thinkywinky Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Vårstemning og jeg føler det er på tide å plante noe utenfor huset til 17mai og hyggelig vår. Meeeen, dette er et felt jeg ikke kan noe om. Ønsker noe som ikke er pensjonistisk, og som er relativt billig. Tenker å ta en tur på plantasjen i morgen. Hva anbefaler hagemenneskene her inne?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Skal du plante i bakken, bedd, eller krukker? Sol eller skygge? Nord eller sør? Kyst eller fjell? Anonymkode: 4badc...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 thinkywinky skrev (3 timer siden): Vårstemning og jeg føler det er på tide å plante noe utenfor huset til 17mai og hyggelig vår. Meeeen, dette er et felt jeg ikke kan noe om. Ønsker noe som ikke er pensjonistisk, og som er relativt billig. Tenker å ta en tur på plantasjen i morgen. Hva anbefaler hagemenneskene her inne? Hva i alle dager er pensjonistisk? Anonymkode: 2aaa6...c22 1
thinkywinky Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal du plante i bakken, bedd, eller krukker? Sol eller skygge? Nord eller sør? Kyst eller fjell? Anonymkode: 4badc...f3f Se her ja, slike ting har jeg ikke tenkt over at spiller noen rolle. Jeg tenker i krukker. De står i sol halve dagen og skygge andre halvdel. Midt i Norge, østvendt. Hverken kyst eller fjell, men innland. Pensjonistisk ble nok mitt eget ord, men jeg tenker på slikt som gamle mennesker gjerne foretrekker. Jeg vil gjerne være et menneske under 40 også i mitt uttrykk utenfor huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå