AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Jeg håper dette spørsmålet er tydelig nok. 🙂 Mamma hater søtpotet og lager det aldri, så jeg vet ikke hvilken del av måltidet det er 😅 Jeg har sett det brukt som begge deler i ulike oppskrifter 😵 Anonymkode: 32f55...f64
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg håper dette spørsmålet er tydelig nok. 🙂 Mamma hater søtpotet og lager det aldri, så jeg vet ikke hvilken del av måltidet det er 😅 Jeg har sett det brukt som begge deler i ulike oppskrifter 😵 Anonymkode: 32f55...f64 Bruk den som du vil. Selv definerer jeg ikke grønnsakene mine i kategorier. De går på kryss og tvers. Den ene dagen kan jeg spise kikertboller med saus,kokte grønnsaker og potet for så neste dag spise wok med belgfrukter,grønnsaker (inkludert søtpotet og/eller potet) og nudler som er en tydelig karbokilde. Anonymkode: 8daed...3e2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Ernæringsmessig er det vel nærmest til å være karbo-kilde. Jeg pleier å bruke det tilsvarende som potet. Anonymkode: 7e840...89b
Daisy-love Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Jeg er mest glad i bakt søtpotet i mikroen, og da er den en karbohydratkilde for meg. Det blir som med vanlig potet. Om jeg lager meg en gryterett og har den i så må jeg ærlig si at jeg ikke tenker så mye på hva den er, annet enn av og til tenker den vil gi litt økt metthet og fyll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå