Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger du manuelt etter at du skaffet robotstøvsuger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke støvsugd manuelt siden før jul. Nå gikk jeg rundt med den hvite bomullshansken for å sjekke. Men tror du ikke roboten har tatt alt? Ingen vits i å støvsuge manuelt lengre. 🙂 

Det skal sies at jeg har innredet møblene slik at roboten kommer til overalt 😊

Anonymkode: feb41...dde

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri

Anonymkode: b1f33...a4a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden på stue og kjøkken, men må ta gangen innimellom da det blir mye skit der som roboten ikke tar.

Anonymkode: 52526...71e

Skrevet

Sjeldent. Egentlig aldri. Har brukt feiekost noen ganger. I tillegg har jeg vasket med klut under noen møbler.

AnonymBruker
Skrevet

Støvsuger dere ikke senga og sofaen? 

Anonymkode: cd7e0...3f1

• Liker 5
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Har ikke robotstøvsuger i 2etasje. Så det hender seg jeg drar frem den vanlige. 

AnonymBruker
Skrevet

2 ganger i mnd.

Anonymkode: f0154...f9a

AnonymBruker
Skrevet

Pleier jo å støvsuge møblene en gang i uka. Eller dere støvsuger ikke møbler?

Anonymkode: c00da...5e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støvsuger sofa daglig, har katt😂

Anonymkode: bfe6b...0e3

Skrevet

Roboten går hver dag, så støvsuger jeg ved behov

AnonymBruker
Skrevet

Støvsuger rommene til barna og på badet et par ganger i uka, og møblene da.  Men jeg har en dyson v11, som er mye enklere å ha med å gjøre.

Anonymkode: 22dd8...5d7

Skrevet

Robotstøvsugeren går hver dag i stua og på kjøkkenet, har heldigvis høye ben på sofa og sjenker så den går lett under de. Den går flere ganger i uka i gangen og yttergangen. Kanskje 2 ganger i uka på soverommene og i gangen i andre etasje. Støvsuger trappa med håndholdt støvsuger en gang i uka, og tar da samtidig oppå lister, kroker og sånn ved behov. 

AnonymBruker
Skrevet

Selve gulvflatene støvsuger jeg sjeldent manuelt, men jeg må fortsatt innimellom støvsuge på toppen av listene og stikkontakter, i feltene på dørblad, bak TV-benken. Støvsugeren har  også en sånn mikrofiberbørste (?) som er grei til å ta toppen av TV-benk, TV-skjerm, glass i dørene osv med.

Anonymkode: 6dc06...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yeah!

Heia Norge, der majoriteten er blitt feite og dumme.

Anonymkode: 4e300...36e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent. Den kommer til under sofaer og overalt. Støvesuger kun møbler med vanlig støvesuger, og når jeg drar frem senger og møbler som går helt ned til gulvet. 

Anonymkode: 86deb...1f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Yeah!

Dumme? Er faktisk veldig smart med robotstøvsuger altså. 

Anonymkode: 86deb...1f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

en gang hver andre måned tenker jeg. 

roboten min kan vaske også, men vasker vel over gulvene manuelt en gang i måneden 

Anonymkode: 8f585...497

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Yeah!

Hvis du vil bli ekstra smart så kan du få lov til å støvsuge her

Anonymkode: 6dc06...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tilnærmet lik aldri. Støvsuger akkurat rundt der ungen har sittet når jeg har klippet håret til en av dem, og ikke vil ha børstene på roboeten fulle av hår. Støvsuger trappen som har teppefliser (hurra...) tre-fire ganger i året (det burde sikkert vært gjort oftere men whatever). 

Roboten er ekstremt bra, spesielt etter vi fikk en med mopp også. Vi hadde tenkt at vi sikkert kom til å støvsuge et par ganger i måneden med vanlig støvsuger, men det er det null behov for, selv med to unger i bhg-alder. 

Anonymkode: 2a968...5ad

Skrevet

Vi har vaskedag på torsdager, og jeg sverger til roboten, mens samboer drar frem den manuelle - han tar lister, tepper og trapp + at han ikke orker vente på at roboten skal bli ferdig nede så han tar ofte oppe manuelt i samme slengen. Han liker å gjøre ting effektivt og raskt, så jeg er hakket gladere i roboten vår enn han 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...