Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har tips til noen butikker som har fine rimelige sorte bukser. Gjerne i Stretch.

Trenger desperat nye bukser, siden jeg har gått ned 12 kg, men siden jeg har 11 til jeg skal gå ned til sommeren så vil jeg ikke bruke for mye penger på klær jeg skal bruke forhåpentligvis veldig kort tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vero moda har helt greie svarte strecht bukser til 298kr. De er i str 34-44.

Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg sjekke der.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en slik svart bukse fra vero moda, likte den veldig godt! Synst den var veldig flatterende på :)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg kjøpte meg en slik svart bukse fra vero moda, likte den veldig godt! Synst den var veldig flatterende på :)

Har du brukt den mye? Vasket den?

Kjøpte en kjempefin bukse fra BikBok, men etter noen vask så er den i grunnen ødelagt. Et par timer etter vask er den to størrelser større enn den skulle vært :sur:

Skulle gjerne hatt en svart bukse som holdt fasongen jeg også :)

Skrevet

Jeg har bare eigd den siden litt før jul, så ikke brukt den så mye. Men den har så langt holdt fasongen og tålt de vaskene den har vert igjennom. Hater når buksene skifter fasong og utivder seg med en gang jeg kommer hjem!

Gjest Gjest_Dagensdiva_*
Skrevet

Hvis buksen utvider seg "2 strl" etter vask...er det bare å ta den med tilbake til butikken...finnes faktisk regler for dette..husker ikke hvor mange cm det er snakk om..men dette er reklamasjon! :)

Skrevet

Takk for svar alle!!

Var på buksejakt i dag, og var først på vero moda, bik bok, lene v og neste stopp og alle buksene har lommer og er sånn dressbukse lignende, da ser hoftene mine mye større ut. Siste butikken jeg var innom var kappahl og der fant jeg faktisk en kjempefinbukse. Tror det er første gang jeg har handla der. Men jeg fikk da billig og fin bukse da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...