Gå til innhold

Hvorfor skal Israel være med på Eurovision? De er da ikke i Europa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal absolutt te**orstaten Israel være med på Eurovision, ikke bare de er den staten de er men de er ikke i Europa!! 

hvorfor i all verden utestenge Russland for krig når Israel gjør akkurat det samme bare enda grovere??? 

slik Israel driver mot sine naboer og spesielt palestinere så er det en skam at de ikke blir utestengt! Ødelegger hele opplevelsen!

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du sier noe. Eurovision er politisk korrekt nok til at det aksepteres å veive med alle mulige varianter av regnbueflagget, men nåde den som har "Free Palestine" eller lignende. Jeg skrur av lyden i protest hver gang I***** er på scenen. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke-europeiske land kan delta hvis de er med i EBU, den europeiske kringkastingsunionen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Australia og er med. 

Anonymkode: 985a5...023

• Liker 6
Skrevet
Just now, baldrian said:

Ikke-europeiske land kan delta hvis de er med i EBU, den europeiske kringkastingsunionen.

Ja, det vet jeg, men uansett burde det være slik at land som driver med folkemord ikke får delta.

• Liker 9
Skrevet

Men du reagerer ikke på at Australia er med....hmmmm.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Australia og er med. 

Såvidt meg bekjent driver ikke Australia med folkemord per dags dato, det gjør Israel. En viss forskjell der.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Vixella skrev (2 minutter siden):

Ja, det vet jeg, men uansett burde det være slik at land som driver med folkemord ikke får delta.

Jeg svarte på spørsmålet som står i overskriften 

Endret av baldrian
  • Liker 3
Skrevet
Vixella skrev (3 minutter siden):

Har du samme problemet med folkemordstaten Tyrkia?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, baldrian said:

Jeg svarte på spørsmålet som står i overskriften 

Det er notert.

AnonymBruker
Skrevet

For å ikke snakke om Australia… Hele opplegget har mistet betydning og er bare tragisk 😂

Anonymkode: a9bcc...a88

• Liker 2
Skrevet
Just now, Topsi said:

Jeg savner ikke Tyrkia i Eurovision, for å si det sånn. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Vixella skrev (7 minutter siden):

Nei, du sier noe. Eurovision er politisk korrekt nok til at det aksepteres å veive med alle mulige varianter av regnbueflagget, men nåde den som har "Free Palestine" eller lignende. Jeg skrur av lyden i protest hver gang I***** er på scenen. 

Skrur av lyden🤭 Det gjør nok inntrykk på Israel. Men litt søtt er det jo😊

Anonymkode: 2f15c...4eb

• Liker 6
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skrur av lyden🤭 Det gjør nok inntrykk på Israel. Men litt søtt er det jo😊

Anonymkode: 2f15c...4eb

Vet du, jeg regner ikke med at hva noe jeg som privatperson gjør har noen innvirkning på noen som helst, men jeg kan jo alltids velge å slippe å høre på fandenskapet. 

Endret av Vixella
Skrivefeil.
  • Liker 6
Skrevet
baldrian skrev (8 minutter siden):

Oki. Men når Eurovision utestenger som nå Russland for krig men ikke utestenger verdens største og mest ufyselige krigsstat som Israel så er det en stor skam. Palestinerne sliter med terror hver eneste time 365 dager i året. Israel burde blitt boikottet alle steder i hele Europa 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Australia og er med. 

Australia driver ikke krig og terror mot totalt uskyldige og sjanseløse naboer

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Athena Freyja skrev (13 minutter siden):

Men du reagerer ikke på at Australia er med....hmmmm.

Ikke på samme måte som terrorstaten Israel, en stor skam at de for herje på med krig hver dag og samtidig bli møtt hjertelig velkommen i Europa… hvorfor skal alle hate Russland men støtte Israel?? Jeg støtter på ingen måte Russland og de er helt rett utestengt, men det skulle så absolutt Israel også være for mangemange år siden….

Topsi skrev (10 minutter siden):

Tyrkia er vel heller ikke med? Men nei har ikke samme problemet med de selv om jeg heller absolutt ikke liker de, men de er langt fra like demoner som Israel!

Skrevet
.Fjellmannen skrev (13 minutter siden):

Ikke på samme måte som terrorstaten Israel, en stor skam at de for herje på med krig hver dag og samtidig bli møtt hjertelig velkommen i Europa… hvorfor skal alle hate Russland men støtte Israel?? Jeg støtter på ingen måte Russland og de er helt rett utestengt, men det skulle så absolutt Israel også være for mangemange år siden….

Tyrkia er vel heller ikke med? Men nei har ikke samme problemet med de selv om jeg heller absolutt ikke liker de, men de er langt fra like demoner som Israel!

La meg si det sånn, Tyrkia har drept nærmere to millioner,  inkludert armenere, kurdere, kyprioter, de er Satan sjæl

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, .Fjellmannen said:

Oki. Men når Eurovision utestenger som nå Russland for krig men ikke utestenger verdens største og mest ufyselige krigsstat som Israel så er det en stor skam. Palestinerne sliter med terror hver eneste time 365 dager i året. Israel burde blitt boikottet alle steder i hele Europa 

Det er kanskje to sider av den saken om man velger å åpne øynene litt…..

Anonymkode: 1e030...508

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Vixella skrev (14 timer siden):

Såvidt meg bekjent driver ikke Australia med folkemord per dags dato, det gjør Israel. En viss forskjell der.

Hvor har du det fra at Israel begår folkemord? Det er jo bare tull. Israel har alltid likebehandlet innbyggerne sine uavhengig av etnisitet imotsetning til sine muslimske naboland

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...