Snøbannannrfem Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Hei, Er det noen som har brukt denne duppedingsen(Vinnea Pulse) før? Sliter veldig med å forstå om den er legit eller ikke, høres litt for godt ut til å være sant. Sakset fra deres nettside: "Kort oppsummert er Vinnea Pulse™ et smertelindrende apprat spesielt utviklet mot mensensmerter. Det fungerer ved at små mikropulser sendes fra Pulse-paden som plasseres på magen eller nedre rygg. Mikropulsene blokkerer nervesignalene som normalt sett går til hjernen. Ingen smertesignaler = ingen smerter. Produktet benytter vitenskapelig bevist teknologi, som blant annet er benyttet mye av atleter og medisinske fagfolk som sliter med muskelsmerter, og Vinnea Pulse™ har rettet dette mot primære og sekundære mensensmerter. Vinnea Pulse™ er et naturlig, smertefritt og et alternativ uten bivirkninger for kvinner som ønsker å bli kvitt mensensmertene sine."
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Jeg har ikke prøvd den. Men mest sannsynlig (som det meste som lages) så fungerer den ikke. Kan ikke tenke meg at den klarer å blokkere nervesignalene, da hadde vi nok hørt om den og den hadde blitt anbefalt av leger ol. Anonymkode: 52a31...f10 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Hei! Så denne nå litt sent kanskje, men Vinnea ser ut til å være den norske versjonen av et produkt som ei venninne av meg har abonnert på fra utlandet i noen år nå, kaldt "Livia" (https://mylivia.com/en-no/products/livia?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&gclid=CjwKCAjw8ZKmBhArEiwAspcJ7qV4RJ7ANhAs5DKFnqsb7G4pAJ7rpbMQFT-KjhJ-3q4ewhUOGRx8IBoChcgQAvD_BwE) Jeg har ikke prøvd produktet selv, men venninna mi har slitt med sterke menstruasjonssmerter i alle år, fram til hun begynte å bruke dette, det funker! Hun har fått en bedre hverdag med det. Skal visst fungere godt på endometriose også. Men når det er sagt, så vet jeg ikke om Vinnea sitt produkt er like bra som Livia, men tenkte jeg kunne tipse deg om at selve konseptet funker, hvis du har lyst til å teste det ut😊👍🏻 Anonymkode: b954f...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå