AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 Tenkte først lynet mc queen el noe. Men det var vel mer In tidligere. Selve barnet er for liten til å ønske seg noe spes. Det er bare jeg som ønsker å ha et barne mønster. Noen nevnte fantorangen, noen andre? Anonymkode: e3bba...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 13. mai 2023 #2 Del Skrevet 13. mai 2023 Traktor er jo alltid populært, f.eks. fra Viking garn https://www.viking-garn.no/kataloger/2110-5a-traktor-genser eller fra Knitting for Olive https://knittingforolive.com/products/traktor-sweater-norsk Sånn ellers er mitt inntrykk at det ikke er in med slike barnemotiv på strikkegenserene. Jeg har ikke sett noen med Fantorangen eller Bjørnis på strikkegensere selv om karakterene i seg selv er veldig populære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg har strikket disse til min 1-åring: Adamstuen genser Hatlagenser - mikset litt og strikket genser, ikke jakke. Har boken, så jeg justerte maskeantall og fulgte oppskriften for barnegenser. Liker strukturstrikk, siden det vokser med barnet. Min har brukt de i nesten et halvt år nå Anonymkode: 77d3c...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Del Skrevet 15. mai 2023 Min 3-åring har lite interesse av figur midt på magen. Men liker fine farger og mønstre. Han har en stripete genser i regnbue-farger og en i forskjellige blå og gule striper. Anonymkode: 4cff6...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Del Skrevet 16. mai 2023 Toåringen min syns det er kult med biler på klærne sine, men bruker også klær uten trykk. Så når jeg strikker til ham blir det stort sett ensfarget eller i striper. Vinterens favorittgensere var Fridagsgenser junior og Bamsesweater strikket i blått restegarn så det ble striper. Tonje in Oslo har mange fine mønstre til bærestykket om du vil strikke mønster, tenkte å kikke nærmere på de før neste sesong. Anonymkode: 7e668...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå