Gå til innhold

Han ga meg 350 kroner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med 4 barn koster 17 mai mye. Jeg måtte kjøpe nye sko til alle 4, 3 av barna er ungdommer så å kjøpe i 50% kurven var uaktuellt, så endte opp med å bruke 3500 på nye sko til alle, så kom nye klær til 17 mai, konfirmasjonsgaver til venner, så kommer 17 mai. 3 av 4 barn vil da gå alene, så de vil ha penger å bruker, så 300 der. far mener han er rimelig med å betale 350 kr, og mener jeg melker han for å leve verdens beste dager, jeg er der hvor jeg søker nav for bidrag, for det kan være nærmere realiteten enn hvor han er. Han ønsker egentlig ikke å ha noe ansvar for noe, men han mener jeg vil leve gode dager for han betaler alt, vi har vært fra hverandre i 7 mnd, de 350 han betalte var første gang han ga barna noe

Anonymkode: 8a014...c60

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av en gjerrigknærk du fikk barn med :( han burde gitt barna mere og vært raus 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken omsorgsfordeling dere har, men sånn rent formelt sett så er det vel egentlig slik at barnebidrag som han betaler, skal dekke klær, utgifter til gaver og annet som barna trenger. Det blir gjerne mye å betale akkurat nå, men de andre månedene i året skal egentlig dekke opp for det.

Det betyr selvfølgelig ikke at han ikke kan bidra litt utenom når det blir mye kostnader på en gang, men han er egentlig ikke forpliktet til det.

Anonymkode: 74802...897

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Større innkjøp må en selvfølgelig snakke om i forkant og bli enig om sum. 

I tillegg vil jo samværsavtale og barnebidrag spille inn her. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor nye sko til alle bare fordi det er 17. mai? Her vaskes joggeskoene, så er guttene klare for toget 

Anonymkode: 07f5a...61e

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg skrev, de 350 han betalte var første gang han betalte noe som helst, han betaler ikke bidrag, jeg har barna 100%, han kan møte de når han vil, men søker ikke kontakt

Anonymkode: 8a014...c60

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...