AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #61 Del Skrevet 23. mai 2023 Stemmestyring er fortsatt på utviklingsstadiet. Mer til irritasjon enn til nytte for de som ikke er hekta på elektroniske dupeditter. Anonymkode: 5995d...242 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 23. mai 2023 #62 Del Skrevet 23. mai 2023 newman01 skrev (17 minutter siden): Nå har jeg ikke testet Tesla sin, men Google sin assistent er rimelig treffsikker. Ganske mange modeller med Android Automotive (AAOS) nå, og det er sømløst integrert i bilens system. Så der trenger man ikke løfte blikket fra veien et sekund mens man kjører bil om man vil. Og denne kan justere temperatur, vifte, luft på frontrute for å forhindre dugg, setevarme osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. mai 2023 #63 Del Skrevet 23. mai 2023 8 minutter siden, Reign said: Og denne kan justere temperatur, vifte, luft på frontrute for å forhindre dugg, setevarme osv? Setevarme, aircon, vindusvisker, radio, nettradio, spotify. Man kan tilogmed slå på lys og starte robotstøvsuger'n i huset med stemmestyringa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #64 Del Skrevet 23. mai 2023 Reign skrev (46 minutter siden): Du justerer altså aldri klimanlegget eller setevarme på tur? Du har ikke en "spiker" (eller speaker, som er det engelske ordet du leter etter), du har en mikrofon. "Speaker" betyr høyttaler. Du kan ikke snakke til en høyttaler. Og sånne stemmekommandoer er håpløse. Ja det ble feil. Justering av klimaanlegget vet jeg hvor er på skjermen, så trenger ikke se for å justere. Men tale funksjonen fungerer veldig bra i min Y. Hvis jeg sier jeg fryser så skrur den på varme. Eller navigerer meg hjem, så finner den ruta hjem. Ring mamma, så ringer den til mamma. Spill den og den sangen på spotify, så finner den sangen å spiller av. Anonymkode: 8c3d7...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 23. mai 2023 #65 Del Skrevet 23. mai 2023 newman01 skrev (4 minutter siden): Setevarme, aircon, vindusvisker, radio, nettradio, spotify. Man kan tilogmed slå på lys og starte robotstøvsuger'n i huset med stemmestyringa. Imponerende, det må jeg si. Siri klarer nemlig ikke forstå mer enn en brøkdel av hva jeg sier, så det er rart at Google skal ha kommet så mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #66 Del Skrevet 23. mai 2023 4 hours ago, Reign said: Det har jeg allerede redegjort for. Ja og alt det trenger man ikke å trykke på verken knapper eller skjerm i en Tesla Anonymkode: 1bcc3...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #67 Del Skrevet 23. mai 2023 4 hours ago, Reign said: Nå er det jo folk som sier at det ikke er spaker for dette, så dere må nesten bli enige. I Tesla 3 og Y og gamle S og X er det spaker til dette, I nyeste utgave av S og X er gir på skjerm Anonymkode: 1bcc3...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogger Skrevet 23. mai 2023 #68 Del Skrevet 23. mai 2023 (endret) 2 hours ago, Reign said: Feil sitering Endret 23. mai 2023 av frogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #69 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Grusomme proposjoner. Hjelper heller ikke med den stygge spoileren. I starten var den i hvert fall aktiv (nedfellbar). Anonymkode: 1bd93...6e7 Den er helt forferdelig stygg. Og som sagt, fra siden ser den ut som et påskeegg. Anonymkode: 7543a...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #70 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi har modell 3 og samboeren nekter å gå over til model Y fordi den har så tjukk rumpe 😂 Hva er det med mannfolk, sier jeg bare, skal alt velges etter hvor fin rumpe er? Jeg ville ønsket meg så gjerne samme bil som model 3 men litt større baksette takk - 20 cm større på model Y, og disse 20 cm savnes. men der er jeg uenig med deg, er at jeg synes model S er absolutt stygeste. Den er for stor, for oppblåst, ser ut som peugeot 308 cc, som er mine øyne en av de styggeste biler, ser ut som en padde. Her er den: Anonymkode: 9460c...e3e Peugeot'en er ikke en designperle, det kan vi være enig i. 😁 Men jeg er også enig med samboeren din, som ikke vil ha Mod Y. Jeg skjønner at Tesla har sine fordeler, men design er definitivt ikke en av dem. Men i motsetning til deg, synes jeg Mod S er den peneste. Men nå begynner den å se gammel ut, og dermed ganske kjedelig.😩 Anonymkode: 7543a...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #71 Del Skrevet 23. mai 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: synes jeg Mod S er den peneste. Men nå begynner den å se gammel ut På hvilken måte? Anonymkode: 5995d...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #72 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 21.30): På hvilken måte? Anonymkode: 5995d...242 På hvilken måte den ser gammel, og derfor kjedelig ut? Mod S har vært på markedet siden 2013, og har kun hatt forsiktige "facelifts", noe som gjør at den ser nesten helt lik ut siden start. DA blir den utdatert og kjedelig å se på... Anonymkode: 7543a...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #73 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg synes tesla er styggest hvis det er snakk om bare utseende på bilen. Mulig de er funksjonelle. Anonymkode: 8f026...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå