Gå til innhold

Ufyselig oppførsel og nervemedisiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at folk som går på nervemedisiner endrer personlighet. 

Min mor et blitt så frekk og spydig mot oss ,mannen min og meg sånn helt plutselig . Prater intenst og uavbrudt,det begynner langsomt der hun girer seg , vi får knapt tid til å svare går raskere og raskere og det blir slitsomt å forholde seg til. Å nei tenker jeg der begynner mitraljøsa igjen. Som om man befinner seg i en turbulens og hun har gått til verbalt angrep.Karusellen sviver fortere og fortere, der hun har styringen.

Når jeg sier jeg må gå prater hun bare videre som om ingenting har hendt gir meg ikke pusterom til å reise meg opp av stolen og dra.

Jeg tenker at det virker helt sykt. Og lurer på om hun kan bruke noen medisiner som gjør at hun blir sånn. Er det vanlig å bli sånn hvis  man bruker ulike nervemedisiner? 

Anonymkode: 1f9d5...739

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skyldes neppe medisiner. Kan være sykdom av noe slag, men ingen her inne kan jo diagnostisere henne. Er det noe som plager henne? Har noe skjedd i livet hennes? Virker hun deprimert? Har hun smerter? 

Anonymkode: bbac6...2c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker ut som om begeret har runnet over... 

Er det bare dere hun er amper mot?

Anonymkode: 566b6...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Noen folk blir jo også bare særere jo eldre de blir uten at noe er galt... 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er nervemedisiner? 

Har aldri hørt om dette som bivirkninger til noen medisin. Begeret har nok rent over om hun har levd store deler av livet sitt som en som alltid gir og gir og ikke har hatt grenser for seg selv.

Anonymkode: 05dc9...c5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det skyldes neppe medisiner. Kan være sykdom av noe slag, men ingen her inne kan jo diagnostisere henne. Er det noe som plager henne? Har noe skjedd i livet hennes? Virker hun deprimert? Har hun smerter? 

Nei ingen smerter. Hun er en svært myndig og oppegående dame som misliker å bli motsagt. 

Å gå i klinch med henne  har ikke noe for seg. Det koster oss mye å virke uberørte derfor orker vi ikke være så mye med henne.Hun elsker å utfordre oss og komme med stikk.Hater svakhet.Samtidig som hun kan si vi er glatte.  Når vi glir unna har hun ingen sparringspartnere. Hennes mann min stefar døde for et år siden. Hun var sjefen i forholdet og nå har hun ingen å sjefe over.

Til andre sier hun at JEG alltid blir så sint! Selv om jeg er konfliktsky og alltid glir unna.

Hun leter muligens etter noen som kan fylle tomrommet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei ingen smerter. Hun er en svært myndig og oppegående dame som misliker å bli motsagt. 

Å gå i klinch med henne  har ikke noe for seg. Det koster oss mye å virke uberørte derfor orker vi ikke være så mye med henne.Hun elsker å utfordre oss og komme med stikk.Hater svakhet.Samtidig som hun kan si vi er glatte.  Når vi glir unna har hun ingen sparringspartnere. Hennes mann min stefar døde for et år siden. Hun var sjefen i forholdet og nå har hun ingen å sjefe over.

Til andre sier hun at JEG alltid blir så sint! Selv om jeg er konfliktsky og alltid glir unna.

Hun leter muligens etter noen som kan fylle tomrommet.

Da skyldes det nok dødsfallet. Mulig dere må ha en samtale om at dere må beskytte dere selv med å trekke dere unna hvis hun ikke skjerper seg...

Skrevet

I noen tilfeller kan en bli manisk av antidepressiva 

AnonymBruker
Skrevet

Begynnende demens? Hvor gammel er hun? 

Anonymkode: 62e5d...528

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Begynnende demens? Hvor gammel er hun? 

Anonymkode: 62e5d...528

75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...