AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Vil jeg få ny jobb snart? Takk! Anonymkode: a40fe...670
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Skrevet 14. mai 2023 Ja, vet ikke hva du mener med snart, men jeg spurte om du får i løpet av 2023, og fikk klart ja. Anonymkode: 9a57b...d9a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #3 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, vet ikke hva du mener med snart, men jeg spurte om du får i løpet av 2023, og fikk klart ja. Anonymkode: 9a57b...d9a Tusen takk for svar! Kan du se om dette skjer for eksempel innen september 2023? Kunne du også sett på kjærlighetsslivet mitt? (Er en spesifikk mann, hva han ønsker med meg osv) Tusen takk på forhånd, hvis du kan. Og takk for det du allerede har svart på Anonymkode: a40fe...670
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar! Kan du se om dette skjer for eksempel innen september 2023? Kunne du også sett på kjærlighetsslivet mitt? (Er en spesifikk mann, hva han ønsker med meg osv) Tusen takk på forhånd, hvis du kan. Og takk for det du allerede har svart på Anonymkode: a40fe...670 Rekker ikke i dag, men kan se i morgen. Vær så god. Anonymkode: 9a57b...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tusen takk for svar! Kan du se om dette skjer for eksempel innen september 2023? Kunne du også sett på kjærlighetsslivet mitt? (Er en spesifikk mann, hva han ønsker med meg osv) Tusen takk på forhånd, hvis du kan. Og takk for det du allerede har svart på Anonymkode: a40fe...670 Hei ser dessverre ikke ut som det blir før september, men alt kan skje. Men jeg ser det ikke. Angående mannen så virker det som at det er flere personer involvert der, pass på at du ikke blir en av flere og at relasjonen dere inngår er avklart så ikke noen blir såret. Jeg føler det er mer lett og overfladisk enn dypt og lidenskapelig. Anonymkode: 9a57b...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 13.35): Hei ser dessverre ikke ut som det blir før september, men alt kan skje. Men jeg ser det ikke. Angående mannen så virker det som at det er flere personer involvert der, pass på at du ikke blir en av flere og at relasjonen dere inngår er avklart så ikke noen blir såret. Jeg føler det er mer lett og overfladisk enn dypt og lidenskapelig. Anonymkode: 9a57b...d9a Kan du lese meg også? Lurer på om det dukker opp en kjæreste til meg snart? ❤️ Og lurer på om fritidsinteressen jeg skal begynne på, viser seg å bli bra for meg sosialt? 😊 Anonymkode: c8dcd...afe
vannm75 Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 Eg hadde en ekstreme opplevelse med tarot kort.. ei bekjent ( har kjent henne noe uker.. värt på besök hos henne 4-5 ganger) spådde meg uten at eg visste det. Ho spådde en litt mørk og tung kjærlighetsliv… og noen dager etter skjedde det noe som har påvirket meg og gjort kraftig inntrykk på meg,, negativ ..) ble litt satt ut over at ho traff så godt på det.. vanlig er eg skeptisk og tror ikke på sånt.. ho sier ho driver proff, og tar betalt for timene.. sine . Eg betalt ikke da..:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå