Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 20 år i et forhold er jeg fri og tenkte for morro skyld at jeg skulle prøve Facebook dating og en annen app..    Det varte i 6 dager så sletta jeg driten. Sjukt mange «interesserte» men bare en av1000 som virket interessant. Så vi «matchet» og han begynte å skrive. Etter en kveld med chatting om alt mulig sender han bilde av seg og vil se et av meg. Der sitter jeg i senga, med håret til alle kanter og null sminke og føler ikke for å ta en selfie. Jeg sier natta og legger meg. Han er SUPERHYGGELIG og kjekk og virker veldig snill (ja, jeg vet at profilen er ekte). Dagen etter tar han kontakt igjen og jeg svarer når jeg har tid…. Lurer da på hvordan det skal foregå egentlig…  når må man svare, kan man plutselig ikke skrive noe på noen timer eller dager? Så kvelden etter er han der igjen men nå merker jeg at det tar lengre tid mellom hver respons fra han. Virker heller ikke så engasjert eller med, så jeg tenker han sikkert skriver med noen andre samtidig. Dagen etter er han der igjen og jeg kjenner at jeg liker han utrolig godt. Men jeg har ikke likt noen på 20 år og skjønner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Han kan jo chatte med 30 damer samtidig for alt jeg vet. Jeg svarer han ikke men tenkte i dag at det var slemt. Så jeg skrev at jeg ikke orker å like noen akkurat nå…. Og han sier han bare syntes det var veldig hyggelig å prate og at jeg virker så snill og var ei bra dame.
Så dere som «fikser» dette: hvordan gjør dere det? Han her virket jo som en kjempeflott fyr, men det er jo umulig å forholde seg til….   Jeg orker ikke være «beredt» til å sende selfier døgnet rundt og dette med når må jeg svare og når kan jeg bare drøye….  
Dette var mye enklere før i tiden, da vi traff hverandre «live»..   

Anonymkode: 78f5c...bda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

bare en av1000 som virket interessant

🤮

Anonymkode: c5884...85c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...