Gå til innhold

Får ikke slått av innfellbare speil, Mitsubishi asx 2015

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har saumfart manual samt menyer på skjerm i denne bilen, uten å finne svar på dette.

Den er satt opp slik at speilene slår seg inn automatisk når jeg låser bilen, folder seg ut når jeg låser opp. Jeg ønsker å koble ut automatikken og heller bruke bryter i døren hvis jeg ønsker å felle de inn. Ikke hatt problem med å finne denne funksjonen på andre biler men her står jeg fast. 
Noen her som vet hvordan jeg løser dette?

Anonymkode: fd62b...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bryter for å felle inn speilene i døren på førersiden i min ASX og gjør det av og til ved trange p-plasser/passering etc, men vet ikke hvordan/om man kan stille det inn for at det er standard at de er inne. Hørt med Mitsubishi-forhandler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 21.18):

Har saumfart manual samt menyer på skjerm i denne bilen, uten å finne svar på dette.

Den er satt opp slik at speilene slår seg inn automatisk når jeg låser bilen, folder seg ut når jeg låser opp. Jeg ønsker å koble ut automatikken og heller bruke bryter i døren hvis jeg ønsker å felle de inn. Ikke hatt problem med å finne denne funksjonen på andre biler men her står jeg fast. 
Noen her som vet hvordan jeg løser dette?

Anonymkode: fd62b...b8f

Har hatt samme bil.

Det er dessverre ikke noe du kan fikse selv i menyene.

Mitsubishi forhandlere kan fikse det ved å koble på diagnoseverktøy.

Anonymkode: a277a...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...