AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 Før var jeg slank. Så fikk jeg kreft, og kom i overgangsalderen som 40- åring. Det er greit det - men magen min er så stor 😨 Jeg trener tre ganger i uken på helsestudio, men det hjelper ikke, ser virkelig ut som om jeg er 5 mnd. på vei. Spiser ikke ekstremt mye, heller. En brødskive til frokost, havregryn til lunsj, en normal porsjon middag, variert, en sjokolade (Stratos) og litt kefir til kveldsmat. Har noen tips til hvordan magen kan bli mindre? (Ønsker helst ikke slankekurer, har tidligere hatt anoreksia) Anonymkode: bd210...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. mai 2023 #2 Del Skrevet 13. mai 2023 Spiser du en stratos hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solanum tuberosum Skrevet 13. mai 2023 #3 Del Skrevet 13. mai 2023 Du er ikke oppblåst? Menyen din består av mye rart. Hva med å starte med å kutte sjokoladen først og se om det hjelper. Du har ikke noen i helsevesenet som kjenner deg som kunne ha hjulpet deg? Sett litt på hvilken mat som er bra for deg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. mai 2023 #4 Del Skrevet 13. mai 2023 En Stratos til kveldsmat?? 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Del Skrevet 13. mai 2023 Du spiser enormt lite hvertfall. En brødskive og litt havregryn er ikke nok mat frem til middag for en normalt aktiv person. Jeg hadde spurt legen. Anonymkode: 43118...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Del Skrevet 13. mai 2023 Gå til legen og finn ut hva det er som fyller opp magen din. Anonymkode: cf1e8...502 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Del Skrevet 13. mai 2023 Legesjekk! Anonymkode: bafb8...fdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Del Skrevet 13. mai 2023 Forundret.. skrev (50 minutter siden): En Stratos til kveldsmat?? 🤔 Njei, en Stratos til ettermiddagskaffen (normal, liten sjokolade) og en stor kopp kefir til kveldsmat. Får prøve å kutte ut stratosen. innmari irriterende med denne magen, men får høre med legen ved neste kontroll. Anonymkode: bd210...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Del Skrevet 13. mai 2023 Hos noen er det dessverre genetikk. Jeg var på et tidspunkt 45kg, hadde allikevel godt med magefett. Anonymkode: e757f...116 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #10 Del Skrevet 13. mai 2023 Det er vel ganske vanlig å få "muffinsmage" etter overgangsalderen. Det har med hormoner å gjøre. Anonymkode: 349d6...0aa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #11 Del Skrevet 13. mai 2023 Er du helt sikker på at det er alt du spiser? Du spiser nok mer enn du tror. Det er summen i løpet av en uke som spiller en rolle. Mistenker du sprekker innimellom når du spiser så lite som du sier. Anonymkode: 4788b...5fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilliCogoleto Skrevet 13. mai 2023 #12 Del Skrevet 13. mai 2023 Kan være en matallergi som gjør deg oppblåst? Ville tatt en tur til legen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #13 Del Skrevet 13. mai 2023 Hvordan kreft har du hatt? Anonymkode: 80716...6c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #14 Del Skrevet 14. mai 2023 går du på kreftmedisiner enda? Anonymkode: cabef...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #15 Del Skrevet 14. mai 2023 Trykk på med mye mer proteiner og dropp havregryn og spis mindre brødskiver. Omelett og egg i alle fasonger, skinke og alt av magrere kjøttpålegg (kylling, roastbiff, skinkepålegg, kalkun), cottage cheese, ost. Masse tomat, agurk og grønt. Jeg har fått det sånn som deg etter overgangsalderen, og det blir litt bedre med mindre karbohydrater. Spiser to kokte egg på ei brødskive eller ett knekkebrød, eller to stekte egg, skinkeskive og litt ost på ei brødskive. Om jeg vil ha havregrøt, har jeg en stor ss cottage cheese sammen, eller har et egg i på slutten av koketida for å putte på med protein. Resultat? Blir fortere mett og spiser sunnere, og mindre mage. Anonymkode: 77751...792 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #16 Del Skrevet 14. mai 2023 Kommer av dårlig kosthold Anonymkode: 434dd...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine& Skrevet 14. mai 2023 #17 Del Skrevet 14. mai 2023 Få deg en pt som viser deg hvordan du kan løfte tunge baseløsft og en kostholdsplan så får du raskt endring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 14. mai 2023 #18 Del Skrevet 14. mai 2023 Oppblåst, eller kroppen din holder på mer vann enn den burde, er mine tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #19 Del Skrevet 14. mai 2023 Kefir og stratos hver dag? Du får regne sammen kaloriene av hva du spiser hver dag. Sikkert mer enn du tror. Anonymkode: 14792...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #20 Del Skrevet 14. mai 2023 Du spiser sikkert mer kalorier enn du tror. Jeg ville begynt med å finne ut av hva du trenger av kalorier, og å kutte ned på sukker og karbohydrater, og spise mer proteinrik mat. Anonymkode: 4d390...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå