Gå til innhold

Hva gjør jeg galt her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en innekatt (rasekatt som går ute med sele, sammen med meg så klart) Han hater at jeg prøver å ta på han selen selv om jeg er veldig forsiktig. Men jeg får den på til slutt. Men de gangene moren min er her og hun prøver å ta på selen så godtar han det og sitter så pent og er så flink 😸 Ingen biting eller kloring der. Men kan finne på å hogge til på meg. Jeg er ikke noe hardhendt eller noe. Hvorfor?

Tror egentlig han forguder moren min 😸😻

Flere her med sånne puser?

Anonymkode: 6d175...9b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten min biter meg, men ingen andre. Kanskje pus bare stoler så mye på deg at han tør å gjøre motstand.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 37b00...c6f

Skrevet

Min katt er veldig lydig og snill hos veterinær og tillater at de gjør ting med han som jeg ville blitt klort for. Så det handler nok om at pusen ikke våger å gjøre så mye motstand mot mennesker den ikke er så trygg på.

• Liker 1
Skrevet

Katteungene mine ble født i skjulet sommer,n 2006 og mor tok de ikke inn før de hadde åpnet øynene disse pusene kan ikke hverken løfte/bæres eller settes sele på pappa klarte det på den ene men da dro hun så hardt og hadde kurs rett mot skjulet der  hun ble født :) hehe moren kom bare til oss og vi visste ikke at hun skulle ha unger hun la seg i blomsterbedet  og pappa tok henne inn og ga henne mat og hun ble hos oss og gå oss verdens fineste gave 6  unger har bare Frida igjen hun blir 17 nå i Juli  Maja gikk bort 31 Januar 2023 Lussi 2022 Susi 2019 Fia (Mor) 2015 

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Katteungene mine ble født i skjulet sommer,n 2006 og mor tok de ikke inn før de hadde åpnet øynene disse pusene kan ikke hverken løfte/bæres eller settes sele på pappa klarte det på den ene men da dro hun så hardt og hadde kurs rett mot skjulet der  hun ble født :) hehe moren kom bare til oss og vi visste ikke at hun skulle ha unger hun la seg i blomsterbedet  og pappa tok henne inn og ga henne mat og hun ble hos oss og gå oss verdens fineste gave 6  unger har bare Frida igjen hun blir 17 nå i Juli  Maja gikk bort 31 Januar 2023 Lussi 2022 Susi 2019 Fia (Mor) 2015 

Hvordan var det relevant for HI?

Anonymkode: 2d42c...ce5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...