AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 Etter 20 år i et forhold er jeg fri og tenkte for morro skyld at jeg skulle prøve Facebook dating og en annen app.. Det varte i 6 dager så sletta jeg driten. Sjukt mange «interesserte» men bare en av1000 som virket interessant. Så vi «matchet» og han begynte å skrive. Etter en kveld med chatting om alt mulig sender han bilde av seg og vil se et av meg. Der sitter jeg i senga, med håret til alle kanter og null sminke og føler ikke for å ta en selfie. Jeg sier natta og legger meg. Han er SUPERHYGGELIG og kjekk og virker veldig snill (ja, jeg vet at profilen er ekte). Dagen etter tar han kontakt igjen og jeg svarer når jeg har tid…. Lurer da på hvordan det skal foregå egentlig… når må man svare, kan man plutselig ikke skrive noe på noen timer eller dager? Så kvelden etter er han der igjen men nå merker jeg at det tar lengre tid mellom hver respons fra han. Virker heller ikke så engasjert eller med, så jeg tenker han sikkert skriver med noen andre samtidig. Dagen etter er han der igjen og jeg kjenner at jeg liker han utrolig godt. Men jeg har ikke likt noen på 20 år og skjønner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Han kan jo chatte med 30 damer samtidig for alt jeg vet. Jeg svarer han ikke men tenkte i dag at det var slemt. Så jeg skrev at jeg ikke orker å like noen akkurat nå…. Og han sier han bare syntes det var veldig hyggelig å prate og at jeg virker så snill og var ei bra dame. Så dere som «fikser» dette: hvordan gjør dere det? Han her virket jo som en kjempeflott fyr, men det er jo umulig å forholde seg til…. Jeg orker ikke være «beredt» til å sende selfier døgnet rundt og dette med når må jeg svare og når kan jeg bare drøye…. Dette var mye enklere før i tiden, da vi traff hverandre «live».. Anonymkode: 9afab...5b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Del Skrevet 13. mai 2023 Bruker ikke dateapper selv. De fleste som bruker slike sider, bare klager. Man treffer folk "live" fremdeles. Man må bare være tålmodig ❤️ Anonymkode: b8e04...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 13. mai 2023 #3 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Du må jo ikke ghoste han og avvise han når du liker han. Da kommer du ingen vei. Du får holde chatten gående neste gang, og så ber du mannen på date hvis du enda har magefølelsen der etter et par dager. Endret 13. mai 2023 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Del Skrevet 13. mai 2023 Å sende selfies på oppfordring hadde jeg kun gjort om jeg følte for det. Ikke at jeg trengte å være sminket opp, men avogtil kjenner en ikke for det. Hadde sagt jeg sender bilde en annen dag. Jeg hadde nok opplevd deg som avvisende om du ikke svarte på en melding og venter lenge. Tanken om at han chatter med mange andre damer, ikke bruk for mye tid å tenke på det. På et så tidlig tidspunkt så spiller det jo heller ingen rolle. Anonymkode: 0ddaa...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Del Skrevet 13. mai 2023 Akkurat slik tenker jeg også, dette er er rent pes. Det å være alltid beredt til å respondere, om det er med selfie eller å chatte. Har jo ikke mulighet eller tid, eller for den del ORK til å holde på sånn. Så jeg er enig med deg, det var mye bedre før når en møtte noen live. En annen ting er at det å møtes over nettet, er noe helt annet ift til å møte noen live når det kommer til å faktisk LIKE noen. Chatting og prating over tlf kan ikke sammenlignes med fysisk møte. Da først vet du om du faktisk liker personen eller ikke. Anonymkode: ff98f...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Del Skrevet 13. mai 2023 Man burde vel svare innen et døgn eller to men behøver ikke sende bilder. Spør heller om å møtes, men vær forberedt på at han skriver med flere ja. Anonymkode: b4cab...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #7 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette var mye enklere før i tiden, da vi traff hverandre «live».. Da forholder du deg til det, og sørger for å bruke appen kun til å skape første kontakt. For andre passer det mye bedre å chatte i dager og uker, før man møtes. Ingen av delene er "feil". Kommunikasjonen via tilfeldig snapping, og selfies, er helt meningsløst. De damene jeg har blitt kjent med, sender kanskje noe på eget initiativ, hvis hun har pyntet seg til noe, eller er på en fin tur. Folk som spør etter bilder, hadde jeg aldri giddet. Du er fersk i gamet, det tar sin tid å finne stilen. Kanskje snakker den andre med flere, men det gjør jo folk ute i dagliglivet også. Poenget er at plutselig møter du noen som kommunikasjonen flyter med, slik at dere begge låser på hverandre. M54 Anonymkode: fe077...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå