GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊 

Nå nærmer det seg sommer, det er varmere i været og det frister å være ute. Forhåpentligvis blir det en fin sommer med masse sol og varme. Meeen, hvordan gjøre det best mulig med utetid på dagtid med baby? Jeg er kjempeglad i å være ute når anledningen byr seg, men klarer ikke helt å se at det er noe enkelt med baby.. Når hun sover i vogna, ja. Men hva med under måltid og våkentid? Tips og triks tas imot 😊😊

Anonymkode: 39487...f1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du er vanskelig egentlig?

Anonymkode: 8e963...328

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på sola......

Anonymkode: 39487...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er baby? Om hen ligger ganske i ro er det bare å legge seg i skyggen:) Ha på solhatt. Dekk ellers baby med klær.

Anonymkode: e4f08...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel? Vi har på lette klær, prøver finne skygge, har på solkrem i ansiktet og hendene om vi vet det ikke går 100% å unngå sola, har på hatt med lang nakke. Ellers går det nok helt fint. De tar ikke skade av å få litt sol på seg, under mating fx. 

Anonymkode: dec69...803

AnonymBruker
Skrevet

Med baby som rullet litt men ikke krabbet brukte jeg et plaskebasseng med tepper og leker oppi. Syntes det funket bra i hagen, mindre bøss og holdt baby litt ett sted.

Store tepper/kluter i sånn tynt stoff er fint som ekstra solskjerming. 

Anonymkode: e4f08...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte UV - telt til februarbabyen i fjor. Snudde det fra sola ettersom den gikk rundt terrassen. Snurret det lett sammen til en flat runding, fulgte med oppbevaringspose, så hadde det med på stranda, til svigers osv. 

Anonymkode: 7f615...2c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi kjøpte UV - telt til februarbabyen i fjor. Snudde det fra sola ettersom den gikk rundt terrassen. Snurret det lett sammen til en flat runding, fulgte med oppbevaringspose, så hadde det med på stranda, til svigers osv. 

Det var også stort nok til at jeg kunne ligge halvveis inni og amme ✨ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...