Gå til innhold

Menn tror alltid at jeg ser så bra ut naken, hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greit, jeg har timeglassfigur, store pupper og rumpe og innsving i midjen, men jeg er jo overvektig, og har cellulitter og rynker. Samtlige menn jeg har blitt kjent med eller menn som skriver til meg på nett, sier at jeg sikkert har den fine kroppen. Men jeg har jo ikke det! Nei det henger ikke og slenger, men jeg har jo cellulitter på lår og rumpe! Og arr etter keisersnitt har jeg også. 

Ville du som mann blitt skuffet, om du trodde jeg var så stram og fin, for så å oppdage at når klærne faller av, at jeg ikke er så fin som du tror? Føler alle menn tror jeg er så fin naken, men jeg er jo ikke det :( Tør jo ikke ha sex med noen fordi de forventer nesten at jeg er så fin naken, når jeg er full av cellulitter!

Anonymkode: 93dcc...447

• Liker 2
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste ser bedre ut med klær enn uten klær etter min mening. Det er få hvor man tenker "wow, hun / han ser enda bedre ut naken enn med klær". 

Anonymkode: f07a9...ab2

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleske menn ser ikke ut som noen greske guder selv heller, så du er nok bra som du er!☺️

Anonymkode: 6b164...266

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste voksne menn vet at kvinnekroppen ofte kommer med cellulitter, strekkmerker og arr. Er helt naturlig. De syns du er deilig uansett, husk at de ikke ser på kroppen din med samme kritiske øyne som deg, de føler seg bare heldig som får se deg naken og blir kåt!

Anonymkode: cacc2...ebd

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn er så enkle, iallefall de jeg har chatta med på tinder og lignende. Jeg er også overvektig, store pupper, stor mage, ikke altfor store lår og rumpe, men endel cellulitter, og puppene henger uten bh på.. Men for menn er visst kropp det eneste som betyr noe. De som kontakter meg, begynner tidlig i samtalen og snakke om kroppen min, «ser du er formfull».. «kan du beskrive kroppen din mer i detalj?», «Har du stor rumpe også? Ser ikke det så godt på bildene dine.».. Altså! Skal dette liksom være sjarmerende? Jeg vet at kroppen min ikke ser så sexy ut uten klær, og heller ikke med klær, med mindre man tenner på store kropper. Jeg håper jo likevel å finne en mann som vil bli kjent med den jeg er, som liker ansiktet og smilet mitt, og som liker å snakke med meg, og som blir glad i hele meg, og mest av alt den jeg er som person, og den kommunikasjonen og kjemien man har sammen. Men det virker som menn bare har kroppsfokuset i tankene.. 😏

Anonymkode: 16dcc...ed3

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange menn er så enkle, iallefall de jeg har chatta med på tinder og lignende. Jeg er også overvektig, store pupper, stor mage, ikke altfor store lår og rumpe, men endel cellulitter, og puppene henger uten bh på.. Men for menn er visst kropp det eneste som betyr noe. De som kontakter meg, begynner tidlig i samtalen og snakke om kroppen min, «ser du er formfull».. «kan du beskrive kroppen din mer i detalj?», «Har du stor rumpe også? Ser ikke det så godt på bildene dine.».. Altså! Skal dette liksom være sjarmerende? Jeg vet at kroppen min ikke ser så sexy ut uten klær, og heller ikke med klær, med mindre man tenner på store kropper. Jeg håper jo likevel å finne en mann som vil bli kjent med den jeg er, som liker ansiktet og smilet mitt, og som liker å snakke med meg, og som blir glad i hele meg, og mest av alt den jeg er som person, og den kommunikasjonen og kjemien man har sammen. Men det virker som menn bare har kroppsfokuset i tankene.. 😏

Jøss, jeg har aldri opplevd å få spørsmål om kroppen min av gutter jeg chatter med på tinder. Tror du er litt uheldig med hvem du «liker» 🤔

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De fleste voksne menn vet at kvinnekroppen ofte kommer med cellulitter, strekkmerker og arr. Er helt naturlig. De syns du er deilig uansett, husk at de ikke ser på kroppen din med samme kritiske øyne som deg, de føler seg bare heldig som får se deg naken og blir kåt!

Anonymkode: cacc2...ebd

Følte meg litt bedre  av å lese dette :) 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her, menn er veldig opptatte av kroppen min. Exen min elsker kroppsformene mine naken også, men føler menn hele tiden tror jeg er så fin naken, at liksom alle tror det fordi jeg har timeglass. Så derfor er jeg redd for at de blir skuffet om de ser jeg har mange skavanker. Mange tror jeg trener også, Jeg ser du trener kan de si, men ejg gjør jo ikke det? Bare er aktiv ja, men trener jo ikke for å bli stram i kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jøss, jeg har aldri opplevd å få spørsmål om kroppen min av gutter jeg chatter med på tinder. Tror du er litt uheldig med hvem du «liker» 🤔

Jeg får dette veldi gmye på tinder. Ser du har de fine formene, eller at de liker linjene mine og slike ting. Derfor jeg blri redd de blir skuffet om jeg møter de og de da eventuelt ser meg naken 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tror du overtenker for mye.  🙂 For meg høres du perfekt ut. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Merlin skrev (7 minutter siden):

Jeg tror du overtenker for mye.  🙂 For meg høres du perfekt ut. 

Takk, det hjelper at derr ikke bryr dere om arr og cellulitter. Men jeg har mye på lårene og rumpa da. Betyr ikke det noe? Vil dere ikke ha stramme og fine rumper uten cellulitter?

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min hadde timeglassfigur, men var ganske så lubben og hadde store arr nedover ryggen etter en ulykke. Fortsatt den deiligste dama jeg har sett naken, litt heng og sleng og skavanker gjør ingenting!

Anonymkode: 81385...300

• Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk, det hjelper at derr ikke bryr dere om arr og cellulitter. Men jeg har mye på lårene og rumpa da. Betyr ikke det noe? Vil dere ikke ha stramme og fine rumper uten cellulitter?

Nå må du slutte å tulle.  😄  Finner du en skikkelig gutt betyr det ingenting.  🙂

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Har hatt en veldig snill mann og merket at han ikke brydde seg i det hele tatt om alt jeg syns er feil med kroppen min, å syns den er veldig, veldig, veldig deilig, selv om jeg følte meg uelskabar. 

Man kan være uheldig med hvem man møter, men mennene du vil trives med kommer nok til å sette pris på kropen din som den er og gjøre deg trygg på det 😊 Følte meg alltid fin i hans øyne 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er ikke bare på tinder, det kan være på andre nettdating-steder også, hvor de tar kontakt uten at jeg har trykket «liker» eller noe sånt først. Men jeg håper du har rett i at dette ikke er den vanlige normen. Det er mulig det er menn som tenner på store damer som tar kontakt, og at det er nettopp der fokuset er, «store damer». Føler de ikke viser noe som helst respekt eller ønske om å bli kjent på en skikkelig måte. Kanskje det er noe i det faktum at overvektige ikke får den samme respekten som normalvektige.. Husker en mann en gang, som tok kontakt på nettet. Han var først så sjarmerende og ga meg masse komplimenter for utseende, men når jeg høflig avviste han, slengte han masse slemme ord ut av seg, og mente jeg burde være glad og fornøyd for at noen viste interesse, for såå bra var jeg ikke at jeg kunne forvente å velge blant menn.. 🙄

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Greit, jeg har timeglassfigur, store pupper og rumpe og innsving i midjen, men jeg er jo overvektig, og har cellulitter og rynker. Samtlige menn jeg har blitt kjent med eller menn som skriver til meg på nett, sier at jeg sikkert har den fine kroppen. Men jeg har jo ikke det! Nei det henger ikke og slenger, men jeg har jo cellulitter på lår og rumpe! Og arr etter keisersnitt har jeg også. 

Ville du som mann blitt skuffet, om du trodde jeg var så stram og fin, for så å oppdage at når klærne faller av, at jeg ikke er så fin som du tror? Føler alle menn tror jeg er så fin naken, men jeg er jo ikke det :( Tør jo ikke ha sex med noen fordi de forventer nesten at jeg er så fin naken, når jeg er full av cellulitter!

Altså, menn liker nakne damer generelt. Noen kilo ekstra og cellulitter endrer ikke på det.

Pupper er det som er mest interessant for dem.

Anonymkode: dab3a...daa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn bryr seg ikke om arr og cellulitter. Alle kvinner har det :)

Anonymkode: 5c61d...a6d

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eksen min hadde timeglassfigur, men var ganske så lubben og hadde store arr nedover ryggen etter en ulykke. Fortsatt den deiligste dama jeg har sett naken, litt heng og sleng og skavanker gjør ingenting!

Anonymkode: 81385...300

Rosakatt skrev (2 timer siden):

Har hatt en veldig snill mann og merket at han ikke brydde seg i det hele tatt om alt jeg syns er feil med kroppen min, å syns den er veldig, veldig, veldig deilig, selv om jeg følte meg uelskabar. 

Man kan være uheldig med hvem man møter, men mennene du vil trives med kommer nok til å sette pris på kropen din som den er og gjøre deg trygg på det 😊 Følte meg alltid fin i hans øyne 

Altså, menn liker nakne damer generelt. Noen kilo ekstra og cellulitter endrer ikke på det.

Pupper er det som er mest interessant for dem.

Anonymkode: dab3a...daa

Menn bryr seg ikke om arr og cellulitter. Alle kvinner har det :)

Anonymkode: 5c61d...a6d

Tusen takk, dere gjorde dagen bedre :) 

• Hjerte 2
Skrevet

Du (og andre her) gjør virkelig ting langt mer komplisert enn de trenger å være, altså... 😅

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn er klar over at vi også kommer med skavanker, og bryr de seg om det er de nok ikke verdt tida di uansett. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (15 timer siden):

Du (og andre her) gjør virkelig ting langt mer komplisert enn de trenger å være, altså... 😅

Ellah skrev (4 timer siden):

De fleste menn er klar over at vi også kommer med skavanker, og bryr de seg om det er de nok ikke verdt tida di uansett. 

Men jeg leser jo inne her at det er slanke og stramme jenter som teller og oss andre er fæle og stygge. Dermed så blir jeg redd.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...