Gå til innhold

Eksen bruker fortsatt forlovelsesringen??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen slo opp for noen måneder siden. Vi var forlova, men så gikk ting dårlig. Jeg så et bilde en felles venn hadde lagt ut og hun hadde på forlovelsesringen jeg kjøpte. Er det rart? Jeg syns det er litt rart.

Anonymkode: d2ab3...e7f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg og eksen slo opp for noen måneder siden. Vi var forlova, men så gikk ting dårlig. Jeg så et bilde en felles venn hadde lagt ut og hun hadde på forlovelsesringen jeg kjøpte. Er det rart? Jeg syns det er litt rart.

Jeg bruker fortsatt forlovelsesringen som jeg fikk da jeg var 21 år. Ene og alene fordi den er fin. 

Anonymkode: 7db37...44d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker fortsatt forlovelsesringen som jeg fikk da jeg var 21 år. Ene og alene fordi den er fin. 

Og nå er jeg over femti, det glemte jeg å legge til :)

Gjest Fiona2
Skrevet

Kan det hende det var et gammelt bilde? Det er ikke så lenge siden dere slo opp.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Fiona2 said:

Kan det hende det var et gammelt bilde? Det er ikke så lenge siden dere slo opp.

Nei, nytt bilde. Jeg spurte hun som la det ut.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje det er vanlig. Jeg vet ikke. Jeg bare trodde ikke at man brukte sånt til vanlig når forlovelsen var over. Derfor jeg spør :) 

Gjest Fiona2
Skrevet

Tja det er jo litt merkelig. For meg hadde det vært knyttet for mye følelser til ringen, så jeg hadde ikke klart å gå med den etter et brudd bare fordi det var en fin ring. Men det kan hende andre, som henne f.eks., ikke er så emosjonelt knyttet til sånt.

Men kan det være at det er en annen ring som bare ligner veldig?

Eller at hun er på byen, men ikke vil bli sjekket opp, så derfor bruker hun ringen? Jeg vet om noen som tar på seg ring for å kunne si til innpåslitne menn at de er opptatt, uten at de nødvendigvis er forlovet en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fiona2 said:

Tja det er jo litt merkelig. For meg hadde det vært knyttet for mye følelser til ringen, så jeg hadde ikke klart å gå med den etter et brudd bare fordi det var en fin ring. Men det kan hende andre, som henne f.eks., ikke er så emosjonelt knyttet til sånt.

Men kan det være at det er en annen ring som bare ligner veldig?

Eller at hun er på byen, men ikke vil bli sjekket opp, så derfor bruker hun ringen? Jeg vet om noen som tar på seg ring for å kunne si til innpåslitne menn at de er opptatt, uten at de nødvendigvis er forlovet en gang. 

Det var den ringen. Det er jeg 100% sikker på. 

Kanskje hun brukte den for å late som hu var opptatt men de var ut og spiste lunsj. Hun var veldig glad i ringen da. Jeg kjøpte den som hun ønska seg. Så kanskje hun bruker den fordi hun liker den.

Skrevet

Kanskje en måte å få færre beilere på. Mange tror at det er forebyggende å gå med ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...