Gå til innhold

Ville du blitt imponert over at en mann tjener 2 millioner i året?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om det viste seg at en mann du dater tjener 2 millioner i året, hvordan ville du reagert på det?

Ville du blitt imponert, syntes det var negativt, eller ville det vært likegyldig? Dvs. du fant det ut uten at han skrøyt av det eller noe slik.

Anonymkode: f05f5...9d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var fint at han var god i jobben sin.

Anonymkode: 9b03b...03f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Imponert: nei

Anonymkode: 618a4...b99

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei.

Altså, det er likegyldig. Lønn og viktigheten av et yrke har sjeldent sammenheng. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 3
Skrevet

Ikke imponert, men tenkt "good for him". Det hadde jo ikke hatt noe med meg å gjøre.

Hadde egentlig tenkt litt at vi var nok for ulike til å ha noen særlig gode sjanser for noe varig forhold, for med den lønna hadde han sikkert lagt seg til dyre vaner jeg aldri hadde hatt råd til å matche.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og ville blitt meget imponert, det er helt sykt bra å få til. 

Anonymkode: 7085e...acf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om han ikke skrøyt av det. Men ikke i den grad at jeg ville likt han bedre. Hadde sett på han som mer jordnær kanskje om han levde vanlig. 

Min eks skrøyt nemlig at han var ufør og fikk betalt for å være hjemme. Det var _bare_ flaut. (skrytingen altså) 

Anonymkode: 51b4d...776

• Liker 4
Skrevet

Nei, det spiller virkelig ingen rolle.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likegyldig. Inntekt sier ikke nødvendigvis så mye om personlighet. 

Anonymkode: ad2ce...25c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ofte jobber de nok veldig mye hvis de tjener så mye, så jeg vil heller ha en mann med gjennomsnittlig lønn og lite overtid nå når jeg er i fasen der jeg ønsker barn, fordi jeg ser at menn som jobber mye og tjener mye heller ikke er så familieorientert med tanke på å prioritere familietid fremfor overtid på jobb. 

Anonymkode: 9c6f0...ce1

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne det. Det er jo få som gjør det. Samtidig hadde jeg nok vært litt skremt. Jeg vet at jeg ikke skal tjene så mye noen ganger sannsynligvis så det fører til en del problemstillinger.  Mannen min tjener over 1 mill og allerede nå begynner det å bli litt vanskelig noen ganger. 

Anonymkode: 40127...43f

• Liker 2
Skrevet

Imponert? Nei, hvorfor skulle jeg det? Det er mulig jeg ville blitt imponert over kunnskapen/ferdighetene som kvalifiserte ham til en stilling med såpass høy lønn men ikke over lønna i seg selv. Den ville uansett ikke hatt noe med meg å gjøre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Imponert? Blir imponert av helt andre ting en lønna til folk.

Anonymkode: 90dad...d23

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei hadde ikke vært imponert. 

Hadde blitt redd han jobbet mye overtid og var veldig opptatt av fasade. 

Anonymkode: 699a8...b33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Imponert? På ingen måte. Eksmannen tjente vel rundt 1,8. Jobbet lange dager og jeg var ekstremt ofte alene på ettermiddager og kvelder med to smågutter på 2 og 0 år. Ble separert da guttene var 5 og 7 år. Vi så hverandre jo nesten ikke i hverdagen 🤷‍♀️ 

Anonymkode: bce37...cbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva han jobbet med.

Anonymkode: 64a21...a8e

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på om han var en normal og gavmild mann ( noe også mange lavtlønte er) eller om han var så gjerrig at han tok med pose på butikken for å slippe å kjøpe ny og alltid måtte dele regningen vår i to. 

Selve inntekten hans har ikke noe å si men mere hva han gjør med den. 

Anonymkode: ee0a1...19a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Likegyldig.

Jeg tjener bra nok selv og trenger ikke en mann med høy inntekt. Det jeg derimot vil ha, er en søt, omtenksom og morsom mann ☺️

Anonymkode: 6bdbe...2fb

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...