AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 Hei. Lurer på om noen har erfaringer med å få forsvaret til å dekke husleia under førstegangstjenesten. Hvor lang tid tok det før dere mottok støtta, og fikk dere dekt hele husleia? Og var det en vanskelig prosedyre? Har bodd på samme hybel siden 2020 og er usikker på om jeg skal flytte ut før rekrutten, da jeg ikke har råd til å betale leia uten støtte. Anonymkode: 07e7a...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keng Skrevet 13. mai 2023 #2 Del Skrevet 13. mai 2023 Forresten, så har jeg ikke mulighet til å bo hjemme under førstegangstjenesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Del Skrevet 13. mai 2023 https://www.forsvaret.no/soldater-og-ansatte/soldat/okonomi-permisjon-og-andre-gode Her står det at du får dekket husleie. Min mann var i førstegangstjenesten når vi var samboere, og han fikk dekket sin del av husleien. Vi ordnet papirer fra alt av faste utgifter, i tillegg til fra arbeidsgiver, så han hadde det med seg. I leiren fikk han veiledning til å søke. Det er mange år siden, men det ser ganske likt ut. Anonymkode: c34da...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Del Skrevet 14. mai 2023 Hva? Betaler forsvaret aka staten for alle tomme leilighetene til de i militæret mens de er der i årevis??? Anonymkode: 60dec...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva? Betaler forsvaret aka staten for alle tomme leilighetene til de i militæret mens de er der i årevis??? Anonymkode: 60dec...cbc Er snakk om førstegangstjeneste ikke «årevis». Skal forsvare tvinge folk til å flytte fra boligene sine ved å kalle dem inn til tjeneste? Anonymkode: 52e2c...ece 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå