AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Jeg skal til Orlando i juni. Jeg bor på et Disney-hotell. Jeg har billetter til Magic Kingdom (1 dag) og Epcot (1 dag), og skal også til Kennedy Space Center (1 dag). Så er det siste dag - flyet hjem går ikke før 20:00, så hvis jeg regner med å komme to timer før på flyplassen, en time reising til flyplassen + litt buffer, og regner med litt tid til å reise tilbake til hotellet fra en av parkene, har jeg mulighet til å kanskje være i en park frem til kanskje klokka 14. Men - hva gjør jeg? Alternativene: Magic Kingdom: Koster 1700-1800kr, og jeg får jo bare brukt billetten halve dagen. Ser at det KAN bli utsolgt (helg), og det virker risky å vente til dagen før med å kjøpe billett. Et annet minus er at det kan være ekstremt varmt, og jeg vet ikke før like før om jeg orker enda en dag i en fornøyelsespark i 30+ grader og høy luftfuktighet. Må også gå rett på flyet uten dusj først… MEN det er egentlig dette jeg har mest lyst til. Jeg skal bare være én dag i MK i utgangspunktet, og det er egentlig for lite. En av vannparkene: Mulighet for mer avkjøling, kan ankomme relativt nydusjet. Mulig det passer bedre hvis man har med barn (det er bare meg, de andre (voksne) jeg reiser med reiser hjem dagen før). Vil det være kjipt alene?? Bare chille på hotellet: De har basseng, og det kan være mye moro å se på der. Minus at jeg ikke har rommet lengre enn 11 (kan se om jeg kan betale for sen utsjekk, kanskje?), og vet ikke om det vil være mulig å dusje. Klart mest avslappende. Kan kanskje kombineres med å dra ned til et av shoppingområdene. Så - hva ville dere gjort? Anonymkode: 698fd...65e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Altså, jeg mente ikke at det er mye moro å se på i bassenget, men på hotellet generelt 🤣 siden det er et themed Disneyhotell. Anonymkode: 698fd...65e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 Slappet av på hotellet, evt en liten shoppingrunde og så direkte til flyplassen. Anonymkode: 109ef...6fc
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 Enig med over her. For meg er reisedag en reisedag. Rusle rundt på hotellet og slappe av og pakke. Anonymkode: 54735...9ea
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 Det var litt det jeg håpet dere ikke skulle si! 🤣 Jeg vet jo at det er det fornuftige svaret, men jeg skulle så gjerne hatt litt mer tid i Magic Kingdom. Selv om jeg vet det blir både dyrt og stress, særlig siden jeg må legge inn buffer for å være helt sikker på å rekke flyet… Og området er kjempestort, så lokal transport kan ta tid. Anonymkode: 698fd...65e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #6 Skrevet 14. mai 2023 Hva med å henge litt ekstra på hotellet og dra på shopping til Disney springs. Der syntes jeg det var koselig. Men det var kanskje på kvelden. Anonymkode: 72c82...ce9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #7 Skrevet 14. mai 2023 Jeg ville vært minst mulig på offentlige steder. Sjansene for masseskyting er stor. Anonymkode: a2a62...e53
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg ville vært minst mulig på offentlige steder. Sjansene for masseskyting er stor. Anonymkode: a2a62...e53 Leste du delen om at jeg er i Disney World? Mer offentlig sted skal man lete lenge etter. Men selv om USA har et stort våpenproblem, er det statistisk sett svært, svært lite sannsynlig at jeg vil rammes av en masseskyting. Anonymkode: 698fd...65e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva med å henge litt ekstra på hotellet og dra på shopping til Disney springs. Der syntes jeg det var koselig. Men det var kanskje på kvelden. Anonymkode: 72c82...ce9 Jeg vurderer absolutt det, ja. Kunne spist lunsj et sted i Disney Springs også. Anonymkode: 698fd...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå