AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Jeg har alltid hatt ganske tydelige preferanser på hvilket utseende jeg liker hos menn. Bla høy, mørkt hår, medium bygd, brune/grønne øyne. Men nå har jeg jammen meg falt for en mann som er langt unna mine preferanser. Han er bare litt høyere enn meg (jeg er under gjennomsnittet høy), veldig slank, blond, blå øyne. Altså omtrent det motsatte av hva jeg foretrekker😅 Personlighetsmessig er han akkurat det jeg håpet å finne❤️ Har dere falt for en dere vanligvis ikke ville vært tiltrukket av? Anonymkode: 233b7...746 4
Andro Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Jeg vet godt hvem jeg syns er penest av de mennene jeg har møtt, men det er aldri dem jeg har falt for. Det er ikke det ytre som betyr noe for om jeg er tiltrukket av noen, eller om jeg blir forelsket. Min forrige kjæreste er rett og slett mindre pen, men han har noe ved seg som "alle" damer faller for. (Men som også alle gjennomskuer som falskt i.l.a. et par år, og forlater ham.) 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Ja en gang. Eller han var mørk og med tjukt hår som jeg liker, men lavere enn meg rundt 164 ca og skikkelig nerdete spinkel type, litt snobbete klesstil også. Jeg har alltid gått etter menn med litt slækk klesstil og store arbeidskarer på 190. Syns først han var litt ick men vi gikk en del turer og hadde gode prater så jeg ga han en sjans og sa at vi burde prøve å kysse (for å se om det føltes helt feil, som jeg var forberedt på) så tok han tak og ga meg det diggeste mest sexy kysset og det bare sa pling i knollen og "bollen" min 😅 Ble helt betatt av han da Anonymkode: 1ae58...b7b 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 Jepp, og når forelskelsen gikk over så ble hele utseende hans et stort ick. Og jeg la spesielt merke til det jeg ikke likte av ham rent utseendemessig når vi kranglet eller når han var sur. Ingen er pene når de er sure, men han ble ekstra stygg, om du skjønner. Og jeg tok meg i å være flau over å ha ham som kjæreste også, flere kommenterte faktisk at jeg var over hans liga. Det likte jeg dårlig. Det ble selvfølgelig slutt mellom oss etter ett par år. Anonymkode: b546f...012 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Høy, mørk, kraftig bygd, brune øyne og store hender er jo "alles" preferanse. Men de fleste innser vel til slutt at de ikke nødvendigvis har perfekt utseende selv heller, og tilpasser seg virkeligheten. Anonymkode: 6f17b...d72 3 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høy, mørk, kraftig bygd, brune øyne og store hender er jo "alles" preferanse. Men de fleste innser vel til slutt at de ikke nødvendigvis har perfekt utseende selv heller, og tilpasser seg virkeligheten. Anonymkode: 6f17b...d72 Handler jo ikke om det. Handler om hvorvidt man kan få det til å fungere seksuelt tenker jeg, når man i utgangspunktet ikke er fysisk tiltrukket. Jeg har forsøkt dette med to menn, fordi jeg syntes de var så snille og bra, men dessverre gikk det ikke i lengden da jeg ikke tente på utseendet. Sex er det som skiller forhold fra vennskap, så da var det ikke noe vits å fortsette. Anonymkode: ac7d0...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høy, mørk, kraftig bygd, brune øyne og store hender er jo "alles" preferanse. Men de fleste innser vel til slutt at de ikke nødvendigvis har perfekt utseende selv heller, og tilpasser seg virkeligheten. Anonymkode: 6f17b...d72 Vennene mine er stort sett sammen med blonde blåøyde menn, et par mørkhårede men de er afrikanske. Eksen min hadde rødt hår Kvinners preferanser er like forskjellig som det kvinner er Vanskelig sannhet for deg å svelge skjønner jeg Anonymkode: 1ae58...b7b 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #10 Skrevet 14. mai 2023 Ja, jeg har hatt en preferanse for høye menn, helst slank eller trent. Falt for en kraftig som bare er noen få centimeter høyere enn meg. Han er snill, omtenksom, intelligent og får meg til å le. Anonymkode: e73ab...b69 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #11 Skrevet 14. mai 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Kvinners preferanser er like forskjellig som det kvinner er På tinder er det bare noen få % av menn som får likes. Så nei de du liker blir likt av mange, og de du ikke finner tiltrekkende er det stort sett ingen som finner tiltrekkende. Men i virkeligheten så kan jo ikke alle dele på de samme mennene, og mindre attraktive kvinner innser dette til slutt og blir sammen med noen de kan få et seriøst forhold til. Alternativet er jo å bare få sex Anonymkode: 6f17b...d72 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #12 Skrevet 14. mai 2023 Så det du egentlig sier er at kvinner tar til takke med menn de egentlig ikke vil ha…? Fint å vite Anonymkode: 522d0...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #13 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): På tinder er det bare noen få % av menn som får likes. Så nei de du liker blir likt av mange, og de du ikke finner tiltrekkende er det stort sett ingen som finner tiltrekkende. Men i virkeligheten så kan jo ikke alle dele på de samme mennene, og mindre attraktive kvinner innser dette til slutt og blir sammen med noen de kan få et seriøst forhold til. Alternativet er jo å bare få sex Anonymkode: 6f17b...d72 Nå er denne topp 20% greia på Tinder debunket mange ganger. Jeg skal break it down for deg en gang til: Ca 7% av mannlige profiler har ikke engang bilde av seg selv, men en sort bakgrunn, en liksom-humoristisk meme, bilde av et tilfeldig tre i gresset eller en illustrasjon av noe seksuelt. Ca 20% av mannlige profiler har mildt sagt helt elendige bilder av seg selv, typ tatt i mørkt lys inne i kjelleren med rotete bakgrunn eller i sofaen nedenfra fra fanget deres og opp i neseborene i den minst flatterende vinkelen uten et eneste smil en fredagskveld de tydeligvis kjeder ræva ut av seg og ikke engang prøver å se litt presentable ut Ca 23% av mannlige profiler er bilder med solbriller, bilder langt unna, bilder med kompis gjenger etc så man ikke får sett de ordentlig og ser hvordan han ser ut Ca 10% har profiltekster som "Mamma sier jeg er snill gutt men hun vet ikke at jeg kveler jenter i senga 😈", eller "AnalKing" eller "Jeg har tre barn og søker ei elskerinne for hemmelige treff" eller "Hvor mange drinker må jeg spandere for at du ser dobbelt og blir med på trekant?" eller "Fortiden former oss alle! Livets harde skole! Gidder ikke drama!!!!!!!!!" eller "Har egentlig ikke troen på Tinder og er du en overfladisk bitch som bare vil ha likes så sveip venstre!" eller "Er en gutt på 45 år" eller "Er så lei av damer og dating og orker ingen prinsesser eller kjerringer, fuck tinder og hvis du har hatt mer enn en kjæreste er du for tøs for meg" eller andre type tekster som gir instant left swipe Ca 5 % er par som søker trekant Ca 5% er menn som søker utroskap og bare har bilde av seg fra halsen og ned, ofte fake bilde og funnet en eller mann i dress online de bruker bildet til Ca 5% er åpenbart falske profiler med enten bilder av amerikanske soldater de har stjelt eller bilde av instagram modeller de har stelt for å catfishe damer Da gjenstår det 25% som virker normale, men hvor kanskje 5% ikke er så attraktive og hvor de resterende 20% blir valgt fordi det er de eneste med litt OK profil. Alle disse 20% er forskjellige type menn og ikke bare 8 og 10-poengere men altså det resterende knippet blandt alle dårlige profiler. Om flere menn hadde presentert seg litt bedre og gjort en bedre innsats i å forme profilen sin, i det minste klare å smile på et bilde eller ta av seg solbrillene på et av de 7 bildene så hadde andelen "suksessprofiler" vært mye større også. Anonymkode: 1ae58...b7b 3 8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #14 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så det du egentlig sier er at kvinner tar til takke med menn de egentlig ikke vil ha…? Fint å vite Anonymkode: 522d0...9ca I motsetning til menn da liksom...? Anonymkode: efb80...f50 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #15 Skrevet 14. mai 2023 Ja, alltid. Jeg blir bare stresset av menn jeg syns er kjekk. Kan ikke bli sammen med noen som stresser meg🤭 Anonymkode: d899d...215 1
Gjest rains of castamere Skrevet 14. mai 2023 #16 Skrevet 14. mai 2023 Nei, det går ikke. Jeg har en sjekkliste jeg drar frem på første date og hvis de ikke oppfyller samtlige krav sender jeg dem hjem. Etter de har betalt regningen, så klart.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Nå er denne topp 20% greia på Tinder debunket mange ganger. Jeg skal break it down for deg en gang til: Ca 7% av mannlige profiler har ikke engang bilde av seg selv, men en sort bakgrunn, en liksom-humoristisk meme, bilde av et tilfeldig tre i gresset eller en illustrasjon av noe seksuelt. Ca 20% av mannlige profiler har mildt sagt helt elendige bilder av seg selv, typ tatt i mørkt lys inne i kjelleren med rotete bakgrunn eller i sofaen nedenfra fra fanget deres og opp i neseborene i den minst flatterende vinkelen uten et eneste smil en fredagskveld de tydeligvis kjeder ræva ut av seg og ikke engang prøver å se litt presentable ut Ca 23% av mannlige profiler er bilder med solbriller, bilder langt unna, bilder med kompis gjenger etc så man ikke får sett de ordentlig og ser hvordan han ser ut Ca 10% har profiltekster som "Mamma sier jeg er snill gutt men hun vet ikke at jeg kveler jenter i senga 😈", eller "AnalKing" eller "Jeg har tre barn og søker ei elskerinne for hemmelige treff" eller "Hvor mange drinker må jeg spandere for at du ser dobbelt og blir med på trekant?" eller "Fortiden former oss alle! Livets harde skole! Gidder ikke drama!!!!!!!!!" eller "Har egentlig ikke troen på Tinder og er du en overfladisk bitch som bare vil ha likes så sveip venstre!" eller "Er en gutt på 45 år" eller "Er så lei av damer og dating og orker ingen prinsesser eller kjerringer, fuck tinder og hvis du har hatt mer enn en kjæreste er du for tøs for meg" eller andre type tekster som gir instant left swipe Ca 5 % er par som søker trekant Ca 5% er menn som søker utroskap og bare har bilde av seg fra halsen og ned, ofte fake bilde og funnet en eller mann i dress online de bruker bildet til Ca 5% er åpenbart falske profiler med enten bilder av amerikanske soldater de har stjelt eller bilde av instagram modeller de har stelt for å catfishe damer Da gjenstår det 25% som virker normale, men hvor kanskje 5% ikke er så attraktive og hvor de resterende 20% blir valgt fordi det er de eneste med litt OK profil. Alle disse 20% er forskjellige type menn og ikke bare 8 og 10-poengere men altså det resterende knippet blandt alle dårlige profiler. Om flere menn hadde presentert seg litt bedre og gjort en bedre innsats i å forme profilen sin, i det minste klare å smile på et bilde eller ta av seg solbrillene på et av de 7 bildene så hadde andelen "suksessprofiler" vært mye større også. Anonymkode: 1ae58...b7b Kilde? Anonymkode: 1a885...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 Jeg har alltid falt for menn som ikke er de jeg ser på som mest attraktive utseendemessig. Men når jeg først faller så blir de jo veldig kjekke i mine øyne uansett.😍 Tiltrekning er så utrolig mye mer enn bare utseende. Anonymkode: 6eda4...439 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå er denne topp 20% greia på Tinder debunket mange ganger. Jeg skal break it down for deg en gang til: Ca 7% av mannlige profiler har ikke engang bilde av seg selv, men en sort bakgrunn, en liksom-humoristisk meme, bilde av et tilfeldig tre i gresset eller en illustrasjon av noe seksuelt. Ca 20% av mannlige profiler har mildt sagt helt elendige bilder av seg selv, typ tatt i mørkt lys inne i kjelleren med rotete bakgrunn eller i sofaen nedenfra fra fanget deres og opp i neseborene i den minst flatterende vinkelen uten et eneste smil en fredagskveld de tydeligvis kjeder ræva ut av seg og ikke engang prøver å se litt presentable ut Ca 23% av mannlige profiler er bilder med solbriller, bilder langt unna, bilder med kompis gjenger etc så man ikke får sett de ordentlig og ser hvordan han ser ut Ca 10% har profiltekster som "Mamma sier jeg er snill gutt men hun vet ikke at jeg kveler jenter i senga 😈", eller "AnalKing" eller "Jeg har tre barn og søker ei elskerinne for hemmelige treff" eller "Hvor mange drinker må jeg spandere for at du ser dobbelt og blir med på trekant?" eller "Fortiden former oss alle! Livets harde skole! Gidder ikke drama!!!!!!!!!" eller "Har egentlig ikke troen på Tinder og er du en overfladisk bitch som bare vil ha likes så sveip venstre!" eller "Er en gutt på 45 år" eller "Er så lei av damer og dating og orker ingen prinsesser eller kjerringer, fuck tinder og hvis du har hatt mer enn en kjæreste er du for tøs for meg" eller andre type tekster som gir instant left swipe Ca 5 % er par som søker trekant Ca 5% er menn som søker utroskap og bare har bilde av seg fra halsen og ned, ofte fake bilde og funnet en eller mann i dress online de bruker bildet til Ca 5% er åpenbart falske profiler med enten bilder av amerikanske soldater de har stjelt eller bilde av instagram modeller de har stelt for å catfishe damer Da gjenstår det 25% som virker normale, men hvor kanskje 5% ikke er så attraktive og hvor de resterende 20% blir valgt fordi det er de eneste med litt OK profil. Alle disse 20% er forskjellige type menn og ikke bare 8 og 10-poengere men altså det resterende knippet blandt alle dårlige profiler. Om flere menn hadde presentert seg litt bedre og gjort en bedre innsats i å forme profilen sin, i det minste klare å smile på et bilde eller ta av seg solbrillene på et av de 7 bildene så hadde andelen "suksessprofiler" vært mye større også. Anonymkode: 1ae58...b7b Dette innlegget er så spot-on at det burde printes ut og deles ut til single menn. Jeg kjenner igjen hver enkelt beskrivelse!! Den eneste typen mann jeg føler mangler i teksten, er «han som er morsom», og som skal imponere kvinner på samme måte som han underholder kompiser. Anonymkode: fd496...e2a 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #20 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå er denne topp 20% greia på Tinder debunket mange ganger. Jeg skal break it down for deg en gang til: Ca 7% av mannlige profiler har ikke engang bilde av seg selv, men en sort bakgrunn, en liksom-humoristisk meme, bilde av et tilfeldig tre i gresset eller en illustrasjon av noe seksuelt. Ca 20% av mannlige profiler har mildt sagt helt elendige bilder av seg selv, typ tatt i mørkt lys inne i kjelleren med rotete bakgrunn eller i sofaen nedenfra fra fanget deres og opp i neseborene i den minst flatterende vinkelen uten et eneste smil en fredagskveld de tydeligvis kjeder ræva ut av seg og ikke engang prøver å se litt presentable ut Ca 23% av mannlige profiler er bilder med solbriller, bilder langt unna, bilder med kompis gjenger etc så man ikke får sett de ordentlig og ser hvordan han ser ut Ca 10% har profiltekster som "Mamma sier jeg er snill gutt men hun vet ikke at jeg kveler jenter i senga 😈", eller "AnalKing" eller "Jeg har tre barn og søker ei elskerinne for hemmelige treff" eller "Hvor mange drinker må jeg spandere for at du ser dobbelt og blir med på trekant?" eller "Fortiden former oss alle! Livets harde skole! Gidder ikke drama!!!!!!!!!" eller "Har egentlig ikke troen på Tinder og er du en overfladisk bitch som bare vil ha likes så sveip venstre!" eller "Er en gutt på 45 år" eller "Er så lei av damer og dating og orker ingen prinsesser eller kjerringer, fuck tinder og hvis du har hatt mer enn en kjæreste er du for tøs for meg" eller andre type tekster som gir instant left swipe Ca 5 % er par som søker trekant Ca 5% er menn som søker utroskap og bare har bilde av seg fra halsen og ned, ofte fake bilde og funnet en eller mann i dress online de bruker bildet til Ca 5% er åpenbart falske profiler med enten bilder av amerikanske soldater de har stjelt eller bilde av instagram modeller de har stelt for å catfishe damer Da gjenstår det 25% som virker normale, men hvor kanskje 5% ikke er så attraktive og hvor de resterende 20% blir valgt fordi det er de eneste med litt OK profil. Alle disse 20% er forskjellige type menn og ikke bare 8 og 10-poengere men altså det resterende knippet blandt alle dårlige profiler. Om flere menn hadde presentert seg litt bedre og gjort en bedre innsats i å forme profilen sin, i det minste klare å smile på et bilde eller ta av seg solbrillene på et av de 7 bildene så hadde andelen "suksessprofiler" vært mye større også. Anonymkode: 1ae58...b7b Yes, akkurat sånn er det! Anonymkode: f7431...579 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå