AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #21 Del Skrevet 15. mai 2023 Går helt fint. Bare drikk nok vann, og få i deg vitaminer o.l. Anonymkode: d1b4c...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #22 Del Skrevet 15. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Går helt fint. Bare drikk nok vann, og få i deg vitaminer o.l. Anonymkode: d1b4c...0b0 Du trenger ikke ekstra vitaminer den ene dagen i uka, så lenge resten av uka er balansert. Anonymkode: 1928e...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #23 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 12.51): Nei. Juice er strippet for fiber, men gir samtidig viktig hydrering og næringsstoffer. Å faste på kaffe er helt meningsløst, du dehydrerer kroppen. Anonymkode: 1928e...3f7 Jo..juice avbryter fasten. Så hvis det er faste du er ute etter kan du ikke drikke juice. Anonymkode: 56334...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #24 Del Skrevet 16. mai 2023 Ja, det er bra for deg. Er du overvektig så er det ekstremt bra. Da har du masse å tære på uansett. Er du normalvektig så kan faste være vektregulerende. Er du undervektig så skal du ikke drive med faste. Utover vekt så er det mye som er bra med faste. Det stimulerer autofagi og hjelper kroppen å behandle sykdom og fjerne skadede celler. Det stimulerer smakssans som kan være helt lammet dersom man spiser mye junkfood. Jeg har aldri likt smaken av grønnsaker så mye som etter en 3 dagers faste. Da smakte brokkoli helt nydelig, og et eple var en søt smakseksplosjon i munnen. Spiser man mye prosessert mat som er kjemisk laget for å skape et avhengighetsforhold så er ikke grønnsaker så spennende. Faste nullstiller dette. Anonymkode: eac86...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #25 Del Skrevet 16. mai 2023 Helt sikkert, men da trigges spiseforstyrrelsen min på nivå 100. Anonymkode: d4d08...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #26 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 12.51): Nei. Juice er strippet for fiber, men gir samtidig viktig hydrering og næringsstoffer. Å faste på kaffe er helt meningsløst, du dehydrerer kroppen. Anonymkode: 1928e...3f7 Juice gir blodsukkerstigning og gjør at fasten mister effekt om du faster av årsaker knyttet til insulinfølsomhet, autofagi etc. Anonymkode: 7de2c...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. mai 2023 #27 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 15.10): Jeg faster 30 timer minst 2 ganger pr uke, med kun vann, te og kaffe. Anonymkode: 954ec...43a Jeg vil prøve dette, men en gang i uken i første omgang. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt sikkert, men da trigges spiseforstyrrelsen min på nivå 100. Anonymkode: d4d08...e1d Nei, da er det helt sikkert ikke bra for akkurat deg. Syns du skal droppe det, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå