Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, en fyr jeg har kjent siden tenårene, var sammen i en periode (18-19), Kuttet kontakt og op igjen kontakt (23-25) avviste han siden han matchet ikke livsstilen min og de nye vennene mine. Så vi mistet kontakt igjen. Har nettop slått opp med min fjerde kjæreste og føler jeg nå trer ut av det livet jeg lever i, har så og si ikke behov for å vise meg frem lenger eller imponere siden har mistet alle de nye vennene mine.

Tenker på å gjenopprette kontakten, men det blir kanskje for dumt. Vet bare ikke hva jeg skal si?. Han er svært aktuell nå, men frykten for at han har funnet noen andre og at jeg kommer til å ende opp alene har bare blitt en stor belastning. Jeg er bare 28 år gammel, men vet at jeg kommer til å ende opp i overfladiske forhold flere år til og da ender jeg opp som ei desperat kjerring på leteren etter noe som ikke finnes

Huff vanskelig dette her....

Anonymkode: 0ff76...ec0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Karma.

Anonymkode: 137fb...58a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke klandre deg selv fordi han ikke passet, men det er ikke noe selvfølge at skal ta deg imot med åpne armer fordi du frykter at du kan ende opp alene. Ja en stor mulighet for at han har funnet noen andre nå.

Anonymkode: 7bb3e...841

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagens dating kvinner er ekle...

Anonymkode: c158d...4ce

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Okei, en fyr jeg har kjent siden tenårene, var sammen i en periode (18-19), Kuttet kontakt og op igjen kontakt (23-25) avviste han siden han matchet ikke livsstilen min og de nye vennene mine. Så vi mistet kontakt igjen. Har nettop slått opp med min fjerde kjæreste og føler jeg nå trer ut av det livet jeg lever i, har så og si ikke behov for å vise meg frem lenger eller imponere siden har mistet alle de nye vennene mine.

Tenker på å gjenopprette kontakten, men det blir kanskje for dumt. Vet bare ikke hva jeg skal si?. Han er svært aktuell nå, men frykten for at han har funnet noen andre og at jeg kommer til å ende opp alene har bare blitt en stor belastning. Jeg er bare 28 år gammel, men vet at jeg kommer til å ende opp i overfladiske forhold flere år til og da ender jeg opp som ei desperat kjerring på leteren etter noe som ikke finnes

Håper han har lært og holder seg laaaaaangt unna deg.  Men dine holdninger fortjener du ikke en skikkelig fyr. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du sier hovedsakelig to ting

1. Hei jeg avviste deg fordi du ikke var godt nok i den patetiske overfladiske livet jeg hadde og hygget meg med menn som fortjente det mer enn deg, men nå som jeg ble brukt opp må jeg komme tilbake til deg din søppelbøtte!

2. Oii, har du gått videre? det visste jeg ikke. Trodde ingen ville ha deg og at jeg er prisen selvom jeg råtner

du burde ha respekt for denne mannen og livet hans, lær deg å respekter mennesker og sett pris på relasjoner de har hatt med deg tidligere før all den overfladiske kledningen. Han kjente deg lenge før all det dritet og det er han du burde ha satt som pris nr 1

Anonymkode: b18ae...d46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du han på sosiale medier kan du jo begynne å like ting han poster og se om han begynner å like ting du poster. La det modne litt og varmes opp litt før du tar kontakt og når den tid kommer kan du sende en "Hei! Lenge siden! Hvordan går det med deg og hvor i verden er du om dagen?" 

Også ta ting derfra. Se an tonen og svarene, se an om han følger opp videre kontakt eller ikke osv. Ikke gå rett på "Vil du date meg nå?" 

Anonymkode: 664e0...86f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du han på sosiale medier kan du jo begynne å like ting han poster og se om han begynner å like ting du poster. La det modne litt og varmes opp litt før du tar kontakt og når den tid kommer kan du sende en "Hei! Lenge siden! Hvordan går det med deg og hvor i verden er du om dagen?" 

Også ta ting derfra. Se an tonen og svarene, se an om han følger opp videre kontakt eller ikke osv. Ikke gå rett på "Vil du date meg nå?" 

Tror heller du burde råde hun å gå videre. Dette her tyter av egoisme i den høyeste grad. Her handler det kun om henne og hvordan hun skal føle seg bra igjen, tenk hvis han ble lurt i forhold, hvor sunt ville det ha vært? hun hadde sikkert gjort det slutt så fort hun finner seg en ny en og han vil bli såret igjen. 

Hun likte han ikke og følte han ikke var godt nok. er han det nå? 

Anonymkode: ab594...070

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du kan tilby deg å suge ham med en finger i rumpa?

Anonymkode: cb2a8...f3a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ønsker å være noen sin reserveløsning. 

Er et uttrykk som heter at "If I'm wrong, educate me. Don't belittle me".

Her ville jeg holdt avstand, for begge sitt beste  ❤️‍🩹

Anonymkode: be346...e16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du trenger ikke klandre deg selv fordi han ikke passet, men det er ikke noe selvfølge at skal ta deg imot med åpne armer fordi du frykter at du kan ende opp alene. Ja en stor mulighet for at han har funnet noen andre nå.

Anonymkode: 7bb3e...841

Leste du i hele tatt hovedinnlegget.

Hun dumpet han fordi han ikke matchet livsstilen med de nye vennene, og nå har hun mistet alle vennene...

Hva forteller dette deg om denne personen? 

Anonymkode: dde4c...450

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du burde la fyren være i fred, du har avvist ham og såret ham nok. Bare dårlig gjort å skulle bruke ham som trøst fordi du er uten venner.

Hvorfor mistet du alle de nye vennene dine?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror heller du burde råde hun å gå videre. Dette her tyter av egoisme i den høyeste grad. Her handler det kun om henne og hvordan hun skal føle seg bra igjen, tenk hvis han ble lurt i forhold, hvor sunt ville det ha vært? hun hadde sikkert gjort det slutt så fort hun finner seg en ny en og han vil bli såret igjen. 

Hun likte han ikke og følte han ikke var godt nok. er han det nå? 

Anonymkode: ab594...070

Du, voks deg ut av den fordømmende og bitre holdningen din. Det kler ingen og gagner ingen. Hun skriver at livsstilene deres ikke passet før, men at det gjør det nå. Det betyr ikke at han ikke var bra nok da, men for eksempel at han festet og hun ikke og nå har han roet seg, eller at de studerte i hver sine byer eller en av dem jaktet karriere i utlandet mens den andre var her, eller at han var treningsfrelst og hun ikke følte seg bra nok for han da fordi hun var en hjemmekjær introvert sjenert jente men endret livsstilen nå etcetcetc. 

Lurt i forhold? Er det sånn du ser på damer og forhold? At det er noe menn lures inn i for så å bli dumpet? Ok, du har blitt såret men vær så snill å ikke prosjiser den opplevelsen på andre. Livet går videre og det er helt normalt å ta opp kontakt med gamle bekjente som man tror man kan få en god tone med enten som venner eller kjærester. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du, voks deg ut av den fordømmende og bitre holdningen din. Det kler ingen og gagner ingen. Hun skriver at livsstilene deres ikke passet før, men at det gjør det nå. Det betyr ikke at han ikke var bra nok da, men for eksempel at han festet og hun ikke og nå har han roet seg, eller at de studerte i hver sine byer eller en av dem jaktet karriere i utlandet mens den andre var her, eller at han var treningsfrelst og hun ikke følte seg bra nok for han da fordi hun var en hjemmekjær introvert sjenert jente men endret livsstilen nå etcetcetc. 

Lurt i forhold? Er det sånn du ser på damer og forhold? At det er noe menn lures inn i for så å bli dumpet? Ok, du har blitt såret men vær så snill å ikke prosjiser den opplevelsen på andre. Livet går videre og det er helt normalt å ta opp kontakt med gamle bekjente som man tror man kan få en god tone med enten som venner eller kjærester. 

Hun skrev også at hun har mistet alle de nye vennene som hun prioriterte fremfor de gamle vennene... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er vanlig å ta opp kontakten med gamle bekjente, ja. Men, det er ikke like vanlig å ta opp kontakten med mennesker man har avvist tidligere. Det er dårlig stil å rippe opp i det etter at vedkomne har kommet over avvisningen og gått videre.

Anonymkode: 29cc1...999

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun skrev også at hun har mistet alle de nye vennene som hun prioriterte fremfor de gamle vennene... 

Og? Det er helt normalt å vokse fra hverandre og ha noen venner i epoker av livet og noen andre venner i andre epoker av livet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vanlig å ta opp kontakten med gamle bekjente, ja. Men, det er ikke like vanlig å ta opp kontakten med mennesker man har avvist tidligere. Det er dårlig stil å rippe opp i det etter at vedkomne har kommet over avvisningen og gått videre.

Anonymkode: 29cc1...999

Jo det er faktisk ganske vanlig. 

Jeg har blitt kontaktet 5 og 15 år senere av menn jeg har avvist før fordi de ikke passet i livet mitt da så mange er jo fortsatt interessert selvom man ikke passet som noe før.

Har også blitt avvist av menn som hadde dame da vi ble kjent som har tatt kontakt med meg når de ble singel,eller som var emotionally unavailable og levde et liv som ikke var forenelig med et rolig forhold da men vokste opp, og av en som var deprimert som kontaktet meg 7 år senere når han var på et bedre sted. Har aldri tenkt at de er teite som kontakter meg igjen, er man ikke intr så er det bare å si nei. Samme har jeg selv gjort avviste flere menn når jeg var deprimert men hadde følelser for en av de og tok kontakt med han ti år senere. Vi datet en stund da men han ville ha barn og det ville ikke jeg så vi passet ikke sammen men da ga vi det en sjans. Man har ofte mer til felles med de man har møtt gjennom livet tidligere enn en vilt fremmed person også så ofte bedre grunnlag for å bygge noe seriøst. 

At man har avvist noen betyr ikke at den andre ikke var BRA nok da. Så dårlig selvtillit har jeg ikke at jeg tolker alle av visninger på den måten! Nesten alltid handler avvisning bare om den enkle matten at man er for forskjellige eller har for forskjellig liv, og man endrer seg jo gjennom livet og endret livet så plutselig passer man bedre sammen enn før :)

• Liker 1
Gjest Made4u
Skrevet

Man vet at det har gått nedover når standarder må senkes, nå fremstår du bare smått desperat, er det hva du vil - å foreta deg en desperat handling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...