AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #1 Skrevet 14. mai 2023 Føttene mine klør når jeg legger meg, og jeg fatter ikke hvorfor. Det klør oppå foten, og noen gang på sidene. Har prøvd ut en del ulike ting, og har vært hos lege. Det er ikke noe utslett, farge- eller hudforandring. Og det klør bare når jeg går til sengs. Uansett hvilken seng, ikke bare min egen. Har byttet madrass i min egen seng, uten at det hjalp. Kjøpte nye sengeklær, uten at det hjalp. Bruker vaskemiddel for sensitiv hud. Det hjelper med hydrokortisonkrem (den man får uten resept). Og det hjelper med Zyrtec. Jeg oppdaget helt tilfeldig at Zyrtec hjelper, og fikk resept av legen da jeg fortalte at det hjelper. Av og til er ikke Zyrtec nok, så da meg fram med hydrokortisonkrem i tillegg. Det hjelper også å sove med sokker på (uten Zyrtec og hydrokortison), og de er vasket med samme vaskemiddel som sengeklærne. Fuktighetskrem hjelper ikke. "Antikløekrem" hjelper heller ikke. Nydusjet eller ikke spiller ingen rolle. Noen som aner hva dette kan være? Legen bryr seg ikke mer om det siden vi har funnet ting som hjelper - men jeg blir jo kvitt kløen, den bare maskeres. Anonymkode: 79cf9...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå