Gjest lmari Skrevet 31. oktober 2002 #1 Del Skrevet 31. oktober 2002 Skjærsten min og jeg har vært sammen i fem år snart (åhjelpemeg, det er leeeenge!!), og tenkte vi måtte feire litt. Jeg hadde planer om å overraske han med tur til Paris, men hadde ikke råd.... Derfor blir det sikkert en tur ut for å spise. Han tøyser med å gå på Bagatelle, men jeg har mer lyst på noe annet...... Noen forslag? Har hørt at Klosteret skal være veldig fint - noen som har vært der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. oktober 2002 #2 Del Skrevet 31. oktober 2002 Dinner er en av mine favoritter. Det er japansk/kinesisk mat, men ikke sånn tøysekinamat. Dette er ordentlig, og prisene er OK. Det ligger i Stortingsgata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 31. oktober 2002 #3 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bølgen og Moi, Briskeby. Hvis dere velger meny m/vin på mezzaninen (gourmetavdelingen) kommer dere faktisk langt med 1500 - 2000 kroner. Ikke så stivt som Bagatelle, men fantastisk mat og service. Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 31. oktober 2002 #4 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg var på Klosteret med kjæresten min når vi hadde vært sammen i tre år, og det var kjempekoselig og romantisk!! Servicen var kjempe god, maten enda bedre! Masse sterainlys (kun) og gregoriansk musikk, virkelig verdt et besøk! ikke var det så fryktlig dyrt heller! Nå spiste vi indrefilet begge to (ikke noe vin, kun øl) og betalte rett i overkant av 500 kr. Ikke avskrekkende pris heller det!! Prøv!!! Kos dere!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 31. oktober 2002 #5 Del Skrevet 31. oktober 2002 Klosteret er veldig bra! Deilig mat og fint, romantisk sted. Arakataka har også god mat, og er mye billigere, men der kan det være vanskeligere å få bord. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #6 Del Skrevet 31. oktober 2002 Vil også anbefale Klosteret. Jeg var der med kjæresten min på bursdagen min i fjor. Veldig romantisk, og overkommelige priser. Ellers vil jeg anbefale la Petite Provence i Vika. Veldig koselig fransk restaurant. Betjeningen snakker gebrokkent norsk med fransk aksent. Maten er god, og porsjonene er store. Sist gang jeg spiste ute i Oslo var jeg på Tenerife ved Youngstorget. Der serverer de spansk/portugisisk mat. Veldig godt. Koselig og uhøytidelig restaurant. Håper du koser deg uansett hvor dere ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. oktober 2002 #7 Del Skrevet 31. oktober 2002 Haveli! :D Indisk mat, helt fantastisk nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 1. november 2002 #8 Del Skrevet 1. november 2002 Klosteret er kjempekoselig, men skal man spandere på seg det lille ekstra burde dere prøve Statholder gården. Med Bent Stiansen som kjøkkensjef. Har selv vært der flere ganger og jeg blir imponert hver gang. Var på Bagatelle og feiret forlovelsen vår, flott restaurant, maten og servicen var helt fantastisk, men det er en meeeget dyr restaurant. Ellers så er Terra et bra sted. Mange gode restauranter- nok å velge mellom. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå