AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 Har saumfart manual samt menyer på skjerm i denne bilen, uten å finne svar på dette. Den er satt opp slik at speilene slår seg inn automatisk når jeg låser bilen, folder seg ut når jeg låser opp. Jeg ønsker å koble ut automatikken og heller bruke bryter i døren hvis jeg ønsker å felle de inn. Ikke hatt problem med å finne denne funksjonen på andre biler men her står jeg fast. Noen her som vet hvordan jeg løser dette? Anonymkode: fd62b...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. mai 2023 #2 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg har bryter for å felle inn speilene i døren på førersiden i min ASX og gjør det av og til ved trange p-plasser/passering etc, men vet ikke hvordan/om man kan stille det inn for at det er standard at de er inne. Hørt med Mitsubishi-forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 21.18): Har saumfart manual samt menyer på skjerm i denne bilen, uten å finne svar på dette. Den er satt opp slik at speilene slår seg inn automatisk når jeg låser bilen, folder seg ut når jeg låser opp. Jeg ønsker å koble ut automatikken og heller bruke bryter i døren hvis jeg ønsker å felle de inn. Ikke hatt problem med å finne denne funksjonen på andre biler men her står jeg fast. Noen her som vet hvordan jeg løser dette? Anonymkode: fd62b...b8f Har hatt samme bil. Det er dessverre ikke noe du kan fikse selv i menyene. Mitsubishi forhandlere kan fikse det ved å koble på diagnoseverktøy. Anonymkode: a277a...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå