Gå til innhold

Gjerrige mannfolk kan ta også droppe å date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerrige mannfolk eller noen av de som er deg, kan droppe å date. Ugh en var utrolig gjerrig eller grådig kanskje. 🤮  han bestilte mat til seg selv før vi møttes, da jeg kom der møtte jeg han på restauranten, ikke spurte han om jeg ville ha noe, ikke mat ikke drikke! Så stakk vi hjemme hos meg. Der satt han og spiste mens jeg så på. Jeg sa ingenting heller.  Etterpå skulle han parkere bilen i noen timer, og bare sa: oiii nå blir det dyrt, du tømmer hele kontoen min du. Så sa jeg: ja snart kommer jeg til å bruke opp hele kredittkortet dit og, bare vent. Så lo jeg bare. Med en lønn på 830.000, søkte han opp på skattelistene. Han er enslig. Har en dyr bil, reiser masse

. Men på date veldig spesiell. Jeg foreslo å ta drinker ute en gang, første han sa: nei gidder ikke  dette as, kjedelig å ta drinker ute.   Jeg har datet menn som har spandert, og vært omtenksomme. Men denne fyren sier han er kjempe flink med damer og tar godt vare på de, mens egentlig er han ikke sånn

Anonymkode: adecb...183

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoff. Liker ikke å bli spandert på, men hvor ute av stand denne mannen er til å se at dine behov ikke er dekt, er red flag

Enig, dating er ikke heldig for en som denne karen 

AnonymBruker
Skrevet

Tja jeg liker ikke å ta drinker og sånn men hadde ikke giddet å være med en mann som aldri tok hensyn til meg og ikke spanderte når vi var ute å spiste og sånn. 

Jeg spanderer mye på menn jeg liker og forventer det samme tilbake ellers ser jeg han bare som en gjerrig snylter og dumper han innen tre dates. 

Anonymkode: 846c5...504

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har ikke noe i et forhold å gjøre om de ikke viser at de er rause og i stand til å forsørge et barn og kjøpe ting barnet trenger 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ikke spandere de første 1-3 dates'ene, for å se reaksjonen på henne. Liker nok helst at kvinner skal være likestillt og betale på lik linje med meg.

Anonymkode: 3fac3...d5d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg pleier å ikke spandere de første 1-3 dates'ene, for å se reaksjonen på henne. Liker nok helst at kvinner skal være likestillt og betale på lik linje med meg.

Men bestiller du maten din før hun kommer, å spiser alene forran henne uten å ha spurt om hun skal kjøpe seg noe? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er jeg på date så spanderer jeg….. også om vi bare møtes å tar en kaffe i lunchen…. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da kan du ikke klage når damer velger deg vekk. Med mindre du har med blomster, pynter deg pent, og gjør andre ting for å vise at du liker henne og skiller deg ut fra sånn venner oppfører seg, ellers blir du friendzoned ganske fort og går glipp av den romantiske gnisten og at noen ser på deg som et mulig farsemne til sine barn 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da kan du ikke klage når damer velger deg vekk. Med mindre du har med blomster, pynter deg pent, og gjør andre ting for å vise at du liker henne og skiller deg ut fra sånn venner oppfører seg, ellers blir du friendzoned ganske fort og går glipp av den romantiske gnisten og at noen ser på deg som et mulig farsemne til sine barn 

Hvis hun gir meg blomster så pleier jeg å gi henne en liten presang også.

Skrevet

Forventer ikke å bli spandert. Vil helst betale for meg selv. Men er kjedelig når de er så gjerrig at de ikke vil kjøpe noe til seg selv engang.. hvis ikke det er dårlig råd de har.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun er selve blomsterbuketten selv hvis hun møter opp pyntet og fin og bruker tiden på DEG 😊🌸Det bør man vise at man setter pris på, hun pynter seg og møter deg igjen fordi hun setter pris på deg 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mer enn de fleste kvinner gir, så bravo. Seriøst, ja faktisk!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han blir droppa fordi han ikke betaler nok penger til dama så kan det jo tenkes han er fornøyd med det? Og dama er og fornøyd, hun kan lete videre etter en mann som er villig til å gi henne mer penger. Win-win og alle er fornøyde.

Anonymkode: 16b9f...586

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han blir droppa fordi han ikke betaler nok penger til dama så kan det jo tenkes han er fornøyd med det? Og dama er og fornøyd, hun kan lete videre etter en mann som er villig til å gi henne mer penger. Win-win og alle er fornøyde.

Anonymkode: 16b9f...586

Ehm det handler ikke om penger. Du har ikke forstått noe 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ehm det handler ikke om penger. Du har ikke forstått noe 

d handler om nøkkelen til soverommet

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er selve blomsterbuketten selv hvis hun møter opp pyntet og fin og bruker tiden på DEG 😊🌸Det bør man vise at man setter pris på, hun pynter seg og møter deg igjen fordi hun setter pris på deg 😊

Den er jeg ikke enig i egentlig, det blir urettferdig om en skal få presang å den andre sin presang er bare selskapet, som om ikke han også gir det? 

Jeg kan pynte meg for date, men før jeg vet at jeg liker han så er jeg ikke hans blomst å vet ikke om jeg setter pris på han i en fase hvor man fortsatt blir kjennt, forbi at han er et menneske jeg ønsker godt. Å se på segselv som en gave, men ikke se på andre som en god nok gave til segselv høres egoistisk ut

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

De har ikke noe i et forhold å gjøre om de ikke viser at de er rause og i stand til å forsørge et barn og kjøpe ting barnet trenger 

Sier du at kvinner bør behandles som barn?

AnonymBruker
Skrevet

Snakk om likestilling ja! 

Gud forby at kvinnfolk faktisk skal betale for deres egen mat eller drikke.  

Anonymkode: 57953...731

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Den er jeg ikke enig i egentlig, det blir urettferdig om en skal få presang å den andre sin presang er bare selskapet, som om ikke han også gir det? 

Jeg kan pynte meg for date, men før jeg vet at jeg liker han så er jeg ikke hans blomst å vet ikke om jeg setter pris på han i en fase hvor man fortsatt blir kjennt, forbi at han er et menneske jeg ønsker godt. Å se på segselv som en gave, men ikke se på andre som en god nok gave til segselv høres egoistisk ut

Du forstår ikke helt hva jeg mener. 

Jeg mener ikke at kvinner er en gave til mannen bare for å møte opp. Men kvinner legger (som oftest) mye mer innsats i utseendet for å imponere mannen, vise at hun skiller seg ut i forhold til en hvem som helst på gaten eller venn, er interessert og en aktiv lytter på date, flørter (om hun er interessert) for å skape en gnist og ikke bare at det føles som et jobbintervju eller treff med en platonisk venn. Så menn må også gjøre litt innsats for å ikke gi den platonisk venn viben. Begge må vise at de er interesserte som mer enn en venn ved å oppføre seg på en måte hvor man strekker seg litt for å skape en romanse. Man kan ikke oppføre seg som en venn og bli overrasket over at den andre sier at de ikke følte god nok gnist til å ville møtes igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...