Gå til innhold

Hvordan hinte at jeg ønsker å ligge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24, han 38. Jeg har hele tiden sagt at jeg søker forhold. Men, nå ønsker jeg bare å ligge med han, eller være FF. Han tenner meg  noe sinnsykt og han har så digg kropp, har fingret meg selv i 2 uker nå og alt jeg ser på han er som en seksuell herre, eller en Jamie Dorman fyr hvor jeg vil rive av han klærne. Skal jeg hinte på melding at jeg ønsker et ligg fra han. Ligge på 2 eller 3.date. Trenger egentlig sex jeg, men han sier han selv søker et seriøst forhold og han er ganske forsiktig og. Det er varmt og sommer og man blir tent av bar hud. Jeg vil hinte til noe smått, men hvordan gjennom snap, skal jeg si vi kan ta nattbad ilag eller? Han kommer til å tro at jeg er mye frem og tilbake når jeg først sier et forhold så plutselig bare ligg. Blir litt rart det og føler meg rar. Har hele tiden sagt jeg søker noe seriøst, jeg gjør jo det. Men 15 år eldre mann. Vi er på forskjellige steder i livet. Og jeg ser at han tenner meg noe helt insane! 

Anonymkode: 00f0c...4b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere vil ikke det samme. Respekter det og la han være 

Anonymkode: 000a3...072

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 24, han 38. Jeg har hele tiden sagt at jeg søker forhold. Men, nå ønsker jeg bare å ligge med han, eller være FF. Han tenner meg  noe sinnsykt og han har så digg kropp, har fingret meg selv i 2 uker nå og alt jeg ser på han er som en seksuell herre, eller en Jamie Dorman fyr hvor jeg vil rive av han klærne. Skal jeg hinte på melding at jeg ønsker et ligg fra han. Ligge på 2 eller 3.date. Trenger egentlig sex jeg, men han sier han selv søker et seriøst forhold og han er ganske forsiktig og. Det er varmt og sommer og man blir tent av bar hud. Jeg vil hinte til noe smått, men hvordan gjennom snap, skal jeg si vi kan ta nattbad ilag eller? Han kommer til å tro at jeg er mye frem og tilbake når jeg først sier et forhold så plutselig bare ligg. Blir litt rart det og føler meg rar. Har hele tiden sagt jeg søker noe seriøst, jeg gjør jo det. Men 15 år eldre mann. Vi er på forskjellige steder i livet. Og jeg ser at han tenner meg noe helt insane! 

Anonymkode: 00f0c...4b5

okei jeg skjønner, det er turn on med slike menn som liksom har selvkontroll.. for da kan vi gå bananas... ?? og det skjer jo så og si "aldri".. :P kjedelig å alltid være den smarte og fornuftige... !! så jeg skjønner deg da, men kanskje du skal beherske deg litt fordi jeg tror bare han mister respekten for deg... 

Anonymkode: 9f111...41c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du bør fortelle han at du vil ligge med ham i det hele tatt. Du bør finne deg noen andre. Han er ute etter et seriøst forhold og du er ute etter kroppen hans. Det kan godt hende han sier ja til et ligg, men du risikerer å knuse hjertet hans.  Fordi  uansett hva du sier så kommer han til å gå rundt å håpe at kanskje endrer du mening, og han vil til syvende og sist føle seg brukt. Du ville nok heller ikke likt det om noen du ville ha et seriøst forhold med kun ville ligge med deg og ikke noe mer. 

Anonymkode: f791f...2ad

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes absolutt du bør ligge med ham. Du kommer til å angre hvis du lar være. Plutselig er muligheten borte.

Hva har du å tape? Hva har han å tape? Ingen ting. Jeg tror ikke en mann blir veldig lei seg av et ligg selv om det ikke fører til noe mer.

Anonymkode: cdba8...8b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...