AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Hva skjer med å være seriøs nyhetsformidler? Ser i dag på tv2 nyhetskanalen et slags intervju med en mann som virker å være helt fritatt for logisk tankegang og evne til å svare på veldig enkle spørsmål. Får inntrykk av at han prøver å bli en slags Andrew Tate-figur. Sier han ser opp til vedkommende uten at han greier å vise til hva det er som gjør at han beundrer Tate. Samfunnet feminiserer mannen og maskuliniserer kvinnen sier han, dette mener han er et problem fordi «vi», et uspesifisert antall menn, visstnok ikke finner maskuline kvinner tiltrekkende. Alt dette fremføres med lepper så stappet med fillers en Hollywood-frue verdig. Mannen skal være maskulin for å beskytte kvinner i følge denne forvokste konfirmanten. De skal tjene bra og trene seg sterke. Samtidig leser jeg at han har mistet jobben på Kiwi(!) fordi han har spredd video av en mindreårig jentunge som har blitt spermet i håret av et annet utskudd. Her er det mye jeg ikke forstår, stakkars unge menn sier jeg, hvis dette er representativt for nivået. Anonymkode: 2de8b...b60 1 1
Honey Dew Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 En kan ikke ta en slik "mann" på alvor. Han er bare ute etter oppmerksomhet. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Idiot kalles sånne🤦♀️ Anonymkode: 94bd4...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå