt i dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå