Gå til innhold

Kan det bety han er den rette for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann for 5 år siden. Vi hadde kjempe god kjemi, mye til felles, like verdier, ønsker for fremtiden. Alt klaffet veldig bra. Møtte hverandre etter å ha snakket mye sammen på tlf, og alt føltes veldig bra. Som om jeg hadde kjent han i mange år. 

Men så ble det desverre ikke mer, på grunn av ytre faktorer, altså ikke noe med hva vi følte for hverandre.

Så har tiden gått, og jeg har ny partner. Har ofte tenkt på han, men ikke tenkt at noe vil skje. Så fikk jeg melding av han, og vi begynte å skrive med hverandre igjen. Han sier det samme som jeg gar følt, at det er et savn som ikke går over, at det må bety noe. 

Andre som har følt det sånn? Føles bare så rett når vi snakker sammen. Men kan være det bare er i hodet mitt.

Anonymkode: 7c6b9...111

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere kjenner hverandre jo egentlig ikke når dere ikke har møttes på så mange år. Man forandrer seg veldig mye og selvom det er følelser der er disse mest knyttet opp til en fantasi og illusjon om hverandre 

Anonymkode: 3eed7...d22

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

betyr det at du er ulykkelig med ham du har nå? 

Anonymkode: 1bcac...669

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere kjenner hverandre jo egentlig ikke når dere ikke har møttes på så mange år. Man forandrer seg veldig mye og selvom det er følelser der er disse mest knyttet opp til en fantasi og illusjon om hverandre 

Anonymkode: 3eed7...d22

Nei, vi kjenner jo ikke hverandre lenger. Men vi har snakket nok til å se vi fremdeles har mye til felles. Men så klart, mennesker endrer seg jo. 

De er nok mye knyttet til en illusjon ja. Men jeg klarer liksom ikke slippe det heller. Vanskelig å forklare følelsen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

betyr det at du er ulykkelig med ham du har nå? 

Nei, ikke ulykkelig. Men vi har våre utfordringer, er ulike på områder jeg sliter med at vi er så forskjellige. Og jeg vet han andre er mer lik meg der.

AnonymBruker
Skrevet

så bortsett fra at du er i et forhold er det ingen andre ytre faktorer som hindrer dere i å starte et forhold nå? 

Han er klar til det? 

Prøv da. 

Ellers vil du for evig og alltid gå rundt å lure på det 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

så bortsett fra at du er i et forhold er det ingen andre ytre faktorer som hindrer dere i å starte et forhold nå? 

Han er klar til det? 

Prøv da. 

Ellers vil du for evig og alltid gå rundt å lure på det 

Nei, men jeg vil jo si at det at jeg er i et forhold er en vesentlig hindring. 

Han er klar til å prøve ja. 

Er jo ikke bare å prøve, det vil jo si gjøre det slutt med samboer, selge huset.. 

Men jeg vil alltid gå å lure på det. Men så ser jeg ikke helt hvordan jeg kan møte han, uten å gå altfor langt over streken. Bare for å få sett han igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

da har du vel svaret? Slett, bryt kontakten, sats alt på nåværende partner. 

Du skal bare være jævlig sikker på at det ikke vil komme for en dag om et år eller så at samboeren din har gått bak ryggen på deg og kost seg med andre. Da skal jeg love deg at du blir bitter 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

da har du vel svaret? Slett, bryt kontakten, sats alt på nåværende partner. 

Du skal bare være jævlig sikker på at det ikke vil komme for en dag om et år eller så at samboeren din har gått bak ryggen på deg og kost seg med andre. Da skal jeg love deg at du blir bitter 

Jo, jeg har vel det. Men så føles det så feil å avvise. Men jeg skjønner det er det jeg må gjøre. 

Hva mener du med det? At han jeg er sammen med har vært utro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...