Gå til innhold

Match.com er så rotete!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ny på datingsider/apper og prøvde match.com da jeg trodde den var litt seriøs, men jeg blir oppgitt over hele siden! Jeg betalte for en måned, så kom det opp en test som tok en evighet å svare på, da det var gjort måtte jeg betale enda 200 for p få matcher ut fra testen! Kunne de ikke nevnt det FØR jeg brukte tid på det? Jeg betalte selvsagt ikke 200,- til.Så er det poeng og surr, prøvde Coffee and Bagle også og der var det samme greia, må kjøpe/tjene «beans» for å få matcher. Bare surr! Finnes det ingen seriøse sider som opplyser om prisen, matcher deg og du faktisk får se personen du matcher med? 
Jeg er i ferd med å gi opp før jeg har begynt…..

Anonymkode: 62707...8d1

AnonymBruker
Skrevet

Enig!! Lureri denne testen på match!

Anonymkode: 29a29...d11

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lot meg ikke lure til ekstratjenester, og hadde noen hyggelige treff via Match. Den var derimot litt tung å melde seg ut av,  og få sagt opp abonnement. 

En annen uting er at du ikke kan avgrense geografisk hvem som skal se deg. Kvinner fra hele landet besøkte profilen, og mange ga likes, sikkert av ren høflighet. Når du knapt får et treff i lokalområdet, så er det kjipt med alle varslene. 

Anonymkode: dd1cb...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...