Reign Skrevet 16. mai 2023 #21 Del Skrevet 16. mai 2023 Ioniq 6 er noe av det styggeste jeg har sett siden Fiat Multipla og Pontiac Aztec. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #22 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 20.46): Noen som har glemt selveste Fiat Multipla her? https://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_Multipla_(1998) Den er stygg som juling. Men den kinesiske mastodonten Hongqi kommer på delt førsteplass. Anonymkode: 4341b...b4a Enig. Den valken på midten gir assosiasjoner til en halvfeit person som har presset seg ned i en altfor trang bukse. Anonymkode: dc9e2...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 16. mai 2023 #23 Del Skrevet 16. mai 2023 newman01 skrev (20 timer siden): Å fyttigrisen. Den tok kaka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 16. mai 2023 #24 Del Skrevet 16. mai 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #25 Del Skrevet 17. mai 2023 Tesla Mod Y, Hongqi e HS-9, Hyundai Ionic 6, BMW IX, Tesla Mod X Sikkert mange flere, men dette var de første jeg kom på. Anonymkode: 7543a...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #26 Del Skrevet 17. mai 2023 Sikkert ikke nye, men den øverste havner høyt på min liste 😵 ugly cars Anonymkode: 62e96...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #27 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sikkert ikke nye, men den øverste havner høyt på min liste 😵 ugly cars Anonymkode: 62e96...d57 🤣🤣🤣fantastisk🙌🏻🙌🏻 Anonymkode: b7f82...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #28 Del Skrevet 19. mai 2023 On 5/17/2023 at 11:28 PM, AnonymBruker said: Tesla Mod Y, Tesla Mod X På hvilken måte er disse stygge? Måkevingene er vulgære, men ellers? Anonymkode: 5995d...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #29 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): På hvilken måte er disse stygge? Måkevingene er vulgære, men ellers? Anonymkode: 5995d...242 Model Y ser ut som en Model 3 som har stått for lenge i sola, så taket har svulmet opp. Fronten er stygg (ser ut som den har 'duck lips') og bakruta er merkelig utformet når man ser den rett bakfra. Og ikke få meg til å begynne på interiøret. 🤢 Model X ser ut som et påskeegg fra siden. Så var det disse latterlige dørene som jeg ikke får nevne. Beklager hvis jeg tråkket på Tesla-tærne dine, men jeg synes disse to er veldig stygge biler. Model S går an, men Mod 3 har samme grusomme interiøret som Y, så den henger seg på de to nevnte over av den grunnen. Anonymkode: 7543a...f75 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #30 Del Skrevet 19. mai 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Model Y ser ut som en Model 3 som har stått for lenge i sola, så taket har svulmet opp. Fronten er stygg (ser ut som den har 'duck lips') og bakruta er merkelig utformet når man ser den rett bakfra. Og ikke få meg til å begynne på interiøret. 🤢 Model X ser ut som et påskeegg fra siden. Så var det disse latterlige dørene som jeg ikke får nevne. Beklager hvis jeg tråkket på Tesla-tærne dine, men jeg synes disse to er veldig stygge biler. Model S går an, men Mod 3 har samme grusomme interiøret som Y, så den henger seg på de to nevnte over av den grunnen. Anonymkode: 7543a...f75 Interiøret i Telsa 3 og Y er jo veldig fint da? Anonymkode: 1bcc3...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. mai 2023 #31 Del Skrevet 20. mai 2023 De JEG synes er styggest: BMW iX x drive 40 BMW i3 Citroen E-C4 Citroen C-crosser ( + deres søsken fra Peugeot og Mitsubishi) Kia EV6 Renault Zoe Toyota bZ4X Toyota Prius Hongqi E-HS9 Grøss og gru! 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #32 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 23.47): Interiøret i Telsa 3 og Y er jo veldig fint da? Anonymkode: 1bcc3...d71 Vel, jeg kan virkelig styre min begeistring. Et "rebba" dashbord, med trelister. Et ratt som passer best på en japansk bil fra 80'-tallet, og en halv laptop limt midt på.... 🤔 I tillegg ser setene ut som de er laget av plastikk. Jeg vil kalle det alt annet enn fint. Men det står i stil til bilen ellers da, det skal det ha. Anonymkode: 7543a...f75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 22. mai 2023 #33 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 23.47): Interiøret i Telsa 3 og Y er jo veldig fint da? Anonymkode: 1bcc3...d71 Fint interiør? Drit kjedelig spør du meg. Audi e-tron GT, der har du flott interiør. Og ikke minst - fysiske knapper i tillegg til skjermen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #34 Del Skrevet 22. mai 2023 26 minutter siden, Reign said: Fint interiør? Drit kjedelig spør du meg. Audi e-tron GT, der har du flott interiør. Og ikke minst - fysiske knapper i tillegg til skjermen. Smaken er som baken. Men er enig i at Audien også har et veldig fint interiør, fysiske knapper eller ikke er en vanesak Anonymkode: 1bcc3...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #35 Del Skrevet 22. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: fysiske knapper eller ikke er en vanesak Er fordi kundene tenker slik at produsentene har klart å få dette gjennom og sparer store kostnader, mens kundene betaler det samme. Man kan venne seg til det meste, men at fysisk betjening er mer intuitivt og trafikksikkert er det liten tvil om. Anonymkode: 5995d...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #36 Del Skrevet 22. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er fordi kundene tenker slik at produsentene har klart å få dette gjennom og sparer store kostnader, mens kundene betaler det samme. Man kan venne seg til det meste, men at fysisk betjening er mer intuitivt og trafikksikkert er det liten tvil om. Anonymkode: 5995d...242 Hva er det folk skal trykke så veldig etter når de kjører? Anonymkode: 1bcc3...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 22. mai 2023 #37 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smaken er som baken. Men er enig i at Audien også har et veldig fint interiør, fysiske knapper eller ikke er en vanesak Anonymkode: 1bcc3...d71 Vanesak? Nei, det handler om trafikksikkerhet. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det folk skal trykke så veldig etter når de kjører? Anonymkode: 1bcc3...d71 Temperatur, styrke på AC vifte, vifte på frontrute, varme i setet. Mye tryggere med fysiske knapper man vet hvor er slik at man ikke trenger å se på dem, enn en touchscreen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 22. mai 2023 #38 Del Skrevet 22. mai 2023 20 minutter siden, Reign said: Temperatur, styrke på AC vifte, vifte på frontrute, varme i setet. Ja, og vindusviskere og blinklys, som noen har tatt bort fysiske knapper for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 22. mai 2023 #39 Del Skrevet 22. mai 2023 blasfeminist skrev (7 minutter siden): Ja, og vindusviskere og blinklys, som noen har tatt bort fysiske knapper for. Hvordan løser de egentlig dette?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 22. mai 2023 #40 Del Skrevet 22. mai 2023 36 minutter siden, Reign said: Hvordan løser de egentlig dette?! Mulig alle fortsatt har knapper for blinklys, men noen har tatt bort "spaken" til fordel for knapper på rattet. Vindusviskere styres automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå